2016-01-31, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TemplarKnight
Jag tror inte att "gangstalking" är massivt förekommande. Visst kan det finnas enskilda individer som använder sig av av andra för att störa en. Jag var t.ex. med om en kille som kom in på ett ställe och sa att han kände mig. Han visste mitt namn så slump eller misstag kan uteslutas. Han sa också saker som vid det tillfället var mycket olämpliga att säga. Vill inte ge fler detaljer men detta hände två gånger. Jag visste med säkerhet att jag varken sett eller talat med killen någonsin tidigare. Detta att folk kommer fram och hälsar på en och frågar hur det går men man har ingen aning vem personen är... Det har även hänt mig tidigare och det inträffar säkert för alla någon gång. Den killen visste dock mitt namn, berättade om påhittade saker jag gjort med honom, m.m. Det fick mig att helt klart se det som skumt. En kille som jobbade där trodde faktiskt att jag kände killen. Jag förklarade hur det stod till, att jag mig veterligen aldrig någonsin tidigare sett personen.

Vet i vilken tråd du skriver !!!! Finns GS.

Av ditt inlägg så förstår jag att du varit på krogen två ggr. Vid dessa tillfällen kan du ev ha fått inviter av folk som vet (eller tagit reda på från andra) saker om dig och du blir ställd för det är nya bekantskaper.

Jag tror att du ska starta en tråd som handlar om misslyckade försök på krogen, eller mystik på nattklubb.

Jag lovar att komma jag har varit med om underliga saker på krogen och nattklubbar, jag tror det är övernaturligt andra skeptiker hävdar jag var full. Var väl lite salongsberusad men det va en jävla stor salong.

- kul och se dig i tråden trots att det var fel, det är underligt men jag känner igen dig........
Citera
2016-01-31, 15:39
Medlem
TemplarKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
]Om det händer en gång så kan det vara slump, skämt misstag etc men börjar detta hända ofta eller upprepat så är det ju något annat.

Kan var en spanar som visar att vi har koll på dej. Om personen sade något olämpligt i vid dit sällskap så kan det var för att svärta dej. Hade en sådan på FB som mindes fel och sade minns du då ni etc gjorde det och det , vilket jag inte hade varit med på tex .

Det jag såg som skumt var att han visste vad jag heter eller egentligen kallades. Det kan ha varit någon som hört någonstans att jag vad jag kallades, och helt enkelt utan större anledning vill skämta/jävlas lite med mig. Det inträffade i.f.s. två gånger vilket möjligen gör det lite skummare. Det orsakade dock ingen skada så jag ser det inte som så viktigt.

Citat:
Bodde på ett ny ställe och det var en som hälsade glatt och man hälsade tillbaka trött efter jobbet och gick hem. En dag så satt han med ett stort sällskap och åt utomhus, och då jag passerade så hälsade vi som vanligt och då jag gått en bit så säger han högt "om man kunde göra något för att hjälpa han" .....Jag frågad syftade du på mig ( jag var ny inflyttad där och hade inte pratat med någon , detta var ganska exakt ett år efter ta jag gjort polisanmälan på ett hot av en i grupp 2)

Lite konstigt men så reagerar nästan alla om de hör någon som säger något när de passerar. Ta som exempel en kille som går förbi två tjejer som säger "vad ful han är". Han kommer tro de talar om honom eller i varje fall misstänka det. Fast möjligen talade de inte alls om honom och det var bara en tillfällig kommentar han råkade överhöra när han gick förbi dem.
Citera
2016-01-31, 15:40
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Om det händer en gång så kan det vara slump, skämt misstag etc men börjar detta hända ofta eller upprepat så är det ju något annat.
Men nu har det inte hänt ofta så då kan vi utesluta gang stalking i det här fallet

Citat:
Kan var en spanar som visar att vi har koll på dej. Om personen sade något olämpligt i vid dit sällskap så kan det var för att svärta dej.
Men nu har du redan konstaterat att det inte var på det viset så sluta låtsas som motsatsen.

Citat:
Hade en sådan på FB som mindes fel och sade minns du då ni etc gjorde det och det , vilket jag inte hade varit med på tex.
Jo du säger det ja...

