2016-02-13, 14:36
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Märkte precis att Energetics http://energetics.re/ har rea.

Brukar shoppar likt denna ha såna här reor bara sådär? För mig som är oinsatt ringer det varningsklockor om en shop plötsligt börjar med en omfattande utförsäljning.
Citera
2016-02-13, 17:57
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
Brukar shoppar likt denna ha såna här reor bara sådär? För mig som är oinsatt ringer det varningsklockor om en shop plötsligt börjar med en omfattande utförsäljning.

Ja det är för att du är oinsatt som du säger. Energetics är nog en av de mer seriösa shoppar du kan hitta.

-Alfred
Citera
2016-02-13, 18:29
Medlem
Citat:

Precis som K-A säger, det är enbart för att du är oinsatt.

Energetics är ytterst seriösa och ärliga.
Citera
2016-02-13, 18:49
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:

En rea innebär på vilken nivå total utförsäljning ?

De har rea som en " lanserings rea" för sina nya oljor bla
Kan intyga att Energerics är en av de seriösaste aktörerna.
Citera
2016-02-13, 19:25
Medlem
EN RÖDING FÖR SUPERSHOPEN PÅ HB SOM SÄLJER FALSKA T3!

Gjorde ett test på VC efter tre veckor med 75mcg t3 per dag av supershopens t3 som han marknadsför så här på första sidan--->

ÄKTA 100% GARANTERADE APOTEK
T3 Abdi ibahim turkiska apotek i kartong 5kr st

På mitt test fick jag värdet 5.3 pmol. Det ska då tilläggas att normala värden på t3 utan extra tillförsel av det ligger mellan 3.1 - 6.8 pmol.
Mina värden steg alltså inte ens över referensvärdena på en vanlig person med 75mcg t3 om dagen. Tilläggas ska också att senast jag körde 75mcg t3 om dagen och var på VC och gjorde samma test för nåt år sedan hade jag 13 pmol i värde, långt över det normala!

supershopen försvarar sina t3 med att han kört dem i tre dagar nu och då har han "känt efter" och konstaterat att dom är äkta!
supershopen ska inte sitta och gissa om hans t3 är äkta, supershopen ska skicka dem på labbanalys och få det svart på vitt om han är en seriös shop!

Eftersom han inte plockat bort dessa bevisligen falska t3 från sitt sortiment och fortsätter att lura folk och tro att dem är äkta, "SE HANS ANNONS PÅ HB"

SÅ RÖDAR JAG SUPERSHOPEN SOM EN SCAMMER!

Jag ber er att varna folk som tänker handla där att inte göra det om ni ser att nån frågar nåt om den shopen här!

KAN INTE BLI MER BEVIS ATT KILLEN SOM DRIVER SUPERSHOPEN ÄR EN SCAMMER ÄN SÅHÄR!
ONÖDIGT ATT FLER SKA BLI LURADE AV DENNA TOMTE!

/ INSIDER
Citera
2016-02-14, 11:26
Medlem
EN RÖDING FÖR HUSHBOARD SOM FORUM DÄR ALLA SHOPPAR ÄR SAMLADE FÖR ATT DOM PLOCKAR BORT INLÄGG NÄR MAN RÖDAR EN SHOPP, FUNDERAR SERIÖST PÅ ATT GÅ UR DET SKÄMTFORUMET!

MAN KAN ALLTSÅ BARA GRÖNA SHOPPAR DÄR UTAN TILLSTÅND FRÅN ADMIN, SKA MAN RÖDA EN SHOPP BEHÖVER MAN ADMIN PÅ SIN SIDA OCH HAN MÅSTE MAN UPPENBARLIGEN KÖPA DÄR, JÄVLA LUFFARFORUM INTE KONSTIGT MAN FÅTT MASSA FAKES PÅ SISTÅNDE DÄR IFRÅN! MÅNGA INLÄGG OM RÖDINGAR OCH VARNINGAR KAN HA PLOCKATS BORT I SÄLJTRÅDARNA SÅ MAN MISSAT DESSA OCH KÖPT FALSKA GREJER! JÄVLA ADMIN TILL MED-SCAMMER DÄR ISF!!
Senast redigerad av INSIDER19399 2016-02-14 kl. 12:01.
Citera
2016-02-14, 17:08
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
EN RÖDING FÖR HUSHBOARD SOM FORUM DÄR ALLA SHOPPAR ÄR SAMLADE FÖR ATT DOM PLOCKAR BORT INLÄGG NÄR MAN RÖDAR EN SHOPP, FUNDERAR SERIÖST PÅ ATT GÅ UR DET SKÄMTFORUMET!

MAN KAN ALLTSÅ BARA GRÖNA SHOPPAR DÄR UTAN TILLSTÅND FRÅN ADMIN, SKA MAN RÖDA EN SHOPP BEHÖVER MAN ADMIN PÅ SIN SIDA OCH HAN MÅSTE MAN UPPENBARLIGEN KÖPA DÄR, JÄVLA LUFFARFORUM INTE KONSTIGT MAN FÅTT MASSA FAKES PÅ SISTÅNDE DÄR IFRÅN! MÅNGA INLÄGG OM RÖDINGAR OCH VARNINGAR KAN HA PLOCKATS BORT I SÄLJTRÅDARNA SÅ MAN MISSAT DESSA OCH KÖPT FALSKA GREJER! JÄVLA ADMIN TILL MED-SCAMMER DÄR ISF!!
Det är inget nytt, varit så här länge. Orkar inte ens skriva något där för minsta lilla negativt = admin tar bort. Har minst 5 inlägg i produktmärken/shoppar som tagits bort när det handlat om kvalité. Ibland har t.o.m. hela trådar tagits bort.
Ett exempel på detta är förra tråden om märket March.
Citera
2016-02-14, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Det är inget nytt, varit så här länge. Orkar inte ens skriva något där för minsta lilla negativt = admin tar bort. Har minst 5 inlägg i produktmärken/shoppar som tagits bort när det handlat om kvalité. Ibland har t.o.m. hela trådar tagits bort.
Ett exempel på detta är förra tråden om märket March.

