Citat:
Ursprungligen postat av
Flygare.S
Jag kan inte göra annat än att skratta åt dina kommentarer.
Jajemensan det är underhållande att dels går till PU med sådant påhittat trams. Dels att du inte förstår hur de jobbar. Tråden har nog gett dina "teorier" och påståenden sin tydliga dom.
Citat:
"psykopatiskt manér"
Ha ha ha den vanliga folihattsmetoden när sakargumenten tryter. Motståndaren tillskrivs nedsättande omdöme tagna ur luften av någon som ej ens förstår begreppens betydelse. Du sänker verkligen dig själv.
Jag och övriga insatta intresserade känner dig sedan tidigare då du varit ute och seglat med helt andra teorier som avfärdats av tidigare utredare också.
Citat:
Hösten 2014 skickade jag en del printade bilder till Dag Andersson på PU, med koppling till Sydafrika. Efter det talades vi vid per telefon. Den 27 januari 2015 var jag kallad till ett möte med PU:s ledning tillsammans med ytterligare två personer som var väl insatta i Sydafrikas historia och politiska ledning under 80-talet. Eftersom ”Sydafrikaspåret” hade i princip legat i malpåse sedan ca 12 år tillbaka i tiden, så var inte kunskapen särdeles stor för de relativt nytillsatta inom PU:s ledning, men efter det mötet gick de igång på alla cylindrar.
Och åtgärdade det genom att ge uppdraget till Foliehattstanten

där hon skulle läsa skönlitteratur.
Citat:
Det förklarar också varför Hans Melander en tid senare uttalar i media att ”Sydafrikaspåret nu är högprioriterat”
Jo det är högprioriterat att få det ur världen liksom man stänger annan skit som inte leder någonstans.
Citat:
Det skulle varit konstigt om man inte tagit det på allvar och om det vet du inget!
Jovisst precis som "den store Dansken" och "Utredaren" så har du goda kontakter med PU och tillgång till hemliga uppgifter.
Bland sådana med lite kunskap och referensramar står det sig lika slätt som Kranz Dammegård mfl och är lika uppenbart som att jorden är rund.
Om någon inom PU läser här så får de nog sig ett gott skratt till veckofikan.