2015-08-20, 22:02
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det räcker ju för trådens frågeställning att en enda av er kan bevisa att GS förekommer, så det var väl en högst relevant fråga...

Nej allas situation är uppenbart olika av naturliga skäl, jag har namn , bild o ljud, vittnen (även om vissa inte insätt det än) , troliga orsaken till min förföljelse och senare inledande mot både GS och det tidigare och det blev mera öppnare efter en polisanmälan jag gjorde mot en av begynnelse GM för ett väldigt allvarligt hot .

Det som är gemensamt är varaktigheten och jag har märkt att man får vara ifred om man lägger ut bilder eller ljudinspelningar på subtila hot.

Såg en kille i går på FB som sagt som hade ordentlig span på sig och flera öppnade med att han hade en psykos, var utvecklingsstörd etc men han var så detaljerad och klar så berättelsen var trovärdig speciellt då jag sökte på det regnummer han lade upp och fick upp bilen på transportstyrelsen men sms så fick jag att upplysningarna inte kunde lämnas (namn etc) .

Det han senare beskrev (man fick tyda ) hur det började var att han hade lämnat in en dator och sedan väntade det folk på han då han hämtade den som uppträde på ett sätt , och då han såg dem igen med likartat uppträdande och hans grannar hade sagt att det varit folk i hans bostad då han varit på semester så tyder ju det på att det var något allvarligt med datorn vad det var ...Man får ju hoppas att han bara var bud ..
Citera
2015-08-20, 22:08
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Varför? För att kunna göra en bedömning om GS förekommer. Det är ju trots allt trådens ämne.

Och jag kan väl ställa samma fråga till dig. Varför vill någon "terra" dig och vad förväntar de sig att uppnå?

Tror det vill mig riktigt illa sedan de förstår att jag sätter dem.

Kort kan jag säga att jag hittade nyligen efter nästan 20 år en länk som mitt namn stod med i och väldigt grovt vinklat. Länken var nog för att skada mig men då jag hittade den och såg datumen så blev det en spik i kistan för dem då jag nu vet vad det egentligen handlar om även om jag fått pikar genom åren åt samma håll men då det varit uppblandat med andra tokeri pikar så ..... Ska sätta dessa satans mördare och de gav mig nyckeln
Citera
2015-08-20, 22:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Nej allas situation är uppenbart olika av naturliga skäl, jag har namn , bild o ljud, vittnen (även om vissa inte insätt det än) , troliga orsaken till min förföljelse och senare inledande mot både GS och det tidigare och det blev mera öppnare efter en polisanmälan jag gjorde mot en av begynnelse GM för ett väldigt allvarligt hot .

Det som är gemensamt är varaktigheten och jag har märkt att man får vara ifred om man lägger ut bilder eller ljudinspelningar på subtila hot.

Såg en kille i går på FB som sagt som hade ordentlig span på sig och flera öppnade med att han hade en psykos, var utvecklingsstörd etc men han var så detaljerad och klar så berättelsen var trovärdig speciellt då jag sökte på det regnummer han lade upp och fick upp bilen på transportstyrelsen men sms så fick jag att upplysningarna inte kunde lämnas (namn etc) .

Det han senare beskrev (man fick tyda ) hur det började var att han hade lämnat in en dator och sedan väntade det folk på han då han hämtade den som uppträde på ett sätt , och då han såg dem igen med likartat uppträdande och hans grannar hade sagt att det varit folk i hans bostad då han varit på semester så tyder ju det på att det var något allvarligt med datorn vad det var ...Man får ju hoppas att han bara var bud ..

Det var nog något du missförstod i inlägget du besvarade tror jag.
Tråden heter "Förekommer organiserad gang stalking?" – så självklart räcker det att en person lyckas bevisa att den är gang stalkad för att besvara trådens fråga... Vad du håller på med och pratar om allas olika situation är fullständigt irrelevant för frågeställningen.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-08-20 kl. 22:57.
Citera
2015-08-20, 22:56
Medlem
madtops avatar
Citat:
Tror det vill mig riktigt illa sedan de förstår att jag sätter dem.

