Kommer inte in på sidan av någon jävla anledning men jag förmodar att jag har en del krediter kvar. Det behövs för att förstärka både målvakt (Marchetti........................), mittfält och anfall. Många stora namn men få som egentligen spelar så jättemycket eller producerar.
De Vrij blev mitt tredje dyraste köp. Det var inte bra... Basta är tydligen också skadad.
Hann bara lägga några snabba bud igår, men är ganska säker på att jag lade på både Marchisio och Candreva. Förstår att någon bot lagt bud åt snillet? Hade alltså fått en mycket bättre trupp om jag inte stressat iväg de där buden igår
snillet 1 har ju fått en väldigt gedigen trupp. Det är väl den starkaste på papperet, skulle jag tro.
Känns som att jag har en duglig trupp: tre förstamålvakter, stommen i Napoli (Reina, Albiol, Hamsik, Higuain), flera vassa målgörare (Icardi, Jovetic, Kalinic, Maccarone, El Shaarawy). Inga Juvespelare dock, och inte det starkaste försvar...men jag kör som vanligt 3-4-3.
snillet 1 har ju fått en väldigt gedigen trupp. Det är väl den starkaste på papperet, skulle jag tro.
Känns som att jag har en duglig trupp: tre förstamålvakter, stommen i Napoli (Reina, Albiol, Hamsik, Higuain), flera vassa målgörare (Icardi, Jovetic, Kalinic, Maccarone, El Shaarawy). Inga Juvespelare dock, och inte det starkaste försvar...men jag kör som vanligt 3-4-3.
Såg att du gjorde en jättesatsning på anfallare i din budget. Det gav riktigt bra resultat. Målen är viktiga så jag tror du ligger bra till.
Du har förövrigt tagit hela min målvaktsbesättning från förra säsongen
Hoppas anteri17 återupprepar sina härliga truppanalyser även efter denna budgivning.
Senast redigerad av Amor 2016-02-11 kl. 15:43.
På målvaktssidan har jag tre stabila förstamålvakter som jag kan variera efter motstånd. Sörjer dock att jag inte fick Reina, som var mycket stabil för mig under hela hösten.
Försvarsmässigt har jag offensiva kvaliteer i Alex Sandro och Gouhlam, jag tror på poäng för assist och mål. Jag har också en bättre lagspridning på försvaret jämfört med förra säsongen.
Mittfältet ser spännande ut. Pogba är min stjärnspelare, Florenzi vet jag kommer göra poäng då och då. Mycket nöjd att jag fått Zielinski som är en personlig favoritspelare. Dessa tre spelare ser jag som stommen i mitt mittfält.
Till anfallet fick jag inte toppnamnen, men jag fick mycket potential. Tror mycket på Callejon som hade målkramp under hösten men nu hittat storformen. Ser rapp ut och kommer till mycket chanser för tillfället. Berardi har potential att göra fler mål. Sedan ett kärt återseende med Pavoletti, frågan är om han kan göra lika mycket mål nu som under hösten. Tydligen är han skadad fram till 29:e omgången, lite olustig situation om jag ska satsa på honom. I övrigt kommer jag förmodligen göra lite korrigeringar i denna lagdel.
Senast redigerad av Amor 2016-02-11 kl. 15:59.