Citat:
Bodde på ett ny ställe och det var en som hälsade glatt och man hälsade tillbaka trött efter jobbet och gick hem. En dag så satt han med ett stort sällskap och åt utomhus, och då jag passerade så hälsade vi som vanligt och då jag gått en bit så säger han högt "om man kunde göra något för att hjälpa han" .....Jag frågad syftade du på mig ( jag var ny inflyttad där och hade inte pratat med någon , detta var ganska exakt ett år efter ta jag gjort polisanmälan på ett hot av en i grupp 2)
Ett stort gäng som förutspått vart du skulle flytta och etablerade sig i förväg och ordnade en stor middag på platsen innan du flyttade dit bara för att psyka dig?

Dina rövarhistorier blir bara mer och mer långsökta ju mer du hittar på.
Citera
2016-01-31, 15:46
Medlem
TemplarKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Vet i vilken tråd du skriver !!!! Finns GS.

Av ditt inlägg så förstår jag att du varit på krogen två ggr. Vid dessa tillfällen kan du ev ha fått inviter av folk som vet (eller tagit reda på från andra) saker om dig och du blir ställd för det är nya bekantskaper.

Jag tror att du ska starta en tråd som handlar om misslyckade försök på krogen, eller mystik på nattklubb.

Jag lovar att komma jag har varit med om underliga saker på krogen och nattklubbar, jag tror det är övernaturligt andra skeptiker hävdar jag var full. Var väl lite salongsberusad men det va en jävla stor salong.

- kul och se dig i tråden trots att det var fel, det är underligt men jag känner igen dig........

Oki men jag tror inte på gangstalking. Som jag skrev kan såklart folk som vill trakassera någon använda sig av andra. Jag hade själv kunnat göra det... Jag ser det dock inte som "gangstalking". Detta ord förknippas med saker som är lite väl skumma och som potentiellt kan sänka min kredibilitet. Jag kan berätta om saker jag varit med om som möjligen kan tolkas som trakasserier, men drar inte för stora slutsatser om vad som eventuellt ligger bakom. Jag är en person som har fötterna på jorden om man säger så, och anser det därför viktigt för mig och min trovärdighets skull att inte koppla vissa händelser till vilda och utsvävande konspirationsteorier.
Citera
2016-01-31, 15:50
Medlem
Citat:
Om det händer en gång så kan det vara slump, skämt misstag etc men börjar detta hända ofta eller upprepat så är det ju något annat.

Kan var en spanar som visar att vi har koll på dej. Om personen sade något olämpligt i vid dit sällskap så kan det var för att svärta dej. Hade en sådan på FB som mindes fel och sade minns du då ni etc gjorde det och det , vilket jag inte hade varit med på tex .

Bodde på ett ny ställe och det var en som hälsade glatt och man hälsade tillbaka trött efter jobbet och gick hem. En dag så satt han med ett stort sällskap och åt utomhus, och då jag passerade så hälsade vi som vanligt och då jag gått en bit så säger han högt "om man kunde göra något för att hjälpa han" .....Jag frågad syftade du på mig ... Han svarade nekande har jag för mig står i dagboken . Jag var ny inflyttad där och hade inte pratat med någon , detta var ganska exakt ett år efter ta jag gjort polisanmälan på ett hot av en i grupp 2 var efter ett öppnare trakasserande följde, med öppnare så menar jag att vem som helst kunde lägga märke till dessa på ett helt annat sätt än tidigare då man kunde se en idiot spexa då du var på stan för att sedan sitta och tala bakom dig på bussen så att ingen annan hörde tex

Bra Harfager du lyckas direkt bekräfta GS, tillochmed från en som pratar om annat (inget fel i det) jag har själv flera ggr undrat vart denna tråd är på väg.

HARFAGER NU HAR VI GULDLÄGE

Du nämnde en polisrapport med en åtalspunkt #hot i grupp# eller något. Nu kan du bara blocka personuppgifterna och visa Polisrapporten, äntligen ett riktigt bevis som styrker en historia..

