Citat:
Ursprungligen postat av
INSIDER19399
Supershoppen på HB har fått en varning av mig att om de inte plockar bort deras t3 som bevisligen är fake så kommer jag att röda den shoppen som en scammer.
Killen bakom tangentbordet sitter och påstår att han vet många som tävlar på SM nivå som ligger på 300mcg av t3 ed
Han själv började med 150mcg ed utan upptrappning
Sen kallar han mig för amatör haha
Kommer som sagt att röda honom som scammer överallt om den dåren inte tar bort dessa fakes från sitt sortiment.
/ INSIDER
150mcg som startdos? Ja då har den jävla luffaren inte kört äkta potent T3, hjärtat skulle slå volter och dunka utanför bröstkorgen. 300mcg är kvalitativt skitsnack och uppenbart att parian försöker rädda sitt eget skinn. Det finns inga proffs som ligger på dylika doser, dels finns det ingen som helst anledning att ligga på en sådan sjuklig dos, och för det andra kan det medföra att hjärtat lägger av.
Jag har vänner som inte klarar av 10mcg på mina svensks T3, ja ni läser rätt. Dom har fått besvärlig hjärtklappning. Att då påstå att man ofta lägger sig på 150mcg som startdos är rent BS. Jag vet vad jag talar om, har laborerat med T4 och T3 i många år, och saker som håller högsta kvalité, svenska apoteksvaror och inget jävla sockerpiller.
/ Leif