Kort kan jag säga att jag hittade nyligen efter nästan 20 år en länk som mitt namn stod med i och väldigt grovt vinklat. Länken var nog för att skada mig men då jag hittade den och såg datumen så blev det en spik i kistan för dem då jag nu vet vad det egentligen handlar om även om jag fått pikar genom åren åt samma håll men då det varit uppblandat med andra tokeri pikar så ..... Ska sätta dessa satans mördare och de gav mig nyckeln

Så du tror du varit utsatt för organiserad GS i 20år?

En annan fråga som jag tycker har med trådens ämne att göra:
Tror du det är en begränsad grupp med människor som gör detta mot dig? Typ 2-3 gamla jobbarkompisar eller ett ex och hens närmaste? Eller tror du det är en större organisation som dessutom har stora resurser. 20-100 involverade med en årlig budget för röda hyrbilar, mikrovågsvapen osv?

Du kom tidigare med påståendet
Citat:
men då epost tydligen är vanligt att dessa GS snor/förvanskar
vilket för mig är ett mycket svårsmält påstående av den enkla anledningen att då handlar det inte längre om några sura grannar utan det innebär att människor på t.ex gmail är med i konspirationen. Vilket självklart är totalt osannolikt.

Och det är väl det som gör att ingen tar er på allvar. Tjafs, utfrysning och mobbing i ens närmaste omgivning är inget märkvärdigt, det förekommer tyvärr alltför ofta. Men när man börjar eskalera det till mind-control, hemliga strålvapen, gmail och CIA så blir det bara paranoia och flummig konspirationsteori.
Citera
2015-08-20, 23:16
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Så du tror du varit utsatt för organiserad GS i 20år?

En annan fråga som jag tycker har med trådens ämne att göra:
Tror du det är en begränsad grupp med människor som gör detta mot dig? Typ 2-3 gamla jobbarkompisar eller ett ex och hens närmaste? Eller tror du det är en större organisation som dessutom har stora resurser. 20-100 involverade med en årlig budget för röda hyrbilar, mikrovågsvapen osv?

Du kom tidigare med påståendet

vilket för mig är ett mycket svårsmält påstående av den enkla anledningen att då handlar det inte längre om några sura grannar utan det innebär att människor på t.ex gmail är med i konspirationen. Vilket självklart är totalt osannolikt.

Och det är väl det som gör att ingen tar er på allvar. Tjafs, utfrysning och mobbing i ens närmaste omgivning är inget märkvärdigt, det förekommer tyvärr alltför ofta. Men när man börjar eskalera det till mind-control, hemliga strålvapen, gmail och CIA så blir det bara paranoia och flummig konspirationsteori.

Har jag nämnt mikrovågs vapen ? Mind controll ? Läs hellre Zersetzung .

Måste gmail vara med för att sno epost ? Man in the middle attac kan du söka på och ny teknik hade två artiklar om detta så att det blir rätt

Snart 20 år och det har varit en hel del runt och som jag har namn och bilder på utöver vad dessa gjort, så vissa kommer att få bli vittnen, det var det jag menade och det är ganska många nu men kärngruppen kanske är 20 pers med släkt och vänner så blir det fler . Läs trådar i stället för att trötta ut en med samma frågor och missförstånd , det leder inte framåt i detta hur m,an ordnar juridisk hjälp eller avslöjar och dokumenterar trakasserier och förföljelse och tortyr som detta är, på bästa sätt .

Tyvärr så kan jag inte lämna så mycket mer info här då det avslöjar mig för en bredare public och det känns inte tryggt ännu med de hot jag fått ta emot så......
Senast redigerad av Harfager 2015-08-20 kl. 23:27.
Citera
2015-08-21, 00:06
Medlem
madtops avatar
Citat:
Har jag nämnt mikrovågs vapen ?

Citat:
En liten film om hur enkelt detektera viss strålning , hade ju varit intressant om hon även testat mot en mobiltelefon
Citat:
Det finns ju mikrovågsmätare för runt 300 kr /URL]
Ja, du har pratat om mikrovågsvapen

Citat:
Måste gmail vara med för att sno epost ? Man in the middle attac kan du söka på och ny teknik hade två artiklar om detta så att det blir rätt
En man in the middle och förvanskade mail förutsätter
- tillgång till ditt LAN
- djup specialkunskap om nät
- förmåga att knäcka väldigt tuffa krypto
Så nej, det är väldigt osannolikt.

