2016-02-01, 07:05
Medlem
Nyhetsmorgon, Daniel poohl får prata om det tidigare som har hänt. Polisens representant tonar ned hotet och säger att gatubarnen är "rädda" och "ficktjuvar". Vet inte vad jag ska säga längre. Ingenting om kvällens händelse. Blir bara ledsen att det här kommer braka lös med full styrka när folk blir mer frustrerade. Flashback och dess läsare kommer ju göra det här ännu mer provocerande som enda stora medie som uppmärksammar det.
Citera
2016-02-01, 07:10
Medlem
Byxfuckers avatar
Helvete, nu är det dags att skaffa någon form av vapen.
Denna händelse, plus det som hände på t-centralen i helgen, gör mig förbannat orolig.

Då jag ser mig själv som en ganska handlingslös och "naiv" person, så gissar jag på att andra stockholmsinvånare också känner att dom behöver kunna försvara sig på något vis.
Citera
2016-02-01, 07:14
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acekorv
Oj vad alla är chockade, ja detta är summan av hat. Fortsätt hata och driv upp allt än mer vare sig du är invandrare, flykting eller svensk. Påtala om alla skillnader mellan kulturer tala aldrig om det som knyter oss samman utan om det som separerar, tala gärna i formerna som vi och dem. Hat skapar inte förändring det skapar mer hat och om man inte kan inse det ja då kan man få gå under istället i skiten.

Ditt nyspråk fungerar inte så släpp dina cyniska predikningar. Likt sadistisk småunge hetsar ni först tuppar mot varandra för att sedan spela goda och tala om sammanhållning och fred. Fy så vidrigt.

Konsekvensen av mångkultur och kulturmarxism har varit känd sedan länge, och här särskilt dess specifika konsekvens av positiv särbehandling och svag kriminalpolitik ("vård"). Men nu passar det sig för er att komma på höga hästar och tala om att alla ska hålla varandra i händerna?
Citera
2016-02-01, 07:14
Medlem
"Efter våldsamheter med högerextremister uppmanas ensamkommande att hålla sig inne" - Aftonhoran.

Vilket jävla skämt.
Citera
2016-02-01, 07:39
Medlem
Snapcounts avatar
Och detta sker i Januari..

Hur kommer det då se ut i sommar ?

Misstänker att det kan nog bli en historisk sommar, som kommer att uppmärksammas utomlands. Lövfens soc. kommer att sjunka (i.o.m ovilja att ta ett rejält skeppartag i kaozet), msm kommer att jobba dubbla skift och övertid på söndagar för att förklara, eller omskriva upplopp, anarki och händelser.

Går mot en "perfekt" storm. Detta kommer att sluta mycket illa.
Citera
2016-02-01, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eWhored
"Efter våldsamheter med högerextremister uppmanas ensamkommande att hålla sig inne" - Aftonhoran.

Vilket jävla skämt.
De marockanska gatuungdomarna stannar säkert inne.....
Citera
2016-02-01, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Och detta sker i Januari..

Hur kommer det då se ut i sommar ?

Misstänker att det kan nog bli en historisk sommar, som kommer att uppmärksammas utomlands. Lövfens soc. kommer att sjunka (i.o.m ovilja att ta ett rejält skeppartag i kaozet), msm kommer att jobba dubbla skift och övertid på söndagar för att förklara, eller omskriva upplopp, anarki och händelser.

Går mot en "perfekt" storm. Detta kommer att sluta mycket illa.

Jag har redan bestämt mig för att befinna mig utanför storstan i sommar. I de fall jag är kvar så kommer jag definitivt hålla mig borta från kungsan. Östermalm lär ju se till att vara tryggat från hemskheter. Tror dock att våldtäkterna kommer vara så omfattande att det skakar Sveriges självbild i grunden.
Citera
2016-02-01, 07:47
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
invandrarungdomar- borttaget och ersatt med enbart "ungdomar"
rånarluvor - borttaget
batonger - borttaget

Nåja, kan väl bli så när det är söndag kväll och det inte finns någon redaktionschef på plats som kan gå igenom artiklarna så de är ordentligt PK-censurerade.

Hoppas ingen fick för mycket utskällning för att ha gått ut med att det var batonger och invandrarungdomar.

