Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-16, 18:50
  #37
Medlem
Gameplayers avatar
Jag ger 25kr per dosa och för det priset är det ok. Känns lite hälsosammare/skonsammare för munnen än annat snus. Har jag snusat mycket kan jag i vanliga fall få lite irritation i munnen. Har inte märkt detta alls med XR... Fast smaken försvinner lite väl snabbt men smakar bra till en början. Eftersom det är så billigt och skonsamt kan jag dock byta prilla ofta. Ett gött snus enligt mig men ska nog varva med vanlig Grov eller nåt ett tag.
Citera
2015-09-22, 12:08
  #38
Medlem
Någon som har testat den nya Mustang snuset? själv har jag inte bestämt om jag gillar detta eller ej, dock hyfsat positivt med 1,2% Nikotin . Vad tycker snusarfolket?
Citera
2015-10-31, 23:29
  #39
Medlem
Har provat rapé och general xr och själv tycker jag de räcker lite längre men dom smakar inge annorlunda och är inte starkare.
Syns även mindre på lektionerna.
Citera
2016-01-22, 05:39
  #40
Medlem
Mr.Nesss avatar
Fin bump men skitsamma

Fick mail från Snusbolaget idag och såg till min glädje att det numera även finns XR Grov! Det måste provas så fort som möjligt
Citera
2016-01-23, 15:37
  #41
Medlem
Xr lång formatet ligger perfekt och själv tycker jag om Genaral versionens citrus smak då min första dosa var general som gjorde mig lite illamående

Ett bra nybörjar snus eller för oss som vill dölja att man snusar då den syns mindre.

Väljer Xr framför allt vid samma pris när man inte har råd med Ettan såklart
Citera
2016-01-24, 09:43
  #42
Medlem
Tablettaskens avatar
Köper allt som oftast XR ifall det finns i butiken. Räcker längre, samt billigare
Citera
2016-01-31, 19:33
  #43
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Fin bump men skitsamma

Fick mail från Snusbolaget idag och såg till min glädje att det numera även finns XR Grov! Det måste provas så fort som möjligt
Och Xr Salmiak har kommit, inte till mina butiker dock..
Citera
2016-02-01, 14:06
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Fin bump men skitsamma

Fick mail från Snusbolaget idag och såg till min glädje att det numera även finns XR Grov! Det måste provas så fort som möjligt
Låter spännande! Någon som vet vilka butiker/kjedjor son fått in detta snus? Blev sugen på att köpa en men Statoil hade den inte ännu iaf.
Citera
2016-02-02, 12:22
  #45
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjeddo
Låter spännande! Någon som vet vilka butiker/kjedjor son fått in detta snus? Blev sugen på att köpa en men Statoil hade den inte ännu iaf.
Frågade där jag köper mitt snus och dom kommer få in det på Torsdag, så det är nog ett ganska bra riktmärke!
Citera
2016-02-03, 13:58
  #46
Medlem
Gigant_Supermans avatar
General salmiak införskaffad. Klart bästa lakritssnuset men hade förväntat mig lite mer .
Citera
2016-02-03, 15:53
  #47
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tablettasken
Köper allt som oftast XR ifall det finns i butiken. Räcker längre, samt billigare
Är det inte så att de varar kortare, varav billigare?
Citera
2016-02-10, 12:25
  #48
Medlem
Mr.Nesss avatar
Provat XR Grov nu och kan säga att det är helt klart godkänt

Har bara provat Grov white innan och det är ju förbannat gott, men lite för dyrt för min smak.
Trots att jag bara snusar white annars så kan jag se mig själv köpa det snus då och då!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback