2016-01-31, 16:40
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Det är ett misstag då att skriva i denna tråd för de sitter ett tiotal här och skriver ihop allas historier så att om en påstår att de varit probade av ett UFO så blir alla kallade TI s och varit probade av UFON .... Få vågar gå in här och skriv vad de varit med om, jag skriver för att andra ska kunna googla sig fram till detta och har försökt använde dessa som nyttiga idioter men ser att texter begravs så...
Varnade du precis någon som inte anser sig vara drabbad av gang stalking för att skriva om sina upplevelser om gang stalking?

Själv tänker jag ta det rådet och använda det till att inte skriva om mina upplevelser på plutos månar.
Citera
2016-01-31, 16:50
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Konspirationen bara växer och växer... Om både sossarna och sjukvården var delaktig i en så stor konspiration så kan man förutsätta att även regeringen var det. Kanske till och med Palme själv innan han dog?

Du svarade aldrig på frågan hur dyrt du tror det är att ha alla dessa bostäder och personal på alla orter du kan tänkas bosätta dig. Kan det vara på grund av detta som försvaret fått skära ned så kraftigt efter 80-talet?

Jag har sätt två politiker från sossarna i tiden för detta , kan inte ta det som intäkt för att det vet men ena har varit mycket tidigare i tidningar för fulaffärer och den andra uppträdde udda ( tyckte jag) då vi hade tid samtidigt på ett sjukhus. Sedan SSU mm har varit en röd tråd i detta men givetvis inte alla på SSU, troligen mera för att skrämma med att vi är många eller har många bakom ryggen för att sedan kanske börja med rykten då man som jag gjort en anmälan mot en i grupp 2 om att man varit rasist eller liknande

Sluta vantolka nu med sjukvården af etc, några handplockade med chefsställning kan dölja och sabotera mycket för en person, om de sedan byts ut till nästa offer så blir det svårt, skulle vilja att vissa av dessa följdes upp och kontrollerades hur de behandlat sina patienter , mycket intressant om de använts flera gånger.
Hur man får en läkare att skita i sin plikt ? Senast i går hörde jag om rökning , i andra fall kan var att de är dragna till små barn och blir utpressade för att sabotera en patients hälsa och har en gjort fel så kan de prata med sina kollegor och kalla patienten mytoman mm och vilken kommunal gubbe dubbeljobbar om denne tror att jobbet är gjort ...???
Citera
2016-01-31, 17:18
Medlem
madtops avatar
Citat:

Sluta vantolka nu med sjukvården af etc, några handplockade med chefsställning

Hur handplockar GS-maffian läkare? Skickar de ut rekryteringsbrev till samtliga läkare och hoppas på napp? Annonserar de i läkartidningen?

Och hur vet de i förväg vilken läkare/sjukhus/vårdcentral du kommer att uppsöka? Eller är det så att de rekryterar läkare på samtliga sjukhus bara för att vara på säkra sidan? Och hur säkerställer de att du går just till den utvalda GS-läkaren?
Citera
2016-01-31, 17:36
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop

Och hur vet de i förväg vilken läkare/sjukhus/vårdcentral du kommer att uppsöka? Eller är det så att de rekryterar läkare på samtliga sjukhus bara för att vara på säkra sidan? Och hur säkerställer de att du går just till den utvalda GS-läkaren?

Telefonavlyssning är en ganska gammal företeelse som sker än i dag, bland annat
Citera
2016-01-31, 17:38
Medlem
Citat:
Hur handplockar GS-maffian läkare? Skickar de ut rekryteringsbrev till samtliga läkare och hoppas på napp? Annonserar de i läkartidningen?

Ursäkta att jag hoppar in men Harfager svarar strax efter.

Harfager och RosaLotus har slutat svara så jag utgår från att de inte hade svar på mina frågor och inga bevis att redovisa.

Din fråga hur man rekryterar och har folk på rättplats, grannar,läkare osv, frågan är fel ställd.

