Citat:
Ursprungligen postat av
Anvporkn
Volvos 5 minuter långa utopiskt-multikulturella-globaliseringsreklam där man i samma svep dödar Volvos svenska brand genom att nämna andra ställen där de produceras, och extra bisarrt blir det när de visar arbetarna ta cykel och buss till arbetet, som om bilen inte är ett hot.
Den här reklamen var mer besvärande för psyket än en tjetjensk faces of death video där man ser någon guerillamedlem bli hackad i bitar av en rysk soldat.
Man blir påmind varför man aldrig tittar på tv längre, ja Sverige är _verkligen_ kört.
Citat:
Ursprungligen postat av
IanFraser
Direkt pinsam... Fan va less jag är på denna sanslösa multikulti-propaganda! Må Volvos aktie störtdyka.

Citat:
Ursprungligen postat av
Anvporkn
Volvos 5 minuter långa utopiskt-multikulturella-globaliseringsreklam där man i samma svep dödar Volvos svenska brand genom att nämna andra ställen där de produceras, och extra bisarrt blir det när de visar arbetarna ta cykel och buss till arbetet, som om bilen inte är ett hot.
Den här reklamen var mer besvärande för psyket än en tjetjensk faces of death video där man ser någon guerillamedlem bli hackad i bitar av en rysk soldat.
Man blir påmind varför man aldrig tittar på tv längre, ja Sverige är _verkligen_ kört.
Citat:
Ursprungligen postat av
IanFraser
Direkt pinsam... Fan va less jag är på denna sanslösa multikulti-propaganda! Må Volvos aktie störtdyka.

Citat:
Ursprungligen postat av
IanFraser
Jag tolkar det som att det är arbetarnas nationalitet som åsyftas, underförstått att vi Svenska svenskar knappt skulle få ihop en höskrinda utan alla dessa hightech-negrer.
Jag kan ju dock tolka fel, men förbannad blir jag!

Så det var alltså först 2016 som ni verkligen fattade att den mesta tillverkningen sker utomlands?

Visst gör det ont när dagdrömmar spricker?!

Har inga exakta hur det var innan och efter, men 2005 så tillverkades endast växellådorna i Sverige. Hemskt, va? rolleyes: Snart blir ni väl upprörda över att bolagen som var med i "det svenska musikundret" hade utländskt ägande?