2016-01-30, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Angående det som du skrev som jag har fetat ovan:

"Om försvaret utvecklade vapen som kan läsa tankar så hade man väl satt upp kontrollgrupper, intervjuat försökspersonerna för att fortsätta utvecklingen. Det här med Gang stalking och obefogad förföljelse och avlyssningar finns inte."

Om du tror detta så är du oerhört naiv. Många av de som experimenterar med folk på det här sättet är inte några ärliga godhjärtade vetenskapsmän. De gör detta i lönndom och väljer ut "försökskaniner" som inte ens får veta om att de experimenteras på. Så ser verkligheten ut. Du lever i en illusion om du tror att de skulle vara så pass nobla att de skulle be om frivilliga personer att experimentera på i detta fallet.

Man behöver inte tro på att allt är gott och alla är goda bara fö att man inte tror på Gangstalking.
Det finns säkert vetenskapsmän som är onda men att de skulle syssla med GS och tankeläsning, - hur kommer man dit naturligt.

I en mening ovan skriver du -Så ser verkligheten ut efter att du konstaterat

1. GS projekt pågår
2. Projekten leds av elaka vetenskapsmän i lönndom
3. Vetenskapsmännen väljer ut försökskaniner

De tre ovanstående konstateranden som jag gjort om till punkter måste bygga på något (speciellt som du kallar mig naiv för att jag inte visste detta)

Med ett så starkt uttryck så måste jag be dig att tillägga fakta som inte är en berättelse utan fakta som bara naiva personer inte känner till.

Tacksam för svar
Citera
2016-01-30, 20:35
Medlem
kurrekottes avatar
Kan det vara så enkelt att "gang stalkers" medvetet väljer ut Masochister som "offer"?

Varför skulle det annars, efter mer än 150 sidor, vara så svårt att plocka fram lite bevis eller trovärdiga argument istället för att sitta och tramsa om tankekontroll och andra knäppgöksteorier som inte har med ämnet att göra?

Det är för länge sen uppenbart att ni inte vill att det tar slut om det nu ens pågår.
Citera
2016-01-30, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
[b][I vilket fall som hälst så har dem övervakat mig med kameror!
I det andra fallet om hur dem kan lässa mina tankar??? Så vad har chipen för syfte egentligen???
Tekniken har väll uttväklats i 50 år./B]

Oj det var många frågor.
1.Kamrerna de övervakar dig med hur vet du det, och du skulle göra massa personer Julaftonslyckliga om du kunde visa en bild eller film på en kamera/Lins
2.Syfte med chipen skulle kunna vara många men idag så finns de mest som passiva märkningar. Katter och hundar har det, och det mest high tec jag hört med chip är att människor kan operera in det i handen och använda det som nyckel. Men som sändare är chip kasst påminner lite om streckkoder när du är och handlar.
3. Har man utvecklat tekniken under de senaste 50 åren och du menar teknik som vi vanliga inte känner till.
- Det tror jag säkert se bara på telefonen de senaste 10 åren så förstår man vad teknikutvecklingkan.
Finns det militära supervapen, ja det tror jag men inte de som brukar beskrivas här. Om försvaret utvecklade vapen som kan läsa tankar så hade man väl satt upp kontrollgrupper, intervjuat försökspersonerna för att fortsätta utvecklingen. Det här med Gang stalking och obefogad förföljelse och avlyssningar finns inte.

Varför skulle dem visa att tekniken finns det är ju enormt försprång om dem kan läsa tankar

Jag tror jag svarade på detta här ovan.
Kameror har jag fått bekräftat av folk och Polis men jag bor inte kvar nu!
En enda chip är nogg rätt värdelöst men sätter dem flera i armen som sändare och några i örenen eller nacken så att man hör röster. Så kanske det funkar.

Jag brukar känna när chipen är på det brukar bli varmt i nacken och nacken spänner sig.
Jag brukar också ha pullserande i levern och i njuren det kan vara batteriet?
Citera
2016-01-30, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm
En enda chip är nogg rätt värdelöst men sätter dem flera i armen som sändare och några i örenen eller nacken så att man hör röster. Så kanske det funkar.