Citat:
Läs trådar i stället för att trötta ut en med samma frågor och missförstånd , det leder inte framåt i detta hur m,an ordnar juridisk hjälp eller avslöjar och dokumenterar trakasserier och förföljelse och tortyr som detta är, på bästa sätt .
Du har totalt missuppfattat trådens ämne.
Ämnet är inte att hur man "ordnar juridisk hjälp eller avslöjar" utan vi diskuterar om organiserad GS förekommer.

Så åter till trådens ämne: vad har du för objektiva belägg för att det ligger en konspiration (GS) bakom det faktum att du inte får någon respons på dina mail?
Citera
2015-08-21, 00:23
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Har jag nämnt mikrovågs vapen ? Mind controll ? Läs hellre Zersetzung .

Snart 20 år och det har varit en hel del runt och som jag har namn och bilder på utöver vad dessa gjort, så vissa kommer att få bli vittnen, det var det jag menade och det är ganska många nu men kärngruppen kanske är 20 pers med släkt och vänner så blir det fler . Läs trådar i stället för att trötta ut en med samma frågor och missförstånd , det leder inte framåt i detta hur m,an ordnar juridisk hjälp eller avslöjar och dokumenterar trakasserier och förföljelse och tortyr som detta är, på bästa sätt .

Tyvärr så kan jag inte lämna så mycket mer info här då det avslöjar mig för en bredare public och det känns inte tryggt ännu med de hot jag fått ta emot så......

Man kan inte begär att en läsare redan innan har listat ut vilka metoder som finns och används men man kan begära att de läser trådarna innan de kastar massa frågor, åt fel håll ibland .

Jag kände igen tortyren Zertsezung som jag varit med om i snart 20 år då jag sökte på en enskild tortyr del men som inte räknades som så allvarlig även om det klassades som tortyr, då prövade jag på stasi metoder bara i frustration och hittade "lekens" namn där det är som en kopia på min dag bok med händelser som jag började undra vafan håller de på med .

Vidare sökning ledde hit på FB och jag reggade ett konto för att delge att det som här kallades GS var del av Zertsetzung och fungerar . Mind control behövs inte det räcker med tillräckligt fula hot .

Vad jag vill veta är vilka vägar förutom polisen finns det att klaga på detta jag har ju namnen, jag har bilder, hoten , jag har allt som normalt ska krävas bara det att det är lång tid detta men pågående . Varje dag så leker dessa svin för att sänka mig, är det inte det ena så är det de andra och man ser dem komma med en risig bil först för att sedan köra nytt så de tjänar nog bra på detta av mina skatte pengar förmodligen , då jag bara ville skydda någon som blev hotad.
Citera
2015-08-21, 09:53
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Nej, de försörjer sig inte enbart på detta, det finns så många andra de kan lura också så frestelsen blir nog för stor att avstå..

Exampel bland de jag känner till av årets talare:
Henning Witte, SwedenUtöver gangstalking försörjer han sig på konspirationsteorier (har gett ut en bok också) om Estoniakatastrofen, tankekontroll, hjärntvättning, Ivar Kreugers bortgång, Raoul Wallenbergs öde samt banksystemet. Driver en egen web-tv (WhiteTV) om konspirationer..

Det här är helt enkelt professionella bedragare som inte drar sig en sekund för att ta era pengar..

Varför exempelvis Henning Witte skulle vara en professionell bedragare är svårt att förstå. Tvärtom är han styrelsemedlem i EUCACH (European Coalition Against Covert Harassment). Länk: https://eucach.wordpress.com/members/eucach-members-dr-henning-witte/. Skulle gissa på att det i princip handlar om ideellt arbete för honom vad gäller denna fråga.

Sedan intresserar han sig inte i första hand för gangstalking, snarare electronic harassment/torture och allt vad det innebär.
Citera
2015-08-21, 10:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Varför exempelvis Henning Witte skulle vara en professionell bedragare är svårt att förstå. Tvärtom är han styrelsemedlem i EUCACH (European Coalition Against Covert Harassment). Länk: https://eucach.wordpress.com/members/eucach-members-dr-henning-witte/. Skulle gissa på att det i princip handlar om ideellt arbete för honom vad gäller denna fråga.

