Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Hur handplockar GS-maffian läkare? Skickar de ut rekryteringsbrev till samtliga läkare och hoppas på napp? Annonserar de i läkartidningen?
Och hur vet de i förväg vilken läkare/sjukhus/vårdcentral du kommer att uppsöka? Eller är det så att de rekryterar läkare på samtliga sjukhus bara för att vara på säkra sidan? Och hur säkerställer de att du går just till den utvalda GS-läkaren?
Ursäkta att jag hoppar in men Harfager svarar strax efter.
Harfager och RosaLotus har slutat svara så jag utgår från att de inte hade svar på mina frågor och inga bevis att redovisa.
Din fråga hur man rekryterar och har folk på rättplats, grannar,läkare osv, frågan är fel ställd.
Du kommer inte att få svar inte ens dåliga, du får se det mer som en film. Det händer otroliga saker men inte fan berättar eller står i manus hur just den/de personerna kunde dyka upp just då, just där.
Madtop det du frågar efter handlar om Sverige i verkligheten och då kan vi inte chipa folk, läsa tankar GS i 20 år eller hela livet ja du vet allt det som GS är, det funkar inte när du har verkligheten som referens.
Men om du tänker på alla B-filmer du sett då jävlar händer det saker, då blir dina frågor överflödiga,onödiga allt funkar jättebra om du bara
- skiljer verkligheten från B-filmens logik.