Jag brukar känna när chipen är på det brukar bli varmt i nacken och nacken spänner sig.

Du kan vara fullständigt lugn. Det finns inga chip som sänder det finns inga batterier bla och ska du överhuvudtaget få chipet att reagera så måste du komma inom en halv meter.

Men det chipet du har i örat är ju inte bra, men du skulle bli hjälte om du gick till läkaren och plockade bort det och lägga upp lite foto och film här på FB.

Kan vi göra en överenskommelse om att vi gör så.
Citera
2016-01-30, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Har också vid ett flertal tillfällen fått det bekräftat att de vet vad jag tänker. Hur de gör detta kan jag inte med säkerhet svara på, men det är mycket möjligt att de har tillgång till avancerade metoder som hålls hemliga för allmänheten.

En sak som jag har funderat över är om det kan vara så att de tankar som du tänker (i det fallen då dessa specifika upplevelser uppkommer) egentligen inte är dina egna tankar från början utan att de på något sätt kan skicka vissa tankar till dig och sedan så visar de att de känner till dessa tankar genom att återspegla det till dig via människor runt omkring dig eller via någon annan sorts kommunikation. I så fall så styr de hela processen från början till slut och det handlar om en slags avancerad mind control.

Jag vet vad du tänker den mesta tiden på dygnet,,Kolla filmer om djur,,Det går att förutse när du skall äta//toaletten//sova//handla/arbeta/pratata med anhöriga/vänner,,gå ut för du behöver mat eller annat..Tankestyrning behövs inte alla funkar på samma sett-
Citera
2016-01-30, 21:06
Medlem
madtops avatar
Citat:
I vilket fall som hälst så har dem övervakat mig med kameror!
I det andra fallet om hur dem kan lässa mina tankar??? Så vad har chipen för syfte egentligen???
Tekniken har väll uttväklats i 50 år. Vad vet vi egentligen om hur långt den har kommit???

Varför skulle dem visa att tekniken finns det är ju enormt försprång om dem kan läsa tankar!

De flesta av oss är fullkomligt övertygade om att du inte har varit övervakad med kameror.
Och vi är fullkomligt jättesäkra på att du inte haft några "chip" inopererade.

När det gäller tekniken så vet jag, och många med mig, att det inte går att läsa tankar och att det är totalt meninglöst att operera in "chip". Så vad du håller på och dillar om är rent skitsnack.
Citera
2016-01-30, 21:20
Medlem
madtops avatar
Citat:

Ibland vet jag inte om man ska svara ironiskt eller mer konkret. Så du kan få både och:

Så är det såklart. "Dem" (den stora fienden) har kommit på hur man använder levern som ett batteri. Och de lömska jävlarna har även kommit på hur man använder xxx som en elektrisk ledare.

Nja, jag är väldigt säker på att vi inte kan använda levern som en strömkälla. Dessutom så saknas det elektriska ledare från levern till dina öronchip. Så nej, du inbillar dig bara.
Citera
2016-01-30, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skojabara
Jag vet vad du tänker den mesta tiden på dygnet,,Kolla filmer om djur,,Det går att förutse när du skall äta//toaletten//sova//handla/arbeta/pratata med anhöriga/vänner,,gå ut för du behöver mat eller annat..Tankestyrning behövs inte alla funkar på samma sett-

De flesta människor tänker naturligt på liknande saker och man har sina vardagliga rutiner som givetvis går att förutse. Vad jag syftade på är några specifika tillfällen då jag har tänkt på detaljerade saker som inte hör till dessa vanligt förkommande tankemönster. Att sedan någon i ens närhet upprepar detta i exakthet med samma typ av detaljer är anmärkningsvärt, och speciellt om det upprepas systematiskt vid ett flertal tillfällen. Mig veterligen har jag inga inopererade chip i kroppen och jag har heller inte upplevt de röster som andra kallar för voice to skull. Därför spekulerar jag i om det dessutom kan finnas andra hemliga metoder som används inom GS som inte gemene man känner till.

