2016-02-05, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wm88tSXK
Upplysta? Se som är kritiska mot invandringen? Vafan har de med saken att göra? Har ju enorma problem i sverige nu med svartingar som beteer sig som apor. Levt under en sten de senaste 10 åren eller?

Om du inte fattar innebörden av mina inlägg så ska du inte citera mig, ditt jävla spån.
Citera
2016-02-05, 11:08
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Dvs. Malmö och Uppsala i befolkning på två år. Vart fan ska alla få plats?

Snart börjar tvångsinlösen av fritidshus etc
En gång otänkbart, numer allt närmare en verklighet.
Citera
2016-02-05, 11:16
Medlem
Deras prognoser är lika tillförlitliga som en spå kärrings Det kan lika gärna vara 200.000.Så länge man inte stryper bidrag i alla former så kommer de att komma.
Senast redigerad av ascheberg 2016-02-05 kl. 11:20.
Citera
2016-02-05, 11:26
Bannlyst
okay, Turkiet och Frontex kanske kommer stänga ute den värsta massan iår.

Men I sammanhanget (för Sverige iaf) betyder det ingenting.

Låt säga att vi kanske bara får hit 60k I år, så kommer det "sila" in en herrans massa anhöriginvandrare, glöm ej att både eritreaner och somalier har I praktiken PUT, enda anledningen till att dom familjerna ej dykt upp är ju att dom inte kan frakta sig hit. Men det kommer.

Sen så fort afghanerna (som vart inne I det gamla systemet) får PUT kommer storfamiljerna hit.

Summa summarum 60k + 160 k i anhörig. Vi kommer slå fjolårets rekord hursomhaver.

Resultatet av detta kommer bli att politikerna måste ta bort EBO, stackars stackars småkommuner I jämtland, västernorrland, norr-och västerbotten. Skattehöjningarna kommer bli episka.

Tips nu till er som bor I exempelvis porjus, boden, eda, pajala, strömsund, arjeplog med redan sveriges högsta skattetryck... skriv er hos era barn som bor I sthlm...gör nåt, - Era egna s-kommuner kommer råna er på sista brödsmulan, och detta är innan valet 2018.

Omvandla era hus till "sommarstugor", xsen som sagt så mantalsskriver ni er hos barn eller släktingar som bor i sthlm innerstad eller fina villaförorter i norra sthlm.

dessutom tjänar ni grova pengar för ni får sveriges lägsta kommunalskatter.
Senast redigerad av victortich 2016-02-05 kl. 11:41.
Citera
2016-02-05, 12:44
Avslutad
Om vi överhuvudtaget skall få Sverige på rätt köl igen i framtiden, lyckas bevara våran kultur och återfå detta trygga öppna samhälle vi en gång hade så måste vi:

1. Skriv om grundlagen om mångkultur och folkomrösta om massinvandring, vilket kommer bli ett stort NEJ. Skulle det mot förmodan bli ett ja så är det kört oavsett och ni kan se bort från de andra punkterna.

2. Utvisa alla, precis alla utan asylskäl. Dvs Afghanska, somaliska och andra MENA-män som inter direkt drabbade av kriget. Åldersbedöm, kvotera, skriv om lagen, vad fan som helst. Ska vi hjälpa någon här så är det kvinnor och barn från Syrien främst som ska ha hjälp.

3. Dra in det svenska medborgarskapet och utvisa alla med dubbelt medborgarskap som är kriminella eller inte har väldigt bra anledning att stanna. Bra jobb, utbildning och skötsamhet är ett krav.

3. Fixa utanförskapen i alla förorter. Ränsa upp i alla gäng, kriminaliteten och ställ krav på invandrarna. De måste helt enkelt lära sig att anpassa sig efter våran kultur.

4. Nolltolerans på kvinnoförtryck, sharialagar och utövande av religion som strider mot den svenska lagen. Det praktiseras varje dag. Dvs Islam i Sverige måste modifieras kraftigt om det skäl tillåtas. Kristna har lyckats moderniseras, det är dags för islam att göra det detsamma.

