2018-03-28, 21:18
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Jag lade nyss en beställning på apoteksboden, dom är 100% gröna va?
Vad är kvalitet på deras testo E?
Kul att du frågar EFTER att du lagt en beställning.
Men, ja dom är gröna.
Senast redigerad av Khaam 2018-03-28 kl. 21:58.
Citera
2018-03-28, 21:54
Medlem
Citat:
Jag lade nyss en beställning på apoteksboden, dom är 100% gröna va?
Vad är kvalitet på deras testo E?

270 mg/ml upmätt av oberoende labb analys, helt klart det grönaste testot som går att få tag i sverige just nu

shoppen är lika grön som den varit i över 6 år....
Citera
2018-03-28, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
270 mg/ml upmätt av oberoende labb analys, helt klart det grönaste testot som går att få tag i sverige just nu

shoppen är lika grön som den varit i över 6 år....

Stämmer inte om du nu är dos kåt. Hörde en fågel viska att 500 vialer av 250mg och 320mg blandades ihop och märktes som 250mg allihopa för o va schysst mot kund så valde säljaren att märka allt som 250mg ist så kund får överdoserat än underdoserat så där har du sveriges vassaste testo om du vill va dos kåt! Själv föredrar jag att köra vad som står på etiketten.
Citera
2018-03-29, 02:42
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Kul att du frågar EFTER att du lagt en beställning.
Men, ja dom är gröna.

Har inte ens betalat än, bara la beställningen oxh inväntar svar. Fubbick
Citera
2018-03-29, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Stämmer inte om du nu är dos kåt. Hörde en fågel viska att 500 vialer av 250mg och 320mg blandades ihop och märktes som 250mg allihopa för o va schysst mot kund så valde säljaren att märka allt som 250mg ist så kund får överdoserat än underdoserat så där har du sveriges vassaste testo om du vill va dos kåt! Själv föredrar jag att köra vad som står på etiketten.

En fågel har viskat till dig?.......

Måste ha kuggat matematiken oxå? 320mg är inte 270......inte heller är 250mg 270......

Finns även en tråd för detta, där din fågel kan sjunga vidare så man kan få fram FAKTA.

f.ö är inte max någon dos kåt dåre, det hade du förstått om du läst hans tråd istället för kasta ur dig dynga, jämför du hans doser så ser du att hans doser är långt ifrån höga, sen tar du en titt på andra rapporter.

Blir så irriterad när folk kastar ur sig saker som så lätt är att kontrollera, men nej, låt oss istället spy ur oss dynga, hade förväntat mig bättre av en gammal medlem som dig.
Senast redigerad av LotN 2018-03-29 kl. 11:17.
Citera
2018-03-29, 17:02
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Har inte ens betalat än, bara la beställningen oxh inväntar svar. Fubbick
OCH??
Kan det inte va bra att kolla innan ändå??
Retard.
Citera
2018-03-30, 10:23
Medlem
goofers avatar
Grönt till Mshop! Snabbt och bra!
Citera
2018-03-30, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson

inte förvånad över att du ska komma med någon åsikt om detta kent som vanligt...

faktan kvarstår att jag betalade för 250mg/ml och en oberoende analys gjorde och testot mättes till 270mg/ml sen kan vem fan dom vill säga vad fan dom vill om detta och ingenting förändras utav det iallafall men tack för din fågels åsikt eller vad vi nu ska säga...

kan ju tillägga att uppmätningarna av mshops oljor som du hela tiden promotar så jävla kraftigt så var det inget av preppen som höll utlovad dos

kan opartiskt tilägga att alla mshops oljor höll måttet isch men ingen olja kom upp i utlovad dos dvs det var en mindre fel marginal, tren A som vi har haft så jävla många diskussioner om mätte 90 mg/100 mg/ml men det här vill du säkert inte heller höra och om du nu hör så vart det säkert något misstag i produktionen eller något annat bullshit.. du tycks iallafall alltid ha en förklaring på saker och ting kent

hade inte tänkt att dela med mig av mshops siffror då jag tycker dom återigen håller måttet av vad man kan förvänta sig på en svart marknad men du triggade igång mig så hatten av till dig
Citera
2018-03-30, 12:00
Medlem
Nu borde jag väl äntligen kunna posta här också
Grönar SC-pharma och Swedstore som levererade snabbt och välpaketerat nyligen.
Har dessutom provat de produkterna jag beställde tidigare med förväntad effekt så kan även gröna dessa (MK-677 och Win-injekt Andromedica).
Citera
2018-03-30, 12:42
Medlem
Khaams avatar
Mshops npp och testo p va det bra tryck i.
//
Citera
2018-03-30, 14:59
Medlem
EVF111s avatar
Väldigt sen gröning till Mshop. Bekymmer löste sig hur bra som helst, fick hem en vial fel men dom ordnade det med bravur
Citera
2018-03-31, 22:21
Medlem
Framtidsatlets avatar
Kan också gröna mshop, otroligt bra shop faktiskt. Proffsigt rakt igenom.

Jag undrar dock om någon har provat Zentechs Nolvadex som mshop säljer? Hittar inte mycket om Zentech Labs, men hoppas att dom är legit...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in