2016-02-08, 15:44
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Nån som sitter på info om gojan?

Kungliga apoteket?

Gojan hade lite trubbel med myndigheterna vill jag minnas.
Kungliga vet jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Jag må vara blind, men jag undrar vad är det för märke på a-bodens testo och tren? ser bara vita vialer.

Generic Pharma.

Mvh,

-KarlAlfred
Citera
2016-02-08, 18:57
Bannlyst
Är Jelfa`s Omnadren tillbaka på marknaden någon som vet eller kört dom nyss.......körde dom 2ggr var perfekta för mig ang allt , men detta var ca 2-3 års sen.......sen var allt fejk

så tack för svar
Citera
2016-02-08, 19:47
Medlem
vad har hänt med roidsupply? Sidan nere och inte fått grejer levererat.
Citera
2016-02-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
vad har hänt med roidsupply? Sidan nere och inte fått grejer levererat.

Jag har talat med dem så sent som idag då jag har en order där.

Ska inte vara några problem.
De har lite ombyggnad som jag förstår det, kan handla om det.

Vänligen.
Citera
2016-02-09, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Gojan hade lite trubbel med myndigheterna vill jag minnas.
Kungliga vet jag inte.

Mvh,

-KarlAlfred

Tack för de !

Letar cabar där av frågan

Mvh
Citera
2016-02-10, 08:58
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strode
Några schyssta Sibutramine ute på marknaden nu?
Tycker Thermalabs och GP är kassa för mig personligen. Saknar TDP men hittar aldrig dom.

Sååå någon sida med bra Red som ni rekommenderar?

Puff
Citera
2016-02-10, 10:03
Medlem
Strodes avatar
Någon som har erfarenheter av steroidsone?
Citera
2016-02-10, 13:30
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Märkte precis att Energetics http://energetics.re/ har rea.
Har precis laddat på med en runda av deras nya testo propp för utvärdering så tänkte jag skulle tipsa er. Med tanke på hur bra och seriöst de har skött sin verksamhet under åren så var jag bara tvungen att göra ett test nu när de äntligen har oljor.

Mvh,

-KarlAlfred

Citera
2016-02-11, 19:51
Medlem
Betalade i måndags till roidsupply och igår onsdag ramlade bl.a 840 nya enheter Kina växt ner i posten.
Suveränt jobbat.

Vi som ligger på växten är klart positiva så här långt.

Roidsupply kan varmt rekommenderas.

Vänligen.
Citera
2016-02-11, 20:53
Medlem
Stor fet GRÖNING till Apoteksboden.com

Shoppen som enligt mig packar grejerna bäst av alla shoppar, finns inte en chans att nåt "ramlar" ut eller går sönder, inga billiga gröna vadderade papperspåsar som kan rivas sönder i sorteringsmaskinen som 9/10 shoppar skickar sina grejer med!

Nej här är det solida paket som gäller!!!

2-3 dagar tog det att få hem grejerna, helt okej tid.
Citera
2016-02-11, 22:57
Medlem
Supershoppen på HB har fått en varning av mig att om de inte plockar bort deras t3 som bevisligen är fake så kommer jag att röda den shoppen som en scammer.

Killen bakom tangentbordet sitter och påstår att han vet många som tävlar på SM nivå som ligger på 300mcg av t3 ed

Han själv började med 150mcg ed utan upptrappning

Sen kallar han mig för amatör haha

Kommer som sagt att röda honom som scammer överallt om den dåren inte tar bort dessa fakes från sitt sortiment.

/ INSIDER
Citera
2016-02-11, 23:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Supershoppen på HB har fått en varning av mig att om de inte plockar bort deras t3 som bevisligen är fake så kommer jag att röda den shoppen som en scammer.

Killen bakom tangentbordet sitter och påstår att han vet många som tävlar på SM nivå som ligger på 300mcg av t3 ed

Han själv började med 150mcg ed utan upptrappning

Sen kallar han mig för amatör haha

Kommer som sagt att röda honom som scammer överallt om den dåren inte tar bort dessa fakes från sitt sortiment.

/ INSIDER

150mcg som startdos? Ja då har den jävla luffaren inte kört äkta potent T3, hjärtat skulle slå volter och dunka utanför bröstkorgen. 300mcg är kvalitativt skitsnack och uppenbart att parian försöker rädda sitt eget skinn. Det finns inga proffs som ligger på dylika doser, dels finns det ingen som helst anledning att ligga på en sådan sjuklig dos, och för det andra kan det medföra att hjärtat lägger av.

Jag har vänner som inte klarar av 10mcg på mina svensks T3, ja ni läser rätt. Dom har fått besvärlig hjärtklappning. Att då påstå att man ofta lägger sig på 150mcg som startdos är rent BS. Jag vet vad jag talar om, har laborerat med T4 och T3 i många år, och saker som håller högsta kvalité, svenska apoteksvaror och inget jävla sockerpiller.

/ Leif
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in