Du kommer inte att få svar inte ens dåliga, du får se det mer som en film. Det händer otroliga saker men inte fan berättar eller står i manus hur just den/de personerna kunde dyka upp just då, just där.

Madtop det du frågar efter handlar om Sverige i verkligheten och då kan vi inte chipa folk, läsa tankar GS i 20 år eller hela livet ja du vet allt det som GS är, det funkar inte när du har verkligheten som referens.

Men om du tänker på alla B-filmer du sett då jävlar händer det saker, då blir dina frågor överflödiga,onödiga allt funkar jättebra om du bara

- skiljer verkligheten från B-filmens logik.
Citera
2016-01-31, 17:40
Medlem
madtops avatar
Citat:

Sluta vantolka nu med sjukvården af etc, några handplockade med chefsställning

Edit: samma resonemang kan man göra runt alla handplockade fiender till dig. Hur säkerställer de att ett "rekryterat" paketbud får en körning till just den receptionen du befinner dig? Och hur rekryterar de just din handläggare på AF? Och hur lyckas de rekrytera just den postkillen som tömmer postlådan där du postat ett brev?
Citera
2016-01-31, 17:51
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Edit: samma resonemang kan man göra runt alla handplockade fiender till dig. Hur säkerställer de att ett "rekryterat" paketbud får en körning till just den receptionen du befinner dig? Och hur rekryterar de just din handläggare på AF? Och hur lyckas de rekrytera just den postkillen som tömmer postlådan där du postat ett brev?

Detta är problemet ni utnyttjar , ni påstår att ni minsann läst allt man producerat här men ändå kommer med frågor som man redan besvarat som med posten , jag har aldrig sagt att jag fått något som jag postat stulet (vad jag vet , om det kommit fram eller ej). Jag lämnar oftast brevet till ombudet direkt då jag köper frimärke hellre än att det ska råka ut för någon som fimpar i brevlådan och bli en orsak för mig att ta upp i dagbok som möjligt trakasseri mot mig personligen och behöva sända igen. Försändelser till mig har förkommit frekvent däremot.

Hur de värvar folk ? Den frågan kanske du kan i nästa vecka be tidningarna ställa direkt till dem, jag är inte här för att spekulera då som tex PU hade jag aldrig kunnat ta med i ekvationen på det sätt jag kan nu sedan 2015. Trodde det var värvningsförsök för något gott men det var bara skit stövlar med karriären för ögonen som icke står för något.
Senast redigerad av Harfager 2016-01-31 kl. 18:16.
Citera
2016-01-31, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hur länge har dina föräldrar varit delaktiga i denna komplott, upptäckte du deras deltagande i samma veva som du upptäckte att jorden var platt?

Inte för att vara sådan men du har slängt ur dig extrema idéer och tankar i en rad andra trådar som tyvärr pekar mot att du endast är ett bevis som kan användas för att påpeka att GS inte existerar då du påstår att dina föräldrar och alla andra runt dig förföljer dig.

Att du misstänkliggör exakt alla runt dig pekar mot att du är i akut behov av psykologisk hjälp och därmed inte är en TI utan är en av de kateogrier som jag tidigare i en annan tråd har pratat om när det kommer till att när man pratar om GS så måste både de som påstår sig vara TI och de som är intresserade av att finna sanningen kring GS vara extremt öppna mot varandra och då menar jag inte att man skall dela ut sitt personnummer eller namn eller något annat sådant privat utan att när det väl kommer frågor så måste man kunna komma med ett ärligt svar där man backar upp sina egna erfarenheter och även tar hänsyn till att det finns de med en sjukdomsbild som sitter och blir triggade av att få höra om sådant och därmed kan vilseleda både de som är potentiellt riktiga TIs men även sätta igång en ond cirkel där de med en sjukdomsbild faktiskt bara blir sjukare.

