2016-01-22, 01:39
Medlem
JerryCottons avatar
Programmet presenteras av det nya pinnvinet... Vad fan är ett pinnvin?
Tjohoo vilken gimmick, att ha en pinne runt flaskhalsen och kalla det för pinnvin!
Nä, stoppa upp pinnen i röven jäkla spaggar!
Citera
2016-01-22, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Programmet presenteras av det nya pinnvinet... Vad fan är ett pinnvin?
Tjohoo vilken gimmick, att ha en pinne runt flaskhalsen och kalla det för pinnvin!
Nä, stoppa upp pinnen i röven jäkla spaggar!

Håller med, oerhört fjantigt. Vissa markörer gör att varan svartlistas omedelbart för mig. Den här pinn-jäveln är en sådan.
Citera
2016-01-23, 14:56
Medlem
Sthlmsdudes avatar
Ingen som stör sig på Betssons reklam på tv? ?!
"If you loose, we win and even if you do win, we still win" etc etc samt att dom säger efter filmer o serier "programmet sponsrad av" och så kommer Betsson-kärringen upp på inslag med: "Enjoy the program.. We happily paid for it"..

Stör mig mest av allt just nu på tv...

Edit:
Klart som fan att dom vinner på alla som spelar men va fan.. Inte skryter man väl med sådant i reklam? Tänkte jag fel..? All PR är bra PR men det borde reta kunder.
Citera
2016-01-25, 00:45
Medlem
swebarbs avatar
telenor familjen gud va den är störig, typerna som spelar är fan så långt ifrån verkligheten man kan komma...
Citera
2016-01-25, 13:48
Medlem
"Secretescapes"

Hon tjejen som viskar om hotell. Är något OTROLIGT motbjudande med hennes viskande röst. Mår illa.
Citera
2016-01-27, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
telenor familjen gud va den är störig, typerna som spelar är fan så långt ifrån verkligheten man kan komma...

Störig ja men vägs upp av den överkåta mamman!
Hon är riktig jackpott i reklampausen om du frågar mig, prima runkmaterial.
Citera
2016-01-27, 15:59
Medlem
Femliters avatar
Marabous nya reklamfilm där dom vill att folk ska lägga upp bilder på instagram med kramar och en hashtag så skänker duktiga marabou en hel krona till rädda barnen.

Hur många kommer göra det? säg 20 000st vilket ger en summa av 20 000kr till rädda barnen.
Dock är marabou villiga att lägga en betydligt större summa på att marknadsföra hela kalaset
och berätta att sverige börjar bli kallt och där en vit rakad man står lite surt och kollar på en
svart kvinna vilket då ska anspela på rasismen i samhället som problemet.

Visst marabou skänk pengar till rädda barnen men gör inte saken till politik.
Citera
2016-01-30, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krysskrysskryss
Skittlesreklamen, vafan skrattar han åt? är det ett glatt eller elakt skratt? inte fan blir man sugen på skittles iallafall.....

https://www.youtube.com/watch?v=L8I6d2Axu7c
Hela den där reklamen känns som en enda stor acid trip.
Citera
2016-02-05, 14:49
Medlem
donaukinds avatar
All reklam som spelar på ens samvete är bara äcklig. Spela roll om det är peta eller unicef, tv ska vara underhållande.
Citera
2016-02-06, 23:45
Medlem
CallePhilles avatar
"Ängtligen toosta" är tillbaka

(Milda)
Citera
2016-02-07, 11:08
Medlem
Driver82s avatar
Alla äckliga flygresor.se reklamfilmer.

Den där hurtfriska bruden som börjar med "ursäkta jag är sen..." och stressar en tíll döds, vet inte ens vad det är reklam för då jag kastar mig över "mute"-knappen eller avstängningen, den har gått i minst ett år nu, hatar den.

Sen den där "bla bla bla..." reklamen för Telia med den sataniskt irriterande bruden, den har jag inte sett på en månad iofs så jag hoppas den är död, begraven och förruttnad.
Citera
2016-02-07, 20:14
Medlem
irrblosss avatar
Ungen som i Kungsörnens(?) reklamfilm uttalar klimatpåverkan som "Klimat. Påverkan.". Två gånger dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in