Förvänta dig inget annat! Lögnerna och propagandan kommer tillta - s.k. Agendajournalistik - ju värre det blir.

Varför tror du Kafkas dubbelgångare öppet deklarerat att han ämnat intensifiera propagandan? (ironiskt att den process drivande chefredaktören ser ut som herr K)

Jo för att befolkningen är såpass mjuk och mosig att den inte reagerar. Alltså, många är så sövda att de inte ens tror på vad deras egna ögon ser.
Citera
2016-02-01, 07:50
Medlem
Motor_666s avatar
Och samtidigt i Aftonbladet: tillslag mot nazister i Umeå, beslagtaget knogjärn.

Hittar såklart inte ett ord om negervåld i tunnelbanan.

Skitland, värre än Nordkorea!
Citera
2016-02-01, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motor_666
Och samtidigt i Aftonbladet: tillslag mot nazister i Umeå, beslagtaget knogjärn.

Hittar såklart inte ett ord om negervåld i tunnelbanan.

Skitland, värre än Nordkorea!

Men neger var det väl inte? De hade bara svarta masker.
Citera
2016-02-01, 09:10
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headhunter76
Ovannämnde kommer starta upploppen, inte Svenskar. Jag tror inte Svensken i allmänhet har psyket eller personligheten.

Vi såg exempel på firmor som går och pucklar på nordafrikaner. Blev mycket hell seger bla bla på nordfront. Man får inte glömma att firmorna inte gjorde detta på grund av starta ett raskrig etc. Utan för att rensa ett pågående problem.

Citerar orsakerna:

Citat:
Att Sverige inte är som det en gång var kan ingen ha missat vid det här laget, och i princip varje dag tvingas vi numera vakna upp till nya mord, rån, våldtäkter och andra övergrepp. Vi har tvingats genomlida otaliga fall av den typens grova brottslighet där förövarna dessutom mer eller mindre slipper undan straff genom att hävda att de är under 15 år. Runt om i landet strömmar det in rapporter om att polisen inte längre mäktar med att förebygga och utreda den brottslighet som drabbar det svenska folket. I vissa fall, som t.ex. det senaste mordet på en kvinna, anställd på ett hem för så kallade ”ensamkommande flyktingbarn i Mölndal, går det så långt att rikspolischefen väljer att visa större sympati för gärningsmannen än offret. Den typens respektlösa beteende är numera så djupt inrotat i våra ryggradslösa politiker, vårt svaga rättsväsende och vår ljugande media att ingenting längre förvånar oss. Men vi vägrar att accepterade de upprepade överfallen och trakasserierna mot svenska kvinnor. Vi vägrar att acceptera raserandet av vårt en gång så trygga samhälle. När vår politiska ledning och polis visar större sympati för mördare än deras offer finns det inte längre några ursäkter att låta det ske utan protester. När de svenska gatorna inte längre är trygga att vistas på för vanliga svenskar är det vår PLIKT att åtgärda problemen

Detta av dig förminskande kallat "pågående problemet" har alltihop karaktären av ett raskrig. För närvarande befinner vi oss i en slags upptrappning av den första positioneringsfasen där de nya herrarna försöker etablera sina positioner och markerar sig mot de gamla (svenskarna). I takt med att regimen öser på med sådana mängder man gjort de senaste åren för att påskynda folkutbytet underlättar det för storskaliga gruppattacker liknande dessa, samt givetvis förenklar och påskyndar en ytterligare mobiliserad upptrappning av kriget.

Svensken är svår att övertyga (vi har trots allt varnat för detta i 70 år) men ju fortare man tar till sig raskrigets realitet ju mindre överraskad behöver man bli (och därmed också bättre förberedd) inför situationer som dessa.
Senast redigerad av NS_14 2016-02-01 kl. 09:12.
Citera
2016-02-01, 09:21
Medlem
HerrVits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Förbjudet med både maskering och batong på offentlig plats...........this does not compute

Nej, finns inget förbud mot maskering på allmän plats, endast vid sammankomster á la demonstrationer o dyl. Undantag görs även för religiösa skäl, så man kan ju försöka med att rånarluvan är en del av din religiösa övertygelse.

Källa: https://www.riksdagen.se/sv/Dokument..._sfs-2005-900/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in