Och ja med alla dina tidigare uttalanden om att jorden är platt och en rad andra saker så anser jag att du inte är en TI utan är en av dessa med en sjukdomsbild (alternativt något betydligt värre och det är ett sjukt troll likt Ove som riskerar att skada de som genuint är sjuka och därmed planterar tankar och idéer i deras huvuden) speciellt när du vid varje tillfälle som det blir för "jobbigt" för dig så skyller du på att du är trött eller något annat liknande vilket pekar mot att allt inte står rätt till med dig.

Mitt ärliga tips är att du söker professionell hjälp innan du skadar dig själv eller någon annan.

Vad gäller mina föräldrar och hela situationen kring det så vill jag inte skriva något mer om det här eftersom att det är oerhört invecklat och jag har ännu inte alla svaren. Vad jag kan säga är att det finns barn som adopteras, byts bort eller bara har en förälder som är deras biologiska och att detta hålls hemligt för barnet och att sanningen uppdagas först i vuxen ålder. Detta är något som faktiskt förekommer och är ingen vanföreställning så det faktum att något sådant har hänt mig är inget argument som talar emot att jag skulle vara utsatt för GS.

Jag tycker nog att jag har kommit med ärliga svar på frågorna som har ställts mig i alla de fall som jag har några svar att ge. Men samma frågor tas ju upp om och om igen som man redan har svarat på, så att sitta och upprepa samma svar ett tiotal gånger blir lite tjatigt.

Helt ok om du anser att jag inte är en TI. Du har fel. Men jag kan så klart inte styra över vad du ska anse om detta. Vi får hoppas att det i framtiden på något sätt kommer att uppdagas ännu tydligare vem som är den som de säger att de är och vem som inte är det.

Det stämmer att jag blir trött ibland och inte orkar sitta och skriva svar i flera timmar när det är så pass många som adresserar mig på en och samma gång. Man kämpar med vardagen som TI och måste därför ta pauser ibland. Även om du inte tror det nu, men tänk dig att vi som berättar om våra GS-upplevelser faktiskt är sanningsenliga: Om du själv hade varit utsatt för detta år ut och år in; hur hade du själv mått, tror du?
Citera
2016-01-31, 18:33
Bannlyst
Tror inte det är så bra för offren att skriva i denna tråd! Dem skeptiker som är här är ändast här för att driva med er de vill inte ha fram saningen
Citera
2016-01-31, 18:40
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm
Tror inte det är så bra för offren att skriva i denna tråd! Dem skeptiker som är här är ändast här för att driva med er de vill inte ha fram saningen

Nej men de och andra läsare kan redan här dubbelkolla lite som i mitt inlägg där jag två gånger nu har besvarat frågan om att jag aldrig sagt att den post jag postat, försvunnit och står det så någonstans så är det ett skrivfel från min sida, däremot har jag talat om att min post har inte kommit mig till handa många gånger sedan starten av detta.

Om du har knölar i armarna eller i öronen så gå till en läkare och kolla upp detta.
Citera
2016-01-31, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm

Nej, det är nog inte så bra att sitta och skriva här precis hela tiden. Men samtidigt vill man ju försöka förmedla det faktum att GS är verkligt.
Citera
2016-01-31, 19:53
Medlem
Citat:
Nej men de och andra läsare kan redan här dubbelkolla lite som i mitt inlägg där jag två gånger nu har besvarat frågan om att jag aldrig sagt att den post jag postat, försvunnit och står det så någonstans så är det ett skrivfel från min sida, däremot har jag talat om att min post har inte kommit mig till handa många gånger sedan starten av detta.

Om du har knölar i armarna eller i öronen så gå till en läkare och kolla upp detta.

Nu tar jag ur minnet. Madtop frågade om en rad yrken bl. a postbud.
Harfager berättade att (jag tror det gällde ett nytt jobb) kom fram till receptionen och då hade postbudet lämnat ett paket på disken, och det som då stod på paketet var på något sätt ett negativt budskap till Harfager.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in