2016-01-26, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
58 = 3XL
56 = 2XL
54 = XL
52 = L
50 = M
48 = S
46 = XS

Värt att tillägga att det varierar beroende på hemsida. Jag har en jacka i 52 och skulle klassa den som en L då jag har det i SI. Men somliga hemsidor skriver 52 (L) och andra 52 (XL). Jag köper alltså endast om det står 52, och inte L eller XL tex, då man inte kan vara 100% på vad säljaren klassar det som. Jag frågade om detta tidigare i tråden och det är minst sagt lite klurigt det där.
Citera
2016-01-27, 13:51
Medlem
Istok91s avatar
Beställde hem (tror jag) ett par Adidas skor från BortaHusen igår. Men jag har ännu inte fått någon bekräftelse om skorna, någon som varit med om samma sak?
Citera
2016-01-27, 14:56
Medlem
kofotleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Beställde hem (tror jag) ett par Adidas skor från BortaHusen igår. Men jag har ännu inte fått någon bekräftelse om skorna, någon som varit med om samma sak?

Beställde igår kväll och fick jackan av borstahusen idag. Inte ens gått 12 timmar och jackan är uthämtad. Men så bor jag i Malmö också...
Citera
2016-01-27, 18:24
Medlem
Istok91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotleif
Beställde igår kväll och fick jackan av borstahusen idag. Inte ens gått 12 timmar och jackan är uthämtad. Men så bor jag i Malmö också...
Okej! Fick du någon bekräftelse skickat till din mail?
Citera
2016-01-27, 21:37
Medlem
jockelfcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Jag vill fortfarande ha en krage, bara att den inte är för hög. Den du länkade är mer åt bomber-jacka hållet. Men tack ändå!
Ah right my bad.
http://www.adidas.se/nite-jogger-track-jacket/AB7770.html
denna är typ den enda jag hittar som passar din beskrivning, verkar dock vara en utgående modell?
Citera
2016-01-28, 07:10
Medlem
Citat:

Beställde 3 par skor nu på -50% rean och en NemeN tröja. Det gick på under 14h från jag beställde tills jag hämtade ut mitt paket i Västerås-trakten. Har du ringt och pratat med dom? Jag har handlat där en del och det har aldrig varit några problem och jävligt snabba leveranser.

Sweet and Tender mejlade jag gällande en jackas mått till min sambo från deras "syster butik" den 12/1 och provat att ringa ST och TLM utan att få något svar. Vet någon hur man lättast får tag på dom?
Citera
2016-01-28, 16:53
Medlem
kofotleifs avatar
Citat:
Okej! Fick du någon bekräftelse skickat till din mail?

Ja. Fick fakturan några timmar efter jag hämtat ut packet, också det via mail. SMS när paketet var på uthämtningsstället också. Prova ringa dom.
Citera
2016-01-29, 18:45
Medlem
Någon som säljer en Stone Island Hidden Reflective väst i storlek medium? eller vet var jag kan få tag på en? Hit me up!
Citera
2016-01-30, 07:49
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backlunden
Någon som säljer en Stone Island Hidden Reflective väst i storlek medium? eller vet var jag kan få tag på en? Hit me up!

Jag vill själv ha en i large, helt omöjliga att få tag på nu (iaf till vettigt pris)....

Men jag skickar dig ett PM var du kan få tag på en M
Citera
2016-01-30, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LjugHeffner
För sent dock... NemeN fick hybris och började masstillverka och höjde priserna avsevärt, nu säljs de i allsköns butiker. De håller inte samma klass utseendemässigt som för ett par år sen heller, tycker jag.

Det är ju utmärkt! Kan man prova kläderna istället för att gissa varje gång man beställer.
Citera
2016-01-31, 05:51
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
Det är ju utmärkt! Kan man prova kläderna istället för att gissa varje gång man beställer.

Hade hellre sett att man behöll lite bättre priser och tillverkade färre, det tråkigt att Nemen har tappat lite..
Citera
2016-01-31, 20:20
Medlem
Någon som vet hur utbudet på tex Stone Island är i Riga? Ska eventuellt dit i sommar och http://skalastyle.com/ verkar ha SI. Hur är priserna och utbudet där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in