Men i mitt fall så tillhör de här tankeläsningsupplevelserna bara en liten minoritet av all den GS som uppträder i mitt liv. Den största och dominerande biten handlar om det som man nästan till punkt och pricka kan jämföra med de STASI-metoder som tidigare har beskrivits här.
Citera
2016-01-30, 22:01
Bannlyst
Citat:
Du kan vara fullständigt lugn. Det finns inga chip som sänder det finns inga batterier bla och ska du överhuvudtaget få chipet att reagera så måste du komma inom en halv meter.

Men det chipet du har i örat är ju inte bra, men du skulle bli hjälte om du gick till läkaren och plockade bort det och lägga upp lite foto och film här på FB.

Kan vi göra en överenskommelse om att vi gör så.

Den teknik som har visats ja men den som har inte visats vet vi ju inget om.

Jag vet inte om jag vill gå till läkaren och ta ut det eftersom dem måste röja undan mig.
Citera
2016-01-30, 22:04
Medlem
Citat:
Man behöver inte tro på att allt är gott och alla är goda bara fö att man inte tror på Gangstalking.
Det finns säkert vetenskapsmän som är onda men att de skulle syssla med GS och tankeläsning, - hur kommer man dit naturligt.

I en mening ovan skriver du -Så ser verkligheten ut efter att du konstaterat

1. GS projekt pågår
2. Projekten leds av elaka vetenskapsmän i lönndom
3. Vetenskapsmännen väljer ut försökskaniner

De tre ovanstående konstateranden som jag gjort om till punkter måste bygga på något (speciellt som du kallar mig naiv för att jag inte visste detta)

Med ett så starkt uttryck så måste jag be dig att tillägga fakta som inte är en berättelse utan fakta som bara naiva personer inte känner till.

Tacksam för svar

GS är ett stort och omfattande "projekt" som pågår världen över och vissa vetenskapsmän ingår med stor sannolikhet i hela denna process. Vissa TI's är personer som det experimenteras på, så psykologer och andra forskare ingår som en del i det gäng som håller på.

Nej, din andra punkt är en missuppfattning. Projektet LEDS med största sannolikhet inte av elaka (eller samvetslösa är kanske ett bättre ord) vetenskapsmän, men de medverkar.

Mina konstateranden om GS i allmänhet bygger jag på egna erfarenheter, på andra TI's som har berättat att de upplever samma sak (vilket blir en bekräftelse för mig), och på sådan information som jag har läst i ämnet och som jag inte alltid tror på när det gäller allt men jag hittar mycket information som resonerar med mig och mina egna slutsatser också.

Har inte alla fakta i ämnet. Det borde däremot de som styr hela GS-programmet ha, men chansen att de ska komma ut och berätta öppet om det och lägga alla fakta på bordet är nog lika med noll.
Citera
2016-01-30, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
De flesta av oss är fullkomligt övertygade om att du inte har varit övervakad med kameror.
Och vi är fullkomligt jättesäkra på att du inte haft några "chip" inopererade.

När det gäller tekniken så vet jag, och många med mig, att det inte går att läsa tankar och att det är totalt meninglöst att operera in "chip". Så vad du håller på och dillar om är rent skitsnack.
Talar du för alla eller.

Så igen varför vet dem sådant jag inte har sagt?
Och varför börjar dem snacka om sånt jag gjort tidigare?

Jag har haft min lägenhet buggad jag har haft klädder buggad och cykeln.

När jag har varit på nya ställen har det varit som vanligt.

Vad har jag skärt ut och klämmt sönder då?
Citera
2016-01-30, 22:21
Medlem
Nu har vi alltså två konkurrerande teorier:

1: GS är någon sorts forskning som pågår globalt och utförs i hemlighet
2: GS är en riktad tortyrmetod som används på vissa specifika individer för att hålla dem i schack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in