Ja precis så har det varit länge, shopparna skriver och klagar till admin att det är kladd i deras trådar, admin går in och rensar all negativ kritik.

Hade det varit någon stake i hbs ledning så ska dom ställa krav på säljarna som kränger skit prepp att antingen tas det bort eller så kan dom glömma sin plats som shop.

Tyvärr så funkar det ej så och detta givetvis pga cashen.
Citera
2016-02-14, 21:55
Medlem
Skrev just detta i supershopens tråd på HB efter att ha blitt varnad av admin där för att bli bannad pga att jag rödade supershopen--->

FUCK YOU ADMIN DIN JÄVLA RÅTTA SOM DÖLJER RÖDINGAR PÅ SHOPPAR SÅ ATT DOM KAN FORTSÄTTA BLÅSA ANDRA MEDLEMMAR PÅ HB!

TROR DU JAG BEHÖVER DEN HÄR SKITSIDAN SERIÖST? DU HAR INGEN MAKT ÖVER INSIDER ÄVEN OM DU STYR ALLA ANDRA HÄR!!!

DU ÄR INGET ANNAT ÄN EN MEDSCAMMER TILL SHOPPARNA NÄR DU BETER DIG SÅHÄR!

GO AHED OCH BANNA MIG FÖR ATT JAG RÖDAR EN SHOPP SÅ KAN ALLA MEDLEMMAR SE HUR DET GÅR TILL HÄR ADMIN!
Citera
2016-02-15, 03:19
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Ja precis så har det varit länge, shopparna skriver och klagar till admin att det är kladd i deras trådar, admin går in och rensar all negativ kritik.

Hade det varit någon stake i hbs ledning så ska dom ställa krav på säljarna som kränger skit prepp att antingen tas det bort eller så kan dom glömma sin plats som shop.

Tyvärr så funkar det ej så och detta givetvis pga cashen.
Tyvärr så är det så, men vad kan man göra? Inte ett jävla skit, alla shopar finns där och de följer HB:s prismall betalar sina avgift för att hamna i en viss typ av tier på annonssidan där uppenbarligen rensning av all negativ feedback ingår i paketet.
Sen är dom jävligt snabba själva på att hänga ut "scammers" och personer som inte fullföljer sina orders (LOL). Bara att beställa i en random persons namn och skita i att fullfälja ordern om man vill ha dom uthängda på ett AAS forum. Medans själva assisterar dom i ren scam och fortsätter snacka dynga när folk t.o.m. kommer med labbrapporter. Det är inte smidigt.
Citera
2016-02-15, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Tyvärr så är det så, men vad kan man göra? Inte ett jävla skit, alla shopar finns där och de följer HB:s prismall betalar sina avgift för att hamna i en viss typ av tier på annonssidan där uppenbarligen rensning av all negativ feedback ingår i paketet.
Sen är dom jävligt snabba själva på att hänga ut "scammers" och personer som inte fullföljer sina orders (LOL). Bara att beställa i en random persons namn och skita i att fullfälja ordern om man vill ha dom uthängda på ett AAS forum. Medans själva assisterar dom i ren scam och fortsätter snacka dynga när folk t.o.m. kommer med labbrapporter. Det är inte smidigt.

Ja det fick jag kvitto på idag!

Enda jag gjorde var att dra ett t3 test på VC efter att ha kört på supershopens t3 75mcg per dag, testet där visade på värden långt under på vad det ska visa på den dosen, hade inte ens värden över en person som inte brukar extra t3 alls, dvs dom var verkningslösa!

Jag skrev detta i supershoppens tråd och bad han plocka bort de falska t3na och göra en labbanalys på dem så inte fler medlemmar där bli blåsta.

Då kommer Admin in där och plockar bort mitt inlägg ger mig en varning och säger att om jag fortsätter kladda i supershopens tråd så bannar han mig.

Detta är såklart oacceptabelt då det gör Admin på HB till en medscammer som lurar sina egna medlemmar att köpa falska t3.

Så jag tog mitt ansvar som en känd profil som folk vet inte snackar skit och kallade Admin där för råtta som plockar bort inlägg när folk rödar shoppar så att andra medlemmar med blir lurade.

Då blev jag bannad för falsk ryktesspridning Ett test utfört på VC med labbsvar på att supershoppens t3 inte gav någon effekt alls är alltså "falsk ryktesspridning" enligt Admin på HB!

Nej här lyssnar vi på shoppens ägare som inte har några labbanalyser eller rapporter som visar att hans t3 är äkta utan som endast kört sina t3 i tre dagar och då "känt efter" att dom är äkta

Jaja skönt att inte vara en del av det skämtforumet längre, INSIDER behöver inte HB...
Citera
2016-02-15, 16:57
Medlem
Bra shop som säljer vettigt arimidex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här