Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-26, 00:18
  #397
Medlem
Svartvadets fru va dyngrak för nån sommar sen och hånglade upp nicklas nyberg utanför the meating room.
Citera
2015-02-08, 16:31
  #398
Medlem
läste nyss en artikel om att anders parmströms fb-konto har kapats. kaparen har lagt ut ett flertal porrbilder i parmströms namn på fb.

parmström var annars en riktig gris när han var förbundskapten för tre kronor. han var mycket flitig med att ta med sig damer till hotellrummet på landslagssamlingarna. en snubbe som jag känner har tom sagt att parmström är den värste av alla förbundskaptener när det gäller att ta med sig damer till hotellrummet. snubben som berättade det är en riktig hockeyfantast så det är en säker källa. parmström passade verkligen på att smida järnet när den glödde.

även om det inte är parmström som har lagt ut porrbilderna på sitt eget fb-konto så är det inte helt oberättigat. parmström fick ju ligga som fan under sin tid som förbundskapten.
Citera
2015-10-09, 15:53
  #399
Medlem
Växjö Lakers' sportchef Henrik Evertssons guldfirande gick ju överstyr. Nu verkar det som om det är dags för åtal.

http://www.hockeysverige.se/2015/10/...ut-att-atalas/

Citat:
Polisutredningen kring den misshandel som Växjö Lakers sportchef Henrik Evertsson misstänks för är nu färdig, och det mesta talar för att han kommer att åtalas.
– Min bedömning är att det kommer att bli åtal, säger Carl-Gustaf Rask vid Kronobergspolisen till Smålandsposten.

Det var på väg hem från Växjös guldfest i april i år som klubbens sportchef Henrik Evertsson hamnade i ett bråk. Han anmäldes för misshandel efter att ett videoklipp visat hur Evertsson ser ut att vara den drivande i slagsmålet, även om han själv hela tiden har hävdat att han agerat i självförsvar.
Citera
2015-12-17, 18:06
  #400
Medlem
Verkar vara lite roundgoing nu för tiden tyvärr. Men en grej under slutet av säsongen 12/13 var att Pontus Åbergs(då DIF) dåvarande flickvän väldigt plötsligt blev tillsammans med Stefan Warg(då VIK). Nån som har lite inside där?
Citera
2016-02-02, 22:35
  #401
Medlem
Går rykte i en umgängeskrets jag delar med en tjej i 22-23 års åldern om att P Arlbrandt i HV71 varit och petat lite på henne. Ska tydligen vara bland det första han gjorde efter återkomsten till sverige. Om de är sant eller ej skulle va kul o veta
Citera
2016-02-02, 23:49
  #402
Avstängd
expertbowlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Ingen spelare iofs men Roger Melin var otrogen -helt öppet ute på krogen- under sin tid i Linköping.
Han är väl swinger. Han knullar allt som rör sig. Tränare men..men.
Citera
2016-02-09, 07:17
  #403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hontjejenduvet
Går rykte i en umgängeskrets jag delar med en tjej i 22-23 års åldern om att P Arlbrandt i HV71 varit och petat lite på henne. Ska tydligen vara bland det första han gjorde efter återkomsten till sverige. Om de är sant eller ej skulle va kul o veta

Ja fru Arlbrandt (Fr*d*) tycker inte jag är något speciellt så det kan nog stämma. Det ingår ju så att säga i en hockeyspelarfrus liv att risken att hennes man är på andra ställen finns. Vem är tjejen??
Citera
2016-02-10, 16:06
  #404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syringa
Växjö Lakers' sportchef Henrik Evertssons guldfirande gick ju överstyr. Nu verkar det som om det är dags för åtal.

http://www.hockeysverige.se/2015/10/...ut-att-atalas/

Dessutom blev hans fru enlgt rykten påsatt av en av de yngre spelarna. Kallio fick även han napp ch Sam Hallam han ta styptag på en kille. Mysigt gäng!
Citera
2016-02-24, 15:14
  #405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoranhamicc
Ja fru Arlbrandt (Fr*d*) tycker inte jag är något speciellt så det kan nog stämma. Det ingår ju så att säga i en hockeyspelarfrus liv att risken att hennes man är på andra ställen finns. Vem är tjejen??

Hon är i 25 års åldern. Bosatt i lkpg, gick på Klara gymnasium för några år sedan. Ska nog inte utelämna henne mer då förstår hon vart detta kommer ifrån.
Citera
2016-12-01, 22:13
  #406
Medlem
En väldigt skadedrabbad back i Brynäs... Varit där ett par säsonger nu... Har varit riktigt het på gröten ett par gånger där juniorspelandes mamma hamnat i samma säng!! Även klivit på sin bästa kompis.. NHL-center idag bra handleder... syrra.
Citera
2016-12-08, 20:16
  #407
Medlem
stenbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapchat86
Huokko satte på lagledarens fru, en revisor i Kramfors, som i sin tur ledde till avsked i alliansen, revisorn skilde sig från lagledarn tillika huokkos knullkompis, pga hon var mer sugen på huokkos k-k efter deras gruppsex i bastun hos paret upprepade gånger. Revisorn f ö ekonomiansvarig i alliansen.

Huokko har ju en försmak för stjärngossar och satte på sin polare på högstadiet dagligen efter skolan hemma hos denne italion Stallon.
Så det är ingen tillfällighet att han får sparken i de klubbar han agerat.
Bedriver bordellverksamhet vart han än befinner sig, fick se massa obscena filmer och bilder nyss han mms en kvinna, fast han nyss importerat en rysk bodellmamma.
Kan nog få fram dessa b-gfilmer om ni e sugna på dirtyfuck.

Skattefiffel står ju annars högst på hans numer glassiga lyxliv som bordellpappa, och drar sig visst inte för undanhålla moms/skatt för miljonen
Ryssluder kostar när man inte får svenskt kött längre pga mångårigt sexmissbruk.
jan huokko har aldrig fått sparken från någon klubb och du snackar mer skit än en pratande bajamaja.
Citera
2017-06-20, 02:41
  #408
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tottte
Kom att tänka på den här tråden med anledning av Kvp/Expressens braskande artiklar om fylleskandalen i Rögle. Tillbakavändaren Simon Olsson – känd tjej- och kvinnojägare – var ju den som skötte sig minst exemplariskt av de tre gossarna. Jag menar, att supa sig dyngrak i Ängelholm som Röglespelare är kanske inte det smartaste man kan göra… Igenkänningsfaktorn är ganska stor, om man säger så.
Men det som också egentligen slog mig var kvinnojägare Olssons eskapader på en toalett senast han var i stan. Lille Olsson lät nämligen vid ett tillfälle Anne Lee Jönsson smaka på den virila dasen i samband med en lagfest. Om det hade något med Olssons icke förlängda kontrakt den gång vet jag inte. Däremot vet jag att den bedragne maken, legenden Kenny Jönsson, inte var nöjd med vare sig hustrun eller hennes tillfällige älskare.

Och nu ska Kenny Jönsson skilja sig...

http://www.expressen.se/kvallsposten...om-skilsmassa/

Kenny känns f.ö som den ultimata cucken av nån anledning...
__________________
Senast redigerad av B´stard 2017-06-20 kl. 02:52.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback