2016-02-07, 21:15
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Programmet presenteras av det nya pinnvinet... Vad fan är ett pinnvin?
Tjohoo vilken gimmick, att ha en pinne runt flaskhalsen och kalla det för pinnvin!
Nä, stoppa upp pinnen i röven jäkla spaggar!

Eller vinet med tofsen. Seri-jävla-öst
Citera
2016-02-07, 21:24
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driver82
Alla äckliga flygresor.se reklamfilmer.

Den där hurtfriska bruden som börjar med "ursäkta jag är sen..." och stressar en tíll döds, vet inte ens vad det är reklam för då jag kastar mig över "mute"-knappen eller avstängningen, den har gått i minst ett år nu, hatar den.

Sen den där "bla bla bla..." reklamen för Telia med den sataniskt irriterande bruden, den har jag inte sett på en månad iofs så jag hoppas den är död, begraven och förruttnad.

Skulle gått till Specsavers...eller vilken jävla optiker som helst.Varför hon skulle välja just Specsavers framgår inte direkt. Och är hon så jävla blind att hon inte hittar till korrekt adress utan går till ett äldreboende är det knappast en optiker hon behöver utan en blindhund.
Citera
2016-02-08, 13:40
Medlem
Den där jävla spray reklamen för löss.
- pappa jag vill inte gå till skolan, alla har löss där och då kommer jag också få det"
Och sen när han sprayar lusmedel i håret så står hon med halvblundna ögon och med ett jävla cp uttryck i ansiktet och ser ut som att hon njuter som fan.
Citera
2016-02-08, 17:02
Medlem
Driver82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Skulle gått till Specsavers...eller vilken jävla optiker som helst.Varför hon skulle välja just Specsavers framgår inte direkt. Och är hon så jävla blind att hon inte hittar till korrekt adress utan går till ett äldreboende är det knappast en optiker hon behöver utan en blindhund.

Så är det. Hatar den lika mycket som cancer, hjärtinfarkter och ohederliga politiker. Får fan panikattacker när hon drar igång...
Citera
2016-02-08, 17:16
Medlem
De tykna och uppkäftiga ungarna som dissar sin farsas skämt om "laxar och poliser".
Får mig att rysa på ett jobbigt sätt.
Citera
2016-02-08, 17:28
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvporkn
Volvos 5 minuter långa utopiskt-multikulturella-globaliseringsreklam där man i samma svep dödar Volvos svenska brand genom att nämna andra ställen där de produceras, och extra bisarrt blir det när de visar arbetarna ta cykel och buss till arbetet, som om bilen inte är ett hot.

Den här reklamen var mer besvärande för psyket än en tjetjensk faces of death video där man ser någon guerillamedlem bli hackad i bitar av en rysk soldat.

Man blir påmind varför man aldrig tittar på tv längre, ja Sverige är _verkligen_ kört.
Citat:
Ursprungligen postat av IanFraser
Direkt pinsam... Fan va less jag är på denna sanslösa multikulti-propaganda! Må Volvos aktie störtdyka.

Citat:
Ursprungligen postat av Anvporkn
Volvos 5 minuter långa utopiskt-multikulturella-globaliseringsreklam där man i samma svep dödar Volvos svenska brand genom att nämna andra ställen där de produceras, och extra bisarrt blir det när de visar arbetarna ta cykel och buss till arbetet, som om bilen inte är ett hot.

Den här reklamen var mer besvärande för psyket än en tjetjensk faces of death video där man ser någon guerillamedlem bli hackad i bitar av en rysk soldat.

Man blir påmind varför man aldrig tittar på tv längre, ja Sverige är _verkligen_ kört.
Citat:
Direkt pinsam... Fan va less jag är på denna sanslösa multikulti-propaganda! Må Volvos aktie störtdyka.

Citat:
Jag tolkar det som att det är arbetarnas nationalitet som åsyftas, underförstått att vi Svenska svenskar knappt skulle få ihop en höskrinda utan alla dessa hightech-negrer.
Jag kan ju dock tolka fel, men förbannad blir jag!
Så det var alltså först 2016 som ni verkligen fattade att den mesta tillverkningen sker utomlands? Visst gör det ont när dagdrömmar spricker?! Har inga exakta hur det var innan och efter, men 2005 så tillverkades endast växellådorna i Sverige. Hemskt, va? rolleyes: Snart blir ni väl upprörda över att bolagen som var med i "det svenska musikundret" hade utländskt ägande?
Citera
2016-02-08, 17:36
Medlem
Kör Telia någon kampanj nu eller något. De spammar sitt skit överallt och det får mig bara att tycka ännu sämre om det företaget.

Dö Telia Dö
Citera
2016-02-08, 19:43
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Ja, hur fan gör de på natten sen när "grannfesten" är slut? Det är ju fritt fram att göra inbrott eller att våldtäktsmän som har vägarna förbi vill ha en tęte-ā-tęte med tonårsdottern

Var du verkligen tvungen att nämna inbrott? Vet du inte att våldtäkt är det enda brottet?
Citera
2016-02-08, 19:47
Bannlyst
Hatar Comviqs med polisen & Turken. Den är aldrig rolig, aldrig någonsin.
Citera
2016-02-09, 20:50
Medlem
Drynwhyls avatar
Reklam för nån biljävel. Nissan eller nå sånt skit. "Snackare snackar, snackare snackare-snack-snackare-snackare-snack-snackare" Gah!
Citera
2016-02-09, 22:23
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drynwhyl
Reklam för nån biljävel. Nissan eller nå sånt skit. "Snackare snackar, snackare snackare-snack-snackare-snackare-snack-snackare" Gah!

Efter att ha hört att snackare snackar 4-5 ggr idag tänkte jag precis skriva samma jävla sak. Fy fan!

Yoggi med den där jävla överdryga min Yoggi grannen, Köp en jävla Yoggi själv för helvete! Och vad fan är Yoggi för jävla namn!
Citera
2016-02-10, 21:22
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Yoggi med den där jävla överdryga min Yoggi grannen, Köp en jävla Yoggi själv för helvete! Och vad fan är Yoggi för jävla namn!
Den är ingen höjdare Vad är det sista gubben säger i reklamen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in