Jag vet att du är lite gramse på mig men för alla andra så vore det helgbonus om du gör samma med dina minst två Palme rapporter.
Citera
2016-01-31, 15:55
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Lite konstigt men så reagerar nästan alla om de hör någon som säger något när de passerar. Ta som exempel en kille som går förbi två tjejer som säger "vad ful han är". Han kommer tro de talar om honom eller i varje fall misstänka det. Fast möjligen talade de inte alls om honom och det var bara en tillfällig kommentar han råkade överhöra när han gick förbi dem.

Jo visst kan det vara så men detta var då flera uppträde som om de kände till en på nya orter och jag märkte samma inställsamhet som tex ett ställe jag flyttat från två år innan med efterhängsna personer som jag också bara hälsade på och trött av två infektioner och tungt jobb gick in till mitt, som sedan av en händelse råkade säga i en konversation att om du pratar om detta så blir du inlåst för en diagnos och vi kastar bort nyckeln, ungefär, men med andra ord.

Inställsamhet och sedan subtila hot som att min bostad ligger löst, någon man gillar kan råka illa ut etc etc utav nya grannar är ju något av en röd tråd. De vet att jag blivit ordentligt hotad och har hållit mig passiv tills nu då jag kan orda så nu är det ganska lugnt , hade en punktering igen nyligen , den 5-6 på 12 månader men det kan jag ju inte riktigt ta med ....Men då sådan små detaljer kostar pengar och tid och besvär så blir det ett möjligt sabotage från dem då många bäckar ut dränerar en och är en av många metoder de använder sig av.
Senast redigerad av Harfager 2016-01-31 kl. 16:07.
Citera
2016-01-31, 16:00
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Jo visst kan det vara så men detta var då flera uppträde som om de kände till en på nya orter och jag märkte samma inställsamhet som tex ett ställe jag flyttat två år innan med efterhängsna personer som jag också bara hälsade på och trött av två infektioner och tungt jobb gick in till mitt, som sedan av en händelse råkade säga i en konversation att om du pratar om detta så blir du inlåst för en diagnos och vi kastar bort nyckeln, ungefär, men med andra ord.

Inställsamhet och sedan subtila hot som att min bostad ligger löst, någon man gillar kan råka illa ut etc etc utav nya grannar är ju något av en röd tråd. De vet att jag blivit ordentligt hotad och har hållit mig passiv tills nu då jag kan orda så nu är det ganska lugnt , hade en punktering igen nyligen , den 5-6 på 12 månader men det kan jag ju inte riktigt ta med ....Men då sådan små detaljer kostar pengar och tid och besvär så blir det ett möjligt sabotage från dem då många bäckar ut dränerar en och är en av många metoder de använder sig av.
Har du övervägt möjligheten att infektionerna var skapade av gang stalkers?
Blir det inte väldigt dyrt för gang stalkers att ha personal och bostäder på alla ställen som du kan tänkas flytta till?
Citera
2016-01-31, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweden_land
Jag sökte på John Lang men kunde inte hitta något.
Denna person var utsatt för gang stalking och är numera död.
Här finns en story + hans egna filmer
http://fresnopeoplesmedia.com/2016/01/2829/

I filmen längst ner, https://www.youtube.com/watch?v=SkktSQNP5-g
Vad sjutton är det dom använder i bilen? Någon sorts kamera?

En Nikon (D4) i en steadycam-rig. Det går att konvertera till ir genom att lägga till ett filter, dock ser du inte genom väggar eller liknande utan resultatet blir ungefär såhär:
http://www.debsandidge.com/wp-content/uploads/2013/03/infrared-gazebo-FL.jpg
Inte speciellt användbart för Gangstalking, om du inte är av den konstnärliga trakasseraren
Så, mer troligt att det är en icke konverterad Nikonkamera. Optiken ser ut att vara runt 80mm brännvidd alt en 70-200 2.8.
Citera
2016-01-31, 16:11
Medlem
Citat:
Jo visst kan det vara så men detta var då flera uppträde som om de kände till en på nya orter och jag märkte samma inställsamhet som tex ett ställe jag flyttat två år innan med efterhängsna personer som jag också bara hälsade på och trött av två infektioner och tungt jobb gick in till mitt, som sedan av en händelse råkade säga i en konversation att om du pratar om detta så blir du inlåst för en diagnos och vi kastar bort nyckeln, ungefär, men med andra ord.

Harfager !

