Citat:
Ursprungligen postat av
Ultraviolence
Det betyder att vi närmar oss undergången med stormsteg. PK:s undergång, that is.
Sverige ska överhuvudtaget inte vara ett alternativ för lycksökare från tredje världen. En regering som försöker att utrota sin egen befolkning är illegitim. Jag hoppas att 2016 blir startskottet för PK:s undergång, och dessa siffror (som med stor sannolikhet lär bli högre) visar att vår utrotning fortfarande är förrädarregeringens högsta prioritet. Må 2016 vara det år som svenskarna reser sig och utdelar rättvisa.
Jag tror också att 2016 blir året då vår svenskhumanism får stöten över klyftkanten. Det kommer finnas envisa försvarare kvar men det blir mer att de resterande skakar på huvudet åt dem.
Sverige kommer befästa sin plats som avskräckande exempel.
Våra sociala problem kommer öka. Inte osannolikt att det kommer ske något terrorattentat eller upplopp i redan fyllda förorter. Poliser saknas, vård saknas, arbeten saknas, bostäder saknas. Däremot finns gott om tjejer att tafsa på.
Vi vet redan hur överansträngda våra myndigheter är. Våra domstolar klarar inte heller anstormningen. Under 2016 kan det bli dubbelt så många grova brott att utreda, men vi får ju inte dubbelt så många poliser. Skolan försämras.
Det finns två möjliga vägar. Antingen ökad segregation för att bibehålla goda områden, eller att smeta ut skiten i
allas ansikten vilket gör att alla svenskar kommer få det lite svårare att lyckas. Att gå i samma klass som 2-3 kaosaraber kan ödelägga ens skoltid. (Vet av egen erfarenhet)
Denna generation, 2000- och senare har faktiskt fått det sämre än den tidigare. Mer våld, mer fattigdom, utsatthet, sämre skolor, psykisk ohälsa. Hejdå badhus... och gratisfestivaler, stadsstränder, osv..
Under 2017 kommer kanske politiken att svänga om och handla om hur vi absolut måste mota bort folk. Det säger sig självt att portarna inte kommer att stängas av sig självt nu när de öppnats. Det finns alltid nya krigsländer, såsom centralafrikanska republiken, vars inbördeskrig dödat fler än i syrien. (Tror jag)
Så låt säga 150 000 detta år, och för skojs skull 150 000 nästa år osv. Varför just 150 000 förresten? Kan ju lika bra komma 500 000. Men ok, 150 000. Det blir ännu fler fler flykingboende. Ännu fler skumma aktörer. Svartjobb och svartuthyrning exploderar. Mer trafficking, människohandel, smuggling, narkotika. (Många flyktingar har ju inget förlora)
Om 10 år har vi då fått 1,5 miljoner nya flyktingar, mer än 10% av vår befolkning. Detta är en
fullt realistisk siffra med vårt nuvarande mottagande. Redan nu är afghanistan det största landet men andra länder kommer det fler och fler av, såsom eritrea, palestina, somalia, m fl. Och de flyr inte från ett krig som kommer ta slut.
Ska man vara humanist med varenda förtryckt befolkning i världen lär våra fängelser inte räcka till.
Man blir så jävla äcklad när man hör varenda svartmuskig typ vid medelhavet: "we go to sweden". Jag vill inte ha dig här. Varför måste jag?