2016-02-01, 19:43
Medlem
iznougoods avatar
Om man tog 1,5 gram amfetamin under 2 dagar, hur länge skall man vänta innan det är safe att köra MDMA? Tacksam för svar.
Citera
2016-02-01, 20:14
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iznougood
Om man tog 1,5 gram amfetamin under 2 dagar, hur länge skall man vänta innan det är safe att köra MDMA? Tacksam för svar.

Antar att du vill att det inte ska finnas något amfetamin kvar i ditt system? Tja, 3 dagar - så länge är det väl det syns på urinprov i alla fall?
Citera
2016-02-01, 20:46
Medlem
iznougoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Antar att du vill att det inte ska finnas något amfetamin kvar i ditt system? Tja, 3 dagar - så länge är det väl det syns på urinprov i alla fall?

Ok, var lite otydlig. Menade när det inte är skadligt längre, då amfetamin och MDMA tillsammans kan orsaka serotinergt syndrom. Vilket vill undvikas
Citera
2016-02-01, 22:25
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iznougood
Ok, var lite otydlig. Menade när det inte är skadligt längre, då amfetamin och MDMA tillsammans kan orsaka serotinergt syndrom. Vilket vill undvikas

Japp, det var det jag antog. Efter 3 dygn är det väl i huvudsak borta (förmodligen en del tidigare, beroende på hur mycket man har tagit, men bara för att det är detekterbart i urinen behöver det ju inte vara några betydande mängder)
...men jag känner att jag är ute på hal is här - kanske någon med bättre koll kan råda?
Citera
2016-02-02, 06:19
Medlem
Sist jag åt E så började min vänstra ansiktshalva hänga och var illröd. Överdos?
Citera
2016-02-02, 10:54
Medlem
Claviuss avatar
Planerar att ta min mdma-oskuld till helgen och tänker mig att börja med en bomb på 150mg, för att sedan fylla på med en på 100mg. Väger 80 pannor.
Låter det rimligt enligt er mer erfarna?
Citera
2016-02-02, 11:27
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Sist jag åt E så började min vänstra ansiktshalva hänga och var illröd. Överdos?

Smuts E!
Citera
2016-02-02, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clavius
Planerar att ta min mdma-oskuld till helgen och tänker mig att börja med en bomb på 150mg, för att sedan fylla på med en på 100mg. Väger 80 pannor.
Onödigt mycket för första gången. Räcker med 120-130. Följt av 60-80. Du sparar ett par gånger av magi om du inte tar för mycket hela tiden.

Ha så kul
Citera
2016-02-02, 15:41
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavius

Tycker det låter bra.

Om det är schyssta grejer kan du göra dig redo på en jäkla kväll
Citera
2016-02-02, 19:42
Medlem
Tjena!
Det är så att redan första gången jag provade MDMA så visste jag att min kärlek till denna drog skulle stanna förevigt. Det som gör de hela så jobbigt är att toleransnivån ökar väldigt lätt som leder till min fråga.

Om jag kör MDMA 1 gång var tredje månad skulle ett LSD, 2-cb eller någon annan cs förstöra mitt MDMA rus om jag tar de drogerna typ en gång i månaden? Tex Januari kör jag MDMA, mitten av Februari LSD sedan börja om med MDMA i april.

Sorry om det är fel tråd.
Citera
2016-02-03, 14:41
Medlem
Tjenare!

Jag och en polare har kommit över 0,5g MDMA kristaller (inköpt av "Flygresor" på FS), som vi tänkte dela på, 250mg var alltså och lägga i ett par tomma kapslar och droppa ikväll runt 22-23.

Vi kommer päsa hos mig, troligtvis l soffan framför tv'n och datorn.

Kommer se till o ha lite bananer och annat lättsmält föda som proteinshakes, vatten och dricka nära till hands.

Kommer även ha lite benso att landa på,

Tror ni doseringen kommer göra oss goa och ge oss en dunderunderbar Kväll? Eller tror ni 250mg rena kristaller kan va för grov dos för en som.tagit E, 3 gånger?

Mvh

Dumpventilen

Ps, kan försöka underrätta er här under kvällens gång ifall.jag kommer ihåg
Senast redigerad av Dumpventilen 2016-02-03 kl. 14:47.
Citera
2016-02-03, 15:34
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpventilen
Tjenare!

Jag och en polare har kommit över 0,5g MDMA kristaller (inköpt av "Flygresor" på FS), som vi tänkte dela på, 250mg var alltså och lägga i ett par tomma kapslar och droppa ikväll runt 22-23.

Vi kommer päsa hos mig, troligtvis l soffan framför tv'n och datorn.

Kommer se till o ha lite bananer och annat lättsmält föda som proteinshakes, vatten och dricka nära till hands.

Kommer även ha lite benso att landa på,

Tror ni doseringen kommer göra oss goa och ge oss en dunderunderbar Kväll? Eller tror ni 250mg rena kristaller kan va för grov dos för en som.tagit E, 3 gånger?

Mvh

Dumpventilen

Ps, kan försöka underrätta er här under kvällens gång ifall.jag kommer ihåg

Om ni väger under 120 kg är det där onödigt mycket! Bättre valuta för pengarna att ta 2/3 först och sedan fylla på med resten 1-2 timmar senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in