Sedan intresserar han sig inte i första hand för gangstalking, snarare electronic harassment/torture och allt vad det innebär.

Du kan ha rätt, han kanske bara är galen, jag tvivlar dock på det. Märkte du t.ex. att alla länkar de har på "organisationens" hemsida går till styrelsemedlemmarnas/ledningens* egna hemsidor?
(http://www.mindcontrol.se / http://www.mind-computer.com / http://www.whitetv.se / http://www.nanobrainimplant.com)

(Hoppas de ersätter Rauni-Leena Kilde i styrelsen snart - det kan bli lite stelt på mötena annars med tanke på att hon dog i vintras, men hon kanske deltar via något medium?)
https://eucach.wordpress.com/members/eucach-members-dr-rauni-kilde/

* vet inte vad de menar med Board management Team - låter som en mix av styrelse och ledning...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-08-21 kl. 11:11.
Citera
2015-08-21, 12:28
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ja, du har pratat om mikrovågsvapen

En man in the middle och förvanskade mail förutsätter
- tillgång till ditt LAN
- djup specialkunskap om nät
- förmåga att knäcka väldigt tuffa krypto
Så nej, det är väldigt osannolikt.

Att jag har varit utsatt får det ? Hur man skulle kunna detektera sådant för att lugna de som känner sig utsatta är en annan femma.

Man in the middle , kan du köpa utrustningen för några hundra du behöver lika lite tillverka en tv för att se den, de finns i affären att köpa.

Min medverkan här på FB tråden är:

1. Bekräfta att zersetzung används.

2. Har märk att behovet av att lugna finns och där är detektion och dokumentation bra som inspelningar , foton, filmningar och dagböcker riktigt bra.
Hade jag inte haft något sådant och hoppats på att de slutar nog när de tröttnar så hade jag inte mått så bra i dag , det hade känts oöverstigligt att med min berättelse enbart möta deras advokater och veta att ord står mot ord förutom det lilla dilemmat för dem är ju hur jag kan känna till dem och då jag sätt dem nu åratal senare slå upp deras registreringsnummer och och se att jag är blockerad från deras facebooksidor tex.

Visst det är indicier men ...tillsammans med foton inspelningar dagböcker och nu sist länken som var troligen ämnad att stjälpa mig genom att jag kan få en massa knasgubbar efter mig som vill veta om det stämmer så fick jag också ett mycket bra datum där jag även nämns tidigare och detta kommer folk tänka "aha var det därför då var det ju inte konstigt ", kanske inte men metoderna är sådant som dessa kommer nämnas i historieböckerna för speciellt då detta spår är ( hittade nära beröringar med nya grannar och den som lagt ut länken också) så dumt.

Men nya bilar , tryggt spaningsobjekt , massa förmåner som att bli tv kändisar etc gör väl att ett par liv här och där inte gör så mycket
Senast redigerad av Harfager 2015-08-21 kl. 13:01.
Citera
2015-08-21, 12:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
....
Men nya bilar , tryggt spaningsobjekt , massa förmåner som att bli tv kändisar etc gör väl att ett par liv här och där inte gör så mycket

Va? Blir stalkers tv-kändisar? Vilket tv-program är det - Svenska hollywoodstalkers?

kom på det - familjen Annorlunda??
Citera
2015-08-21, 12:46
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Va? Blir stalkers tv-kändisar? Vilket tv-program är det - Svenska hollywoodstalkers?

kom på det - familjen Annorlunda??

Har sätt ett par nära som haft kunskap om mig beroende/ tolkat på deras beteende senare på TV och även ett par till runt.

Man får ju hoppas nu att det inte varit en "man in the midel attac som " sänt ett extra producerat avsnitt bara för mig, men jag spelade in lite så jag har det även så. Man lär sig att vara lite förutseende efter en tid med trix som andra skulle kalla hallisar .

Dessa kanske bara blir vittnen då folk har nog blivit lurade och då jag tidigare bara hållit käft så förstår jag det också, men det är bra spår till nästet av dessa torterare .
Senast redigerad av Harfager 2015-08-21 kl. 12:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in