2016-01-13, 16:48
Medlem
AA-suiteds avatar
Jadu KTK vi syns i tilttråden när variansen vänt igen.
Citera
2016-01-14, 15:48
Moderator
easy_dans avatar
Statistiskt ogrundade riggteorier tas i (FB) Svenska Spel (riggat? /mod)

/Mod
Citera
2016-01-18, 14:16
Medlem
KTKs avatar
Nej, nej... kom inte till svs spels poker (om du är proffs??) Låt mig ta hand om 0,25-0,5 samt 0,5-1 kr tables (skoja) lämna ifred ojoj. Skitkul å spela mot amatörer 90% av dom är samlade där typ där dom calla på allt och så många i handen (damn) och dom reraisa eller raisa knappt preflop eller efter, helballt asså . Låt dom "kassa" förbli min kassaapparrata .. Håll er te pkr stars tack..
Citera
2016-01-18, 14:41
Medlem
pok?s avatar
Connection-problem nu igen?
Citera
2016-01-24, 19:11
Medlem
Runkpappers avatar
Vad fan har hänt med handhistoriken?
Tidigare försvann korten om man hade mer än 5 flikar öppna men nu hittas ingen historik alls från dom senaste dagarnas spelande.
Citera
2016-02-01, 00:34
Medlem
KTKs avatar
Programvaran? 2 ggr nu hänt att man stängs ut av svs poker mitt i spelet. Undra vad som händer med spelande händer när man inte kan ens kan logga in en timme senare "fel på anslutningen". Ja antingen återställs handen med insatserna till spelarna eller inte.
Citera
2016-02-01, 11:39
Medlem
Atrocitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTK
Programvaran? 2 ggr nu hänt att man stängs ut av svs poker mitt i spelet. Undra vad som händer med spelande händer när man inte kan ens kan logga in en timme senare "fel på anslutningen". Ja antingen återställs handen med insatserna till spelarna eller inte.

Klienten kan krångla om man har ostabil nätverksuppkoppling. Undvik trådlöst.

Sitter själv på 200fiberlina och har inte haft något krångel öht senaste månaden.

Om det bara är du som disconnectar i en hand autopausar du och foldar till bets.
Citera
2016-02-01, 13:03
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atrocitet
Klienten kan krångla om man har ostabil nätverksuppkoppling. Undvik trådlöst.

Sitter själv på 200fiberlina och har inte haft något krångel öht senaste månaden.

Om det bara är du som disconnectar i en hand autopausar du och foldar till bets.

Tack...
visst, det stämmer att jag har en router utan nätverkssladd, men kopplat in den nu är nödvändigt, men är nöjd med 30-40 mbit/sek utan sladd. Och visst, nätkopplingen kan flukturera och diffa mellan dator och router utan sladd emellan (blir fördröjning). Konstigt att man inte bara blir isf pausad i spelet som sittande utan man blir utkastad från klienten, utloggad för att inte kunna logga in förrän 10-20 min senare.. Alldrig upplevt det förr, så deras klient är nog relativt klent byggt än tex andra, där sådant alldrig inträffat. Jag avinstallerade och ominstallerad svs poker oxå så nu är saken löst med sladden inkopplad.
Citera
2016-02-02, 09:01
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTK
Tack...
visst, det stämmer att jag har en router utan nätverkssladd, men kopplat in den nu är nödvändigt, men är nöjd med 30-40 mbit/sek utan sladd. Och visst, nätkopplingen kan flukturera och diffa mellan dator och router utan sladd emellan (blir fördröjning). Konstigt att man inte bara blir isf pausad i spelet som sittande utan man blir utkastad från klienten, utloggad för att inte kunna logga in förrän 10-20 min senare.. Alldrig upplevt det förr, så deras klient är nog relativt klent byggt än tex andra, där sådant alldrig inträffat. Jag avinstallerade och ominstallerad svs poker oxå så nu är saken löst med sladden inkopplad.

Regel nr 1 gällande Svenska Spel pokerklient: Använd ALLTID fast anslutning - oavsett. Finns inga undantag.
Spel med trådlöst lina är alltså inget bra. End of discustion.
Citera
2016-02-08, 14:07
Medlem
Atrocitets avatar
Jävlar vad klienten är kass till och ifrån. Sitter på 200/200 fiberlina och ändå laggar klienten och ger mig röd nätverksstyrka.
Citera
2016-02-08, 15:13
Medlem
emaptis avatar
Jag spelar inte så ofta på SvS-poker så jag kanske har fel, men har det inte varit otillåtet med deals på SvS? På facebook skriver dom nu att:
Citat:
"BananOve" och "MissMaja" - där har ni helgens stora vinnare. Denna duo ordnade en uppgörelse om segern i SöndagsSteken, vilket gav prissummor på 47 352 respektive 42 662 kronor. I MiniSteken vann "Linda 18", som slog "Stacksize" i den avgörande heads-upen.

Det låter väldigt mycket som en deal i mina ögon.
Citera
2016-02-08, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atrocitet
Jävlar vad klienten är kass till och ifrån. Sitter på 200/200 fiberlina och ändå laggar klienten och ger mig röd nätverksstyrka.

Jag lirar med trådlöst 100/100 och upplever inget lagg alls, underligt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in