Citat:
Jag tror inte att "gangstalking" är massivt förekommande. Visst kan det finnas enskilda individer som använder sig av av andra för att störa en. Jag var t.ex. med om en kille som kom in på ett ställe och sa att han kände mig. Han visste mitt namn så slump eller misstag kan uteslutas. Han sa också saker som vid det tillfället var mycket olämpliga att säga. Vill inte ge fler detaljer men detta hände två gånger. Jag visste med säkerhet att jag varken sett eller talat med killen någonsin tidigare. Detta att folk kommer fram och hälsar på en och frågar hur det går men man har ingen aning vem personen är... Det har även hänt mig tidigare och det inträffar säkert för alla någon gång. Den killen visste dock mitt namn, berättade om påhittade saker jag gjort med honom, m.m. Det fick mig att helt klart se det som skumt. En kille som jobbade där trodde faktiskt att jag kände killen. Jag förklarade hur det stod till, att jag mig veterligen aldrig någonsin tidigare sett personen.
Vet i vilken tråd du skriver !!!! Finns GS.
Av ditt inlägg så förstår jag att du varit på krogen två ggr. Vid dessa tillfällen kan du ev ha fått inviter av folk som vet (eller tagit reda på från andra) saker om dig och du blir ställd för det är nya bekantskaper.
Jag tror att du ska starta en tråd som handlar om misslyckade försök på krogen, eller mystik på nattklubb.
Jag lovar att komma jag har varit med om underliga saker på krogen och nattklubbar, jag tror det är övernaturligt andra skeptiker hävdar jag var full. Var väl lite salongsberusad men det va en jävla stor salong.
- kul och se dig i tråden trots att det var fel, det är underligt men jag känner igen dig........