Om man läser det du skriver och dessutom slår ut det på 20 år så är det LIVET du beskriver. Ett stillsamt liv men helt vardagliga saker. Att närstående skadas eller dör händer varje dag. Att miljontals människor läser på sociala medier eller i skolan,arbetet på stan idrottsföreningen får höra grova kräkningar händer varje dag.

Så vad du lyckats beskriva i din iver att bevisa STASI och GS är LIVET.
Citera
2016-01-31, 16:15
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Har du övervägt möjligheten att infektionerna var skapade av gang stalkers?
Blir det inte väldigt dyrt för gang stalkers att ha personal och bostäder på alla ställen som du kan tänkas flytta till?

Jag har funderat på den senare om det är dessa som kan ha preparerar något då det vid den tiden började kännas värre i vissa delar , men jag fick en medicin vid samma tid som kan varit smittat med detta då det var ganska okänt då och alltså inte rensat på den patogenen lika bra som med kända ( spekulerar här nu) . Men den första har jag haft sedan ung och har anatomiska orsaker som är lätt att operera . Har bilder och journaler som blir svårförklarade för dessa herrar hur de kunnat missats ...Eller hur de kunnat skriva de alternativ de gjort....så med vissa uttalanden så kan jag klart säg att dessa även varit inne och antingen saboterat eller varit anställda inom sjukvården. Skandal , ja ja ja värren än IB ? Jag vet inte vad IB pysslade med annat än registrerade människor, har de hotat , torterat och saboterat folks liv så borde dessa sossar suttit på kåken . För de var väl även där sossar ?
Ska väl lägga till att att utvalda sossar med partiboken , inte valboskapen som ville rösta på något bra och fick strålkärringar och psykopater som ledare tillslut
Senast redigerad av Harfager 2016-01-31 kl. 16:40.
Citera
2016-01-31, 16:35
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Oki men jag tror inte på gangstalking. Som jag skrev kan såklart folk som vill trakassera någon använda sig av andra. Jag hade själv kunnat göra det... Jag ser det dock inte som "gangstalking". Detta ord förknippas med saker som är lite väl skumma och som potentiellt kan sänka min kredibilitet. Jag kan berätta om saker jag varit med om som möjligen kan tolkas som trakasserier, men drar inte för stora slutsatser om vad som eventuellt ligger bakom. Jag är en person som har fötterna på jorden om man säger så, och anser det därför viktigt för mig och min trovärdighets skull att inte koppla vissa händelser till vilda och utsvävande konspirationsteorier.

Det är ett misstag då att skriva i denna tråd för de sitter ett tiotal här och skriver ihop allas historier så att om en påstår att de varit probade av ett UFO så blir alla kallade TI s och varit probade av UFON .... Få vågar gå in här och skriv vad de varit med om, jag skriver för att andra ska kunna googla sig fram till detta och har försökt använde dessa som nyttiga idioter men ser att texter begravs så...
Citera
2016-01-31, 16:37
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Jag har funderat på den senare om det är dessa som kan ha preparerar något då det vid den tiden började kännas värre i vissa delar , men jag fick en medicin vid samma tid som kan varit smittat med detta då det var ganska okänt då och alltså inte rensat på den patogenen lika bra som med kända ( spekulerar här nu) . Men den första har jag haft sedan ung och har anatomiska orsaker som är lätt att operera . Har bilder och journaler som blir svårförklarade för dessa herrar hur de kunnat missats ...Eller hur de kunnat skriva de alternativ de gjort....så med vissa uttalanden så kan jag klart säg att dessa även varit inne och antingen saboterat eller varit anställda inom sjukvården. Skandal , ja ja ja värren än IB ? Jag vet inte vad IB pysslade med annat än registrerade människor, har de hotat , torterat och saboterat folks liv så borde dessa sossar suttit på kåken . För de var väl även där sossar ?
Konspirationen bara växer och växer... Om både sossarna och sjukvården var delaktig i en så stor konspiration så kan man förutsätta att även regeringen var det. Kanske till och med Palme själv innan han dog?

Du svarade aldrig på frågan hur dyrt du tror det är att ha alla dessa bostäder och personal på alla orter du kan tänkas bosätta dig. Kan det vara på grund av detta som försvaret fått skära ned så kraftigt efter 80-talet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in