Citat:
Ursprungligen postat av
stefanstrm
I vilket fall som hälst så har dem övervakat mig med kameror!
I det andra fallet om hur dem kan lässa mina tankar??? Så vad har chipen för syfte egentligen???
Tekniken har väll uttväklats i 50 år. Vad vet vi egentligen om hur långt den har kommit???
Varför skulle dem visa att tekniken finns det är ju enormt försprång om dem kan läsa tankar!
[b][I vilket fall som hälst så har dem övervakat mig med kameror!
I det andra fallet om hur dem kan lässa mina tankar??? Så vad har chipen för syfte egentligen???
Tekniken har väll uttväklats i 50 år./B]
Oj det var många frågor.
1.Kamrerna de övervakar dig med hur vet du det, och du skulle göra massa personer Julaftonslyckliga om du kunde visa en bild eller film på en kamera/Lins
2.Syfte med chipen skulle kunna vara många men idag så finns de mest som passiva märkningar. Katter och hundar har det, och det mest high tec jag hört med chip är att människor kan operera in det i handen och använda det som nyckel. Men som sändare är chip kasst påminner lite om streckkoder när du är och handlar.
3. Har man utvecklat tekniken under de senaste 50 åren och du menar teknik som vi vanliga inte känner till.
- Det tror jag säkert se bara på telefonen de senaste 10 åren så förstår man vad teknikutvecklingkan.
Finns det militära supervapen, ja det tror jag men inte de som brukar beskrivas här. Om försvaret utvecklade vapen som kan läsa tankar så hade man väl satt upp kontrollgrupper, intervjuat försökspersonerna för att fortsätta utvecklingen. Det här med Gang stalking och obefogad förföljelse och avlyssningar finns inte.
Varför skulle dem visa att tekniken finns det är ju enormt försprång om dem kan läsa tankar
Jag tror jag svarade på detta här ovan.