• 9
  • 10
2016-02-28, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cplus
Please behave, jag kan inte rå för att jag är smal, försöker äta upp mig men har sån ångest ibland att min hunger är som bortblåst.
Jag har en aning komplex över det, men jag tycker inte att jag är sååå smal!
Tänker att jag ska börja träna men så sitter jag och ältar mina psykiska problem i all oändlighet istället.
Tycker dessutom att skräpmaten och ölen borde ge mig en kula men det händer inte.
Kan vi inte bara komma överens om att ts har ett par skruvar lösa och vara klara med den här frågan om övervikt vs undervikt?
Nej. Mycket hellre en överviktig/fet människa än en bening och smal. Det är ungefär som att titta på ett stökigt och smutsig rum som att titta på en benig människa faktiskt. Låter taskigt men jag är iallafall ärlig.
Citera
2016-02-29, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbacksRasist
Nej. Mycket hellre en överviktig/fet människa än en bening och smal. Det är ungefär som att titta på ett stökigt och smutsig rum som att titta på en benig människa faktiskt. Låter taskigt men jag är iallafall ärlig.
Du borde ändra ditt synsätt i så fall! Varför gå omkring och hata på helt onödiga saker?
Du har något slags viktrelaterat komplex, annars hade du inte haft så starka åsikter kring det!
Citera
2016-02-29, 06:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cplus
Du borde ändra ditt synsätt i så fall! Varför gå omkring och hata på helt onödiga saker?
Du har något slags viktrelaterat komplex, annars hade du inte haft så starka åsikter kring det!
Nope, väger helt normalt .
Dessutom hatar jag inte, det slösar min tid. Jag undviker istället att kolla på dem.
Citera
2016-02-29, 16:21
Medlem
för mat är så jäffla gott...samt att jag äter tråkiga mediciner.
Citera
2016-02-29, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bananbomben
för mat är så jäffla gott...samt att jag äter tråkiga mediciner.
Du går upp genom att äta normalt på tråkiga mediciner. Sluta med dem. Man blir faktiskt sämre av medicinerna. Och mat är jäffligt gott tycker jag också.
Citera
2016-03-06, 22:55
Medlem
technoisbests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbacksRasist

Ideellt sett så bör man ha en lagom mycket muskler och lite fett. Det är iallafall vad jag tycker är mest estetiskt.

Men jag vill be om ursäkt till alla överviktiga som jag har förolämpat i den här tråden. Ni är också fina som ni är. Det är jag som är störd och antisocial, men jag ska försöka bli en bättre människa.
Citera
2016-03-11, 08:38
Medlem
Milford.Cubicles avatar
joo det var 2 killar eller speciellt 1 som mådde dåligt och började skylla allt på sin mamma sen råkade jag vara inärheten, och då började han skylla allt på mig också, och gjorde nån förnedringsritual sen tyckte han vi var "ihop" eller att jag var i hans gäng lr nåt... och jag tyckte det var så jobbigt så började må dåligt och äta massa... och bara följde med
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in