• 1
  • 2
2016-01-30, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castee
Jag kan inte annat än att hålla med, men tanke på du i princip citerade det jag sa i inlägg 1.
Det finns många grunder till att det ser ut som det gör, och jag har bara mig själv att skylla på. (Hade jag verkligen tagit detta seriöst tidigare, så hade jag sorterat bort skräpet från mitt liv tidigare).
Jag skäms över att inte ha åstadkommit något med tanke på kurhistoriken, MEN, för att försvara mig själv och den lilla hedern jag har i ägo så kan jag säga att det jag tar nu är som ren (även om det inte är mycket att hänga i granen) samt att allt som kan få mig ur fokus, framkalla depressioner och diverse andra grunder till att livet kan ta en negativ vändning numera är utsorterat ur livet.

Mvh

Kör hårt o lycka till
2016-01-30, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ja det blir väl spännande att se hur du uppfattar en sådan frontning på dbolen. Jag hade nog enbart varit orolig för att stressa organen onödigt hårt. Dbol kickar ju snabbt som det är.

Men lycka till å kör hårt då!

Mvh,

-KarlAlfred

Jag tackar så mycket för de vänliga orden och småhaltar iväg mot gymmet..

Mvh
2016-01-30, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandrandepinnen666
Kör hårt o lycka till

Will do!

Tack för lyckoönskningarna!

Mvh
2016-01-30, 16:36
Medlem
StoraJormas avatar
Lycka till och hoppas allt flyter på som planerat

Mvh/S-J
2016-02-01, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoraJorma
Lycka till och hoppas allt flyter på som planerat

Mvh/S-J

Tack så mycket!
Det ska jag SE TILL att det gör

Mvh
2016-02-01, 21:24
Medlem
Stick #2 som bestod av 1g test sattes i Söndags.
Planen var ursprungligen att sätta 750 här, vilket jag helt hade tvärglömt tills grammet redan låg djupt inne i den vänstra lårmuskeln.
Och att suga upp det tillbax kändes ju lite smådumt när det ändå ska in i kroppen förr eller senare.. skämt åsido

Träningen går sakta men säkert framåt.
Vila på Lördagen, assistansövningar på Söndagen + några väldigt lätta set för att optimera tekniken i bänken.
Dagens pass bjöd på lågreppare i marken + relevanta assistansövningar för det lyftet

Tampas ännu med en irriterande PiP i båda benen, dock bra mycket mindre än första sticket.
Förhoppningsvis så försvinner det helt när det bara sätts 2ml, och när jag kan hålla den där j*vla nålj*veln lite stadigt..

Hursomhelst, humöret är på topp, jobbet flyter på och likaså gör träningen. Kosten är där den ska vara och sömnen har vart över 10h/dygn under de senaste dagarna. Jag är mer än nöjd

Ha det fint alla där ute!

Mvh
2016-02-03, 19:37
Medlem
Tisdag + Bänk = Sant
Gårdagens pass bjöd på ett par lätta 8or i bänken på 82.5kg, följt av några 4or med 3s paus på 72.5kg.
Relevanta assistansövningar som Pushdowns, Crushers, Hantelpressar osv var också inkluderat i passet.

Taggad inför första benpasset sedan kurstart som står på agendan imorgon.
Idag är det dock vila och påfyllning av glykogen som gäller!

Kurrapporten kommer nog att vara tämligen trist att följa till en början, då det kommer dröja närmare 6-8v innan jag är uppe i maxvikter.
Tänkte att det kunde vara värt att nämna.

Hursomhelst så önskar jag alla en fortsättningsvis fin vecka, snart helg!

Mvh
2016-02-09, 07:11
Medlem
tj.s avatar
Låser på TS begäran.
/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto