2016-02-10, 19:17
Medlem
Amors avatar
Visst äger auktionen rum i natt?
Citera
2016-02-11, 10:26
Medlem
Ferry31s avatar
Om någon orkar så lägg gärna upp samtliga trupper sen i ett inlägg under dagen när lagen är klara. Kommer inte in på sidan genom telefonen.
Citera
2016-02-11, 13:06
Medlem
Ezzelinos avatar
Matcherna i första omgången:

AC Bosman-Go Ahead Farmers U21
Dawkins övning-Il Buffone
Go Ahead Farmers-I Selvaggi da Nord
Risorgimento-eurogol

Trupperna:

AC Bosman

Go Ahead Farmers U21

Senast redigerad av Ezzelino 2016-02-11 kl. 14:01.
Citera
2016-02-11, 14:06
Medlem
Ezzelinos avatar
Dawkins övning

Il Buffone

Go Ahead Farmers

I Selvaggi da Nord

Risorgimento

eurogol

Senast redigerad av Ezzelino 2016-02-11 kl. 14:27.
Citera
2016-02-11, 14:10
Medlem
snillet_1s avatar
Jag missade budgivningen men fick en hel hög Juventus-spelare i alla fall:

Marchetti
De Sanctis
Diego Lopez

Astori
Alex
Glik
Danilo
Chiellini
Lichtsteiner
De Sciglio
Evra

Candreva
Marchisio
Bertolacci
Parolo
Rigoni
Kondogbia
Hernanes
Biglia

Dzeko
Morata
Toni
Luiz Adriano
Di Natale
Mandzukic
Citera
2016-02-11, 14:16
Medlem
snillet_1s avatar
Kommer inte in på sidan av någon jävla anledning men jag förmodar att jag har en del krediter kvar. Det behövs för att förstärka både målvakt (Marchetti........................), mittfält och anfall. Många stora namn men få som egentligen spelar så jättemycket eller producerar.
Citera
2016-02-11, 15:01
Medlem
Smerchs avatar
De Vrij blev mitt tredje dyraste köp. Det var inte bra... Basta är tydligen också skadad.

Hann bara lägga några snabba bud igår, men är ganska säker på att jag lade på både Marchisio och Candreva. Förstår att någon bot lagt bud åt snillet? Hade alltså fått en mycket bättre trupp om jag inte stressat iväg de där buden igår
Citera
2016-02-11, 15:10
Medlem
anteri17s avatar
Jag är nöjd. Jag gillar som vanligt min backlinje.
Citera
2016-02-11, 15:14
Medlem
Ezzelinos avatar
snillet 1 har ju fått en väldigt gedigen trupp. Det är väl den starkaste på papperet, skulle jag tro.

Känns som att jag har en duglig trupp: tre förstamålvakter, stommen i Napoli (Reina, Albiol, Hamsik, Higuain), flera vassa målgörare (Icardi, Jovetic, Kalinic, Maccarone, El Shaarawy). Inga Juvespelare dock, och inte det starkaste försvar...men jag kör som vanligt 3-4-3.
Citera
2016-02-11, 15:40
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
snillet 1 har ju fått en väldigt gedigen trupp. Det är väl den starkaste på papperet, skulle jag tro.

Känns som att jag har en duglig trupp: tre förstamålvakter, stommen i Napoli (Reina, Albiol, Hamsik, Higuain), flera vassa målgörare (Icardi, Jovetic, Kalinic, Maccarone, El Shaarawy). Inga Juvespelare dock, och inte det starkaste försvar...men jag kör som vanligt 3-4-3.
Såg att du gjorde en jättesatsning på anfallare i din budget. Det gav riktigt bra resultat. Målen är viktiga så jag tror du ligger bra till.

Du har förövrigt tagit hela min målvaktsbesättning från förra säsongen

Hoppas anteri17 återupprepar sina härliga truppanalyser även efter denna budgivning.
Senast redigerad av Amor 2016-02-11 kl. 15:43.
Citera
2016-02-11, 15:49
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
[
eurogol

Jag är för min del väldigt nöjd med min trupp.

På målvaktssidan har jag tre stabila förstamålvakter som jag kan variera efter motstånd. Sörjer dock att jag inte fick Reina, som var mycket stabil för mig under hela hösten.

Försvarsmässigt har jag offensiva kvaliteer i Alex Sandro och Gouhlam, jag tror på poäng för assist och mål. Jag har också en bättre lagspridning på försvaret jämfört med förra säsongen.

Mittfältet ser spännande ut. Pogba är min stjärnspelare, Florenzi vet jag kommer göra poäng då och då. Mycket nöjd att jag fått Zielinski som är en personlig favoritspelare. Dessa tre spelare ser jag som stommen i mitt mittfält.

Till anfallet fick jag inte toppnamnen, men jag fick mycket potential. Tror mycket på Callejon som hade målkramp under hösten men nu hittat storformen. Ser rapp ut och kommer till mycket chanser för tillfället. Berardi har potential att göra fler mål. Sedan ett kärt återseende med Pavoletti, frågan är om han kan göra lika mycket mål nu som under hösten. Tydligen är han skadad fram till 29:e omgången, lite olustig situation om jag ska satsa på honom. I övrigt kommer jag förmodligen göra lite korrigeringar i denna lagdel.
Senast redigerad av Amor 2016-02-11 kl. 15:59.
Citera
2016-02-11, 16:01
Medlem
anteri17s avatar
Det är match redan ikväll. Lazio tar emot Hellas. Skynda er att ändra i era elvor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in