Citat:
Nej vad vet jag. Jag vill dock minnas en tid då Firman boys var firman boys och DFG var DFG. Idag verkar det vara ett hopkok av kalhyggen som slåss för det mesta. Inte bara mot det mesta men även med de flesta så som sida vid sida med varandra. Långt bort från Football factory idealet:
Skiter väl i utveckligen så då jag inte tycker om fenomenet överhuvudtaget. Men att inte erkänna att denna politiska aktion kopplat ihop firman boys och DFG med politik är att stoppa huvudet i sanden.
Alla förstår att det inte är en slump att just så många personer från dessa grupper sammanstrålar. Individer har använt sin tillhörighet till respektive firma för att kunna kraftsamla och genomföra aktionen. Det är liksom det som gör firmorna politiska i var mans ögon. Sen vad man tycker i frågan är inte intressant. Firmorna är nu politiserade oavsett vad ni tycker och tänker. Det blev det sekunden någon använde sitt nätverk i respektive firma för att slåss i politiskt syfte.
Jag lämnar denna diskussion nu. Kul att firmorna iallafall bekänner färg. Mentala kalhyggen brukar dras till extrema åsikter.
Må väl.
Skiter väl i utveckligen så då jag inte tycker om fenomenet överhuvudtaget. Men att inte erkänna att denna politiska aktion kopplat ihop firman boys och DFG med politik är att stoppa huvudet i sanden.
Alla förstår att det inte är en slump att just så många personer från dessa grupper sammanstrålar. Individer har använt sin tillhörighet till respektive firma för att kunna kraftsamla och genomföra aktionen. Det är liksom det som gör firmorna politiska i var mans ögon. Sen vad man tycker i frågan är inte intressant. Firmorna är nu politiserade oavsett vad ni tycker och tänker. Det blev det sekunden någon använde sitt nätverk i respektive firma för att slåss i politiskt syfte.
Jag lämnar denna diskussion nu. Kul att firmorna iallafall bekänner färg. Mentala kalhyggen brukar dras till extrema åsikter.
Må väl.
Vilken tid vill du minnas? EM 92?
Hittade på denna omgjorda text och tja den stämmer ju tyvärr in rätt bra med dagens Sverige..
Det finns en grupp i vårt land som kan våldta eller slå dig min vän
Utan att nått straff väntar sen, dags o ändra situationen.
alla vet vad som sker, men makten dom blundar och
dom säger dom inte ser, dom vill inte
göra någonting, för det drabbar inte dom.
korrumperad stadsmakt i babylon.
Dan Eliasson hylla dom och gav dom blommor som tack.
Efteråt en lång debatt full av skitsnack, där alla satt och tyckte synd om dessa individer
ingen av dom var där men ändå tyckte dom så, de ger dom rätten och tro media.