5. Ta tillbaka kärleken till vårat land. Hela grundinställningen måste förändras och det skall vara positivt att kallas nationalist. Alla, både invandrare och svensksr skall anamma och älska den svenska kulturen och samhällskodexen som tagit oss decennier av öppenhet och tolerans. Kebab kan vi äta ändå. PK och feminism måste börja ses som det gift de är.

Om någon av dessa punkter faller bort, kommer det förr eller senare gå åt helvete med Sverige.

Det enklaste och viktigaste just nu för att lösa dessa punkter är att SD tar makten. Då har vi överlägset störst chans att fixa detta, även om det kommer ta minst 10-20 år.
Citera
2016-02-05, 13:18
Medlem
Kosacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Hur ska väsentligt lägre löner för nyanlända minska antalet som kommer hit, de får ju inga jobb när de är nyanlända, de får inte ens arbeta.

Väsentligt lägre bidrag och standard vore väl ett bättre förslag?

I Annie Lööfs hjärna är alla invandrare entreprenörer.
Citera
2016-02-05, 13:26
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Problemen som redan finns här räcker mer än väl. Att fortsätta at släppa in flera migranter är totalt vansinne.
Jag tror att de kan komma 300 000 i år om inget görs för att stänga gränsen helt och minska bidragen mycket hårt.
Citera
2016-02-05, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosack
I Annie Lööfs hjärna är alla invandrare entreprenörer.

Sverige behöver inte fler kebabtekniker
Citera
2016-02-05, 14:24
Medlem
VelvetReds avatar
Gränskontrollerna har ju gjort att inflödet minskat markant. Men de är ju bara "tillfälliga" har man sagt. Så jag antar att portarna står på vidgavel lagom till hösten eller sensommaren...

Hej då Sverige!

Det är det enda jag kan säga kring detta egentligen. Jag menar, har vi inte nog med problem efter den senaste flodvågen? Enligt Annie Lööf så kan vi husera 40.000.000 nya invånare, antar att övriga sjuklöverpolitiker resonerar ungefär likadant.

Det är ju ändå "den Svenska slaven" som betalar med sin hårt beskattade inkomst.

Ett gratisland, ett eldorado för främlingar.
Citera
2016-02-05, 15:30
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Gränskontrollerna har ju gjort att inflödet minskat markant. Men de är ju bara "tillfälliga" har man sagt. Så jag antar att portarna står på vidgavel lagom till hösten eller sensommaren...

Hej då Sverige!

Det är det enda jag kan säga kring detta egentligen. Jag menar, har vi inte nog med problem efter den senaste flodvågen? Enligt Annie Lööf så kan vi husera 40.000.000 nya invånare, antar att övriga sjuklöverpolitiker resonerar ungefär likadant.

Det är ju ändå "den Svenska slaven" som betalar med sin hårt beskattade inkomst.

Ett gratisland, ett eldorado för främlingar.
Men Borgarnas vilja att "Öppna Sina Hjärtan" har inte ett dugg med medmänsklighet att göra. Dom vill att invånarna ska vara många här i landet så att vi får slåss om jobben. Det sänker lönerna
Citera
2016-02-05, 15:46
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Men Borgarnas vilja att "Öppna Sina Hjärtan" har inte ett dugg med medmänsklighet att göra. Dom vill att invånarna ska vara många här i landet så att vi får slåss om jobben. Det sänker lönerna

Och krossar välfärden, så att även de sjuka tvingas arbeta sig till döds.

Visst är det vackert? Men det är gammalt.

Frågan just nu är huruvida Batra, Ebba, Annie och Jan är villiga att fälla den nuvarande regeringen med en ny budget eller inte.

Jag litar inte på moderaterna för fem öre, men de är åtminstone hårdare emot inflödet av nya människor än vad regeringen är.

Det absolut bästa vore om SD hade majoritet i riksdagen.
Citera
2016-02-05, 16:16
Medlem
SilSols avatar
Snälla neeeej! Behövs inte mer nu. Kan vi inte bara ta tillbaka gamla Sverige och låta dessa resa till andra länder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in