2016-02-05, 19:34
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Jag kan inte på något vis se hur Epstein/Nordegren ska klara detta ikväll.
Nä, enda risken är om frågorna och städerna är helt anpassade till dom.
Citera
2016-02-05, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av att
Här är en intressant artikel om inspelningen: På spåret: Från avgång till slutstation

Det är en omfattande och ganska tungrodd apparat. Frågefilmerna börjar planeras redan tidigt på året.

Jag tvivlar på att man kan kasta om i manus beroende på om lag X vann förra avsnittet och nu ska möta lag Y. Gästartisterna behöver väl bokas med viss framförhållning. Programmen spelas ju in i snabb följd vilket också försvårar ändringar och anpassningar.

Teoretiskt kanske man kan skräddarsy första avsnittet i respektive grupp där man vet lite längre i förväg vilka som ska tävla.

Så snart börjar de planera för nästa säsong. Hoppas vi slipper ställen som Vetlanda och mindre svenska städer framöver. Man vill ju bara byta kanal. Ingen bryr sig om dom förutom dom som bor där.
Ett tips inför nästa säsong. Förutom svenska städerna kan de även minska rejält på skandinaviska städer. Vem bryr sig om ställen som Helsingör???
Citera
2016-02-05, 19:43
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Jag kan inte på något vis se hur Epstein/Nordegren ska klara detta ikväll.
Det är lustigt..för det är absolut inget fel på dom egentligen. Tvärtom. Såklart kan dom en hel del med deras bakgrund..men formatet i ett sånt här program passar dom inte. Dom behöver lite mer tänketid att resonera sig fram. Kort sagt, Epstein är för flummig, och Nordegren är för trög.
Citera
2016-02-05, 19:46
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Så snart börjar de planera för nästa säsong. Hoppas vi slipper ställen som Vetlanda och mindre svenska städer framöver. Man vill ju bara byta kanal. Ingen bryr sig om dom förutom dom som bor där.
Ett tips inför nästa säsong. Förutom svenska städerna kan de även minska rejält på skandinaviska städer. Vem bryr sig om ställen som Helsingör???
Många bryr sig! Alla tycker inte som du. Man gillar hemmamiljön.
Citera
2016-02-05, 20:06
Medlem
Vassa som vanligt i Jespers bur. Det här står redan klart att det blir en promenadseger.
Citera
2016-02-05, 20:09
Medlem
Hur kom nordegren/ epstien till semi? Minns de son rätt dåliga.
Citera
2016-02-05, 20:10
Medlem
P.Gs avatar
Viktigt för spänningen att de tog det i elfte timmen på sex poäng. När kommer frågan om hakan?

Edit: där.
Citera
2016-02-05, 20:10
Medlem
Trumpeters avatar
Kan ingen sätta in något lugnande för Louise, några Sobril eller en näve valium borde funka. Oerhört enerverande att höra henne hela tiden. Inte är hon duktig eller rolig heller, då hade man kunnat förlåta henne.
Citera
2016-02-05, 20:14
Medlem
Varför sa programledaren: varför drar ni mitt under 8 poängaren, jag har ju inte läst klart frågan?
Fan tror han själv egentligen?
Citera
2016-02-05, 20:16
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Kan ingen sätta in något lugnande för Louise, några Sobril eller en näve valium borde funka. Oerhört enerverande att höra henne hela tiden. Inte är hon duktig eller rolig heller, då hade man kunnat förlåta henne.
Ett väldigt tråkigt par. Hade man hamnat bredvid de två på en middag hade man nog gått och hängt sig på toan.
Citera
2016-02-05, 20:16
Medlem
Barytons avatar
Frågan om efterrätten var med för några år sedan. Kollar de inte sådant!
Citera
2016-02-05, 20:19
Medlem
jhnsis avatar
vem FAN satte sylvia på att sjunga engelska låtar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in