2016-02-05, 03:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av technoisbest
I fängelset blir man muskulös, inte fet. Stor skillnad.

Källa på det?
Citera
2016-02-05, 04:27
Medlem
boonies avatar
För mycket datorspelande under åren man växte (d2,cs sen wow) Även lathet självklart, Men har tagit mig i kragen efter jag blev 30 gått ner 30kg sedan dess men behövs 30 till
Citera
2016-02-05, 04:28
Medlem
technoisbests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSizeMe
Källa på det?

Tror inte att det finns vetenkapliga studier på detta, om det var vad du efterfrågade. Men det säger ju sig självt att man måste hålla sig vältränad i fängelse om man inte vill bli knullad i röven på en daglig basis. Steroider och andra droger är förövrigt extremt vanligt förekommande i dessa kretsar, så det blir en naturlig reaktion att träna när man bara har sin kropp till hands i kombination med många, många innehållslösa timmar.

Plus att man inte har valmöjligheten att sörpla cola dagarna i ända.
Senast redigerad av technoisbest 2016-02-05 kl. 04:30.
Citera
2016-02-05, 04:33
Medlem
BlaBlaBrahs avatar
Citat:
Men det säger ju sig självt att man måste hålla sig vältränad i fängelse om man inte vill bli knullad i röven på en daglig basis.
Du har sett för mycket på Oz.
Citera
2016-02-05, 04:36
Medlem
technoisbests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlaBlaBrah
Du har sett för mycket på Oz.

Vet inte ens vad det är.

Kriminella män har generellt högre testosteronnivåer. Mer testosteron=mer muskler.
Senast redigerad av technoisbest 2016-02-05 kl. 04:38.
Citera
2016-02-05, 19:40
Medlem
ringways avatar
Blev fet efter 35 och det är enkelt, ville njuta av livet med god mat och mycket alkohol. Skiter i om jag dör fet, vill dö lycklig och mätt
Citera
2016-02-05, 23:31
Medlem
Musikantens avatar
Jag är en riktig veteran i detta fallet; 57 år, nästan 90 pannor och 174 lång. Min fru är nästan i min viktklass, men fan så sexig! Spänn av pojkar (speciellt mckenzy ett al)!
Väntade länge. Er tid kommer!
Citera
2016-02-06, 01:19
Medlem
Fujoshis avatar
Citat:
Jo, men skillnaden är väl att jag försöker förbättra mig? Vill man tappa fett så är det ganska simpelt; ät LCHF och gå fastande morgonpromenader. Men tjockisarna verkar hellre vilja sitta med näven i chipspåsen än att bli socialt accepterade. Det handlar om vad man prioriterar, kanske?
Jag har varit både tjock och smal och ingetdera gjorde skillnad i hur socialt accepterad jag blev.
Citera
2016-02-06, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSizeMe
Källa på det?

mark whalberg (stavning?)

inte fet, men har varit ganska mullig, och var lyckats vända det, och när livet känns trist så förgyller man vardagen med lite godis och skräp mat, sedan som alla beroenden så ökar det hela tiden, och till slut så är man fet som en gris.

Att vara beroende av skräp mat, är precis likadant som att vara beroende av kaffe, droger, sex, internet porr, spel, alkohol, same shit.
Påverkar hjärnarn på precis samma sätt alltihop, man får en kick av det i ens gråa värld, och man mår bra utav det, och när ens gråa vardag börjar synas igen, äter man mer, man knarkar mer, man spelar mer, man porr surfar mer.

Och för att man har kontroll över sitt beroende som många har betyder det inte att man inte har ett beroende, vilket majoriteten av alla spel torskande alkisar i sverige verkar tro, jag sköter mitt jobb så mig är det inget fel på, känns igen kanske

Kan man inte vara utan en stimulans i 1 månad, har man ett beroende, enkelt att testa.
Citera
2016-02-07, 09:43
Bannlyst
Ärligt talat, min vardag blir enormt deprimerande utan tex läsk. Jag kan enkelt vara utan länge, men jag har märkt att vardagen är mycket tråkigare utan läsk. Därför dricker jag läsk. Om folks vardagar är på tok i helvetes för tråkiga, såklart de käkar saker.
Citera
2016-02-07, 21:38
Medlem
Citat:
Feta människor väljer i en överväldigande majoritet av fallen sin övervikt genom sin sunkiga kosthållning och stillasittande livsstil. Hur kan man göra så mot sig själv när man vet att tjockisar är några av de mest hånade och nedvärderade som finns. Jag tycker själv inte om fat-shaming, men hur kan man bara låta det gå så långt att man låter sig bli en fet, äcklig valross/kossa?

Leponex/clozapine för mig. Något mer du undra?
Senast redigerad av ConGOAT 2016-02-07 kl. 21:41.
Citera
2016-02-07, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anne-Berit1937
mark whalberg (stavning?)

inte fet, men har varit ganska mullig, och var lyckats vända det, och när livet känns trist så förgyller man vardagen med lite godis och skräp mat, sedan som alla beroenden så ökar det hela tiden, och till slut så är man fet som en gris.

Att vara beroende av skräp mat, är precis likadant som att vara beroende av kaffe, droger, sex, internet porr, spel, alkohol, same shit.
Påverkar hjärnarn på precis samma sätt alltihop, man får en kick av det i ens gråa värld, och man mår bra utav det, och när ens gråa vardag börjar synas igen, äter man mer, man knarkar mer, man spelar mer, man porr surfar mer.

Och för att man har kontroll över sitt beroende som många har betyder det inte att man inte har ett beroende, vilket majoriteten av alla spel torskande alkisar i sverige verkar tro, jag sköter mitt jobb så mig är det inget fel på, känns igen kanske

Kan man inte vara utan en stimulans i 1 månad, har man ett beroende, enkelt att testa.
Bara för du levde under andra världskriget ger det inte dig rätten att särskriva på vårt forum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in