Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Ja, du har pratat om mikrovågsvapen
En man in the middle och förvanskade mail förutsätter
- tillgång till ditt LAN
- djup specialkunskap om nät
- förmåga att knäcka väldigt tuffa krypto
Så nej, det är väldigt osannolikt.
Att jag har varit utsatt får det ? Hur man skulle kunna detektera sådant för att lugna de som känner sig utsatta är en annan femma.
Man in the middle , kan du köpa utrustningen för några hundra du behöver lika lite tillverka en tv för att se den, de finns i affären att köpa.
Min medverkan här på FB tråden är:
1. Bekräfta att zersetzung används.
2. Har märk att behovet av att lugna finns och där är detektion och dokumentation bra som inspelningar , foton, filmningar och dagböcker riktigt bra.
Hade jag inte haft något sådant och hoppats på att de slutar nog när de tröttnar så hade jag inte mått så bra i dag , det hade känts oöverstigligt att med min berättelse enbart möta deras advokater och veta att ord står mot ord förutom det lilla dilemmat för dem är ju hur jag kan känna till dem och då jag sätt dem nu åratal senare slå upp deras registreringsnummer och och se att jag är blockerad från deras facebooksidor tex.
Visst det är indicier men ...tillsammans med foton inspelningar dagböcker och nu sist länken som var troligen ämnad att stjälpa mig genom att jag kan få en massa knasgubbar efter mig som vill veta om det stämmer så fick jag också ett mycket bra datum där jag även nämns tidigare och detta kommer folk tänka "aha var det därför då var det ju inte konstigt ", kanske inte men metoderna är sådant som dessa kommer nämnas i historieböckerna för speciellt då detta spår är ( hittade nära beröringar med nya grannar och den som lagt ut länken också) så dumt.
Men nya bilar , tryggt spaningsobjekt , massa förmåner som att bli tv kändisar etc gör väl att ett par liv här och där inte gör så mycket