Citat:
Ursprungligen postat av
3dDiablo
Tyvärr så är det så, men vad kan man göra? Inte ett jävla skit, alla shopar finns där och de följer HB:s prismall betalar sina avgift för att hamna i en viss typ av tier på annonssidan där uppenbarligen rensning av all negativ feedback ingår i paketet.
Sen är dom jävligt snabba själva på att hänga ut "scammers" och personer som inte fullföljer sina orders (LOL). Bara att beställa i en random persons namn och skita i att fullfälja ordern om man vill ha dom uthängda på ett AAS forum. Medans själva assisterar dom i ren scam och fortsätter snacka dynga när folk t.o.m. kommer med labbrapporter. Det är inte smidigt.
Ja det fick jag kvitto på idag!
Enda jag gjorde var att dra ett t3 test på VC efter att ha kört på supershopens t3 75mcg per dag, testet där visade på värden långt under på vad det ska visa på den dosen, hade inte ens värden över en person som inte brukar extra t3 alls, dvs dom var verkningslösa!
Jag skrev detta i supershoppens tråd och bad han plocka bort de falska t3na och göra en labbanalys på dem så inte fler medlemmar där bli blåsta.
Då kommer Admin in där och plockar bort mitt inlägg ger mig en varning och säger att om jag fortsätter kladda i supershopens tråd så bannar han mig.
Detta är såklart oacceptabelt då det gör Admin på HB till en medscammer som lurar sina egna medlemmar att köpa falska t3.
Så jag tog mitt ansvar som en känd profil som folk vet inte snackar skit och kallade Admin där för råtta som plockar bort inlägg när folk rödar shoppar så att andra medlemmar med blir lurade.
Då blev jag bannad för falsk ryktesspridning

Ett test utfört på VC med labbsvar på att supershoppens t3 inte gav någon effekt alls är alltså "falsk ryktesspridning" enligt Admin på HB!
Nej här lyssnar vi på shoppens ägare som inte har några labbanalyser eller rapporter som visar att hans t3 är äkta utan som endast kört sina t3 i tre dagar och då "känt efter" att dom är äkta
Jaja skönt att inte vara en del av det skämtforumet längre, INSIDER behöver inte HB...