Mordet var i Oktober men det står att "Protokoll Brottsplatsundersökning, 2015-12-04 10:30"...det är ju över en månad efter mordet, kan det stämma? Låter ju helt sjukt länge efter mordet.
Ser att tvn är på..har den varit på då sen i oktober?
vilken jävla historia, kollade igenom sidorna läste det som verkade intressant ca 100 sidor ,
skulle kunna bli en film om det här , trist för alla inblandade och tänker även på gymmet där hon var inblandad ingen fin reklam att de som jobbar där kör med droger , verkar som det inte kan bli dråp men kanske överlagt mord är inte omöjligt
Jag lyckas inte ladda ner FUP, bara stämningsansökan... Får felmeddelande att det inte är pdf. Vad göra? Jag har IPhone 6 & en Sony surfplatta till mitt förfogande.
Borde bli livstid , hon ska inte vara på utsidan mer.
ja verkar iskallt planerat, inbjuden på myskväll med vin och video då tar hon med 3 knivar och rörtången (för att dra ut tänderna på killen ) dessutom med 2,7 promille de flesta skulle inte kunna stå upp då
vilken jävla historia, kollade igenom sidorna läste det som verkade intressant ca 100 sidor ,
skulle kunna bli en film om det här , trist för alla inblandade och tänker även på gymmet där hon var inblandad ingen fin reklam att de som jobbar där kör med droger , verkar som det inte kan bli dråp men kanske överlagt mord är inte omöjligt
Vad för droger finns med? Eller syftar du på sömnmedicinen som användes på BO?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!