Citat:
Ursprungligen postat av
StationOdenplan
Allvarligt talat så tycker jag att det som är mest skrämmande är att svenskarna ser det som att slaget på något sätt skulle vara förlorat.
Jag har tillockmed gjort ett tämligen omfattande DNA-test och mitt genom är ultra-skandinaviskt, men jag kan fan inte identifiera mig öht med 98% av befolkningen.
Är alla svenskar såhär jävla menlösa? Konformismen är fan snudd på stötande.
Hur som helst, det jag vill komma till är att: Sluta gnäll för helvete, ni framstår som ett gäng kärringar. Landet styrs av folkförrädare, det är liksom bara att se tiden an.
Varför ska ska svenska folket lägga stora delar av sitt liv på att arbeta ihop bidrag till utlänningar? Det finns människor i det här landet som inte har det gott ställt, glöm inte det. Ett helt liv ska vara ett helvete för många människor, de får inget stöd av det svenska samhället, istället går resurser till utlänningar, det är så att man kan spy.
Vad är det för fel i att vara solidarisk med de människor som man har ett samhällskontrakt med genom sitt medborgarskap?
Ta ditt jävla skitsnack och stoppa upp i anus, många vill inte gå med på att de aldrig ska få ett tryggt liv, vill inte vänta på att invandrarna drar, det kommer inte hellet att ske under många mansåldrar.
De som är här kostar oss mer än nog, att spä på eländet med ännu fler parasiter är inte rättvisa.
Sverige är
fucked up för länge sedan, det finns ingen ljuspunkt i sikte oavsett hur Migrationsverket räknar. Inte ens Morgan Johansson tar myndighetens prognos på allvar, den är inte mer värd än en bit använt skithuspapper.
Hela världen skrattar åt oss, västvärlden för att vi förstör det vi en gång har byggt upp, MENA för att vi ger bort allt vi har, Ryssland för att EU går åt pipan.
Jag tycker att det är dags för regeringen att berätta hur strategin ser ut, vilken taktik har man, hur ska Sverige skyddas ifrån en potentiell invandring i miljonklassen?
Som det ser ut just nu så verkar regeringen famna i blindo, det finns ingen uttalad strategi och framförallt ingen fastställd målsättning. Vet man inte vart man ska så spelar det ingen roll vilken väg man väljer, och då kan man hamna precis var fan som helst, där är vi just nu.
Jag vill veta vilka konkreta åtgärder som regeringen har i arsenalen för att hantera en ännu större anstormning än vi just har sett, nu snackar vi om kanske en miljon eller fler, det är teoretiskt möjligt.
Det värsta är att regeringen har inget svar, det skrämmer mig.