Citat:
Angående det som du skrev som jag har fetat ovan:
"Om försvaret utvecklade vapen som kan läsa tankar så hade man väl satt upp kontrollgrupper, intervjuat försökspersonerna för att fortsätta utvecklingen. Det här med Gang stalking och obefogad förföljelse och avlyssningar finns inte."
Om du tror detta så är du oerhört naiv. Många av de som experimenterar med folk på det här sättet är inte några ärliga godhjärtade vetenskapsmän. De gör detta i lönndom och väljer ut "försökskaniner" som inte ens får veta om att de experimenteras på. Så ser verkligheten ut. Du lever i en illusion om du tror att de skulle vara så pass nobla att de skulle be om frivilliga personer att experimentera på i detta fallet.
"Om försvaret utvecklade vapen som kan läsa tankar så hade man väl satt upp kontrollgrupper, intervjuat försökspersonerna för att fortsätta utvecklingen. Det här med Gang stalking och obefogad förföljelse och avlyssningar finns inte."
Om du tror detta så är du oerhört naiv. Många av de som experimenterar med folk på det här sättet är inte några ärliga godhjärtade vetenskapsmän. De gör detta i lönndom och väljer ut "försökskaniner" som inte ens får veta om att de experimenteras på. Så ser verkligheten ut. Du lever i en illusion om du tror att de skulle vara så pass nobla att de skulle be om frivilliga personer att experimentera på i detta fallet.
Man behöver inte tro på att allt är gott och alla är goda bara fö att man inte tror på Gangstalking.
Det finns säkert vetenskapsmän som är onda men att de skulle syssla med GS och tankeläsning, - hur kommer man dit naturligt.
I en mening ovan skriver du -Så ser verkligheten ut efter att du konstaterat
1. GS projekt pågår
2. Projekten leds av elaka vetenskapsmän i lönndom
3. Vetenskapsmännen väljer ut försökskaniner
De tre ovanstående konstateranden som jag gjort om till punkter måste bygga på något (speciellt som du kallar mig naiv för att jag inte visste detta)
Med ett så starkt uttryck så måste jag be dig att tillägga fakta som inte är en berättelse utan fakta som bara naiva personer inte känner till.
Tacksam för svar