2016-01-17, 20:47
Medlem
Rokushikis avatar
Dom nya reklamfilmerna för postkodlotteriet, trodde inte det gick att göra värre reklamfilmer än dom med Rickard, men visst fan gick det.
Citera
2016-01-17, 21:22
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Unibet. Är det någon som kan förklara vad uttrycket "Av spelare, för spelare" betyder?
En påhittad gemenskap. Dumskallarna som bränner sina pengar på spelande ska luras att tro att de har något gemensamt med fotbollsspelare och liknande.
Citera
2016-01-18, 12:43
Avslutad
Är det ingen mer som reagerat på reklamen (postkodlotteriet?) där en tjej kommer inspringandes till mamma och pappa och gråter med darr på underläppen/sur min som en 5 åring för att hennes bror tagit bilen som hon skulle lånat? Så löjligt överdrivet skådespelat!
Citera
2016-01-18, 12:48
Medlem
KringExs avatar
Pontus Gårdinger; vanlig tv... Fiber! vanlig tv... fiber!
Bläää
Citera
2016-01-18, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamboree
Är det ingen mer som reagerat på reklamen (postkodlotteriet?) där en tjej kommer inspringandes till mamma och pappa och gråter med darr på underläppen/sur min som en 5 åring för att hennes bror tagit bilen som hon skulle lånat? Så löjligt överdrivet skådespelat!

Skådespelat... Det är ju överdrivet med vilje fattar du väl. Det finns en manusskrivare och regissör osv. bakom allt vettu. Vill kunden/uppdragsgivaren ha en seriös reklamfilm så får de det, vill kunden ha satir så får de det osv.
Citera
2016-01-18, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Skådespelat... Det är ju överdrivet med vilje fattar du väl. Det finns en manusskrivare och regissör osv. bakom allt vettu. Vill kunden/uppdragsgivaren ha en seriös reklamfilm så får de det, vill kunden ha satir så får de det osv.

Jo jo ok det är det väl men tycker det är så sjukt fjantigt iaf.
Citera
2016-01-21, 21:29
Medlem
Volvos nya reklamfilm var ju ovanligt fånig.
Citera
2016-01-21, 21:38
Medlem
Volvos 5 minuter långa utopiskt-multikulturella-globaliseringsreklam där man i samma svep dödar Volvos svenska brand genom att nämna andra ställen där de produceras, och extra bisarrt blir det när de visar arbetarna ta cykel och buss till arbetet, som om bilen inte är ett hot.

Den här reklamen var mer besvärande för psyket än en tjetjensk faces of death video där man ser någon guerillamedlem bli hackad i bitar av en rysk soldat.

Man blir påmind varför man aldrig tittar på tv längre, ja Sverige är _verkligen_ kört.
Citera
2016-01-21, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av costanza123
Volvos nya reklamfilm var ju ovanligt fånig.

Direkt pinsam... Fan va less jag är på denna sanslösa multikulti-propaganda! Må Volvos aktie störtdyka.

Citera
2016-01-21, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvporkn
Volvos 5 minuter långa utopiskt-multikulturella-globaliseringsreklam där man i samma svep dödar Volvos svenska brand genom att nämna andra ställen där de produceras, och extra bisarrt blir det när de visar arbetarna ta cykel och buss till arbetet, som om bilen inte är ett hot.

Den här reklamen var mer besvärande för psyket än en tjetjensk faces of death video där man ser någon guerillamedlem bli hackad i bitar av en rysk soldat.

Man blir påmind varför man aldrig tittar på tv längre, ja Sverige är _verkligen_ kört.

Jag tolkar det som att det är arbetarnas nationalitet som åsyftas, underförstått att vi Svenska svenskar knappt skulle få ihop en höskrinda utan alla dessa hightech-negrer.
Jag kan ju dock tolka fel, men förbannad blir jag!
Citera
2016-01-21, 22:59
Medlem
redbull72s avatar
Tolkar det som att dom som jobbar på Volvo är lågavlönade o aldrig kommer få råd att köpa en ny Volvo nån gång
Citera
2016-01-21, 23:13
Medlem
MjaoTse-Bongs avatar
Ingen reklamfilm direkt men ändå topic. Den känslan som uppstår när de visar reklam för en serie samtidigt som det är just den serien du försöker titta på.
"Missa inte all dramatik och spänning i nya avsnittet blablabla", bara jag försöker se det just nu men blir ju ständigt avbrutet!

Samma sak med "programmet presenteras av..." Nä! Programmet avbryts av ...!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in