• 1
  • 2
2016-01-29, 21:31
Medlem
Hej, skall fatta mig s kort jag kan medan jag inkluderar information som kan vara av intresse.

Nuvarande stats
Lngd: 181cm
Vikt: 85kg
lder: ?
Diverse kroppsmtt: Fr nrvarande ointressant fr mig

Bnk: 125kg [PB 120@82kg]
Bj: ?? [PB 160@84kg]
Mark: 170 [PB 200@85kg]

Kuren
V.1 - V.x 500mg Test E E5D(r on under obestmd tid)
V.3 - V.9 - 60mg Dbol ED(100mg Dag 1,2,3 80mg dag 4,5 60mg resterande)
V.21 - V.25-26 - 100mg Dbol ED + Evt. 200mg Tren A EoD

Nu till varfr jag vljer att kalla detta en "Revansch"
Detta r inte s mycket av en revansch vad gller stats, d de inte r, och aldrig ngonsin varit imponerande. Det r mer en revansch p livet i helhet.
Jag har under de senaste 4-5 ren av mitt liv gtt ON och OFF p AAS omkr 6-7ggr utan att ha stadkommit ngonting annat n att tappa allt det som jag slitit s hrt fr.
Detta kan skyllas p mycket, mestadels mig sjlv och den dliga omgivning som jag stndigt har satt mig sjlv i. Det ena och det andra har lett till att jag har ftt uppleva rejla depressions-skov samt fysiska skador som har hllt mig tillbaka. S jag bestmde mig drfr att r 2016 skall
bli det bsta ret i mitt liv, bde vad gller vlmende generellt och ven byggandet/styrkan.
Jag har lyckats terhmta mig mentalt nog fr att knna att jag r mogen nog att kliva p AAS igen, och kroppen (d framfrallt benen) har brjat fungera som den skall.
Den dliga omgivningen och stor del av min gamla vnskapskrets har ftt sig ett ombyte i form av isolering frn omvrlden i en stad dr ingen vet vem jag r, utom ngra f goda vnner som jag har lyckats skaffa mig hr.
Menmen, nog om det..

Ml med kuren
Planen r att fokusera p lgreps och bygga upp styrkan till dr den en gng var, och mycket mer drtill, fr att sedan jobba p massan och d ndra trningsform fr att sikta mer p volym.
Gr allt som jag vill, och om kroppen tillter det s vill jag ta mig till:
Bnk: 160kg+
Bj: 200kg+ (om benen tillter det)
Mark: 240-250kg+
Kroppsvikt: Maximal viktkning och vattenbindning till en brjan. Dels fr att gynna styrkan och vlmendet och samt fr att jag har oerhrt ltt att brnna bort det lilla fettet som vljer att fsta sig p min magra kropp.

Kost och vila
6-8 ml mat om dagen, +whey och malto s fort jag slr upp gonen, Casein precis innan jag stnger dom fr dagen. verskott p allt, 6-8000 kcal/dag beroende p hunger.
r plst inom detta mnet, men knner att flashback-brdan inte r rtt stlle att skriva en bok om mitt kostupplgg
Smn, alltid 7-8h. Kan hnda att det inte alltid blir 8 timmars kontinuerlig smn, vilket d korrigeras med ngon tupplur p eftermiddagen. Blir som en levande dd utan smnen, s det r strre risk att det blir fr mycket snarare n fr lite.
I form av tillskott s intas det EAA, BCAA, Kreatin, Malto, Dextropur, Multivitamin+Mineraler, Glukosamin, Omega 3, Whey och Casein.

Sist men inte minst, prepphistorik.
Tren A, Tren E, Test E, Dbol, Win, Deca, Susta
Givetvis s har jag inte krt allt samtidigt, men alltid haft Test E som bas dom gngerna som jag inte krt Susta.

Lite mer text n planerat, men ja, s blir det ibland

nska mig grna lycka till, och flj om ni s nskar, fr nu r det plattan i mattan utan att krasha i slalompinnarna som gller
2016-01-29, 21:35
Medlem
Stick #1, som bestod av 1250mg Test E sattes i Tisdags i hger lr. Viss PiP.
750mg stts p Sndag.

Uppdaterar med jmna mellanrum, och d minst 1gng/vecka.

Mvh
2016-01-29, 22:09
Medlem
kaspens avatar
Jag vill inte komma in i din rapport och vara negativ men 30 kg kning i bnk med 500 mg testo lter sjukt optimistiskt.
2016-01-29, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Jag vill inte komma in i din rapport och vara negativ men 30 kg kning i bnk med 500 mg testo lter sjukt optimistiskt.

Jag gr vad jag kan och tar mig dit jag tar mig.
Sant att det m vara lite optimistiskt, men jag kar s mycket jag kar helt enkelt.
Sen om det r 5 eller 30 kilo fr framtiden avgra, men jag kommer slita hcken av mig fr att frska n dit jag vill

Mvh
2016-01-29, 23:08
Medlem
Osannolikt usla stats med den kurhistoriken... Bjen r godknd dock

Pinsamt
2016-01-29, 23:53
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Ett par frgor;

PB i bnk: 120 men nu tar du 125?
Varfr s mkt av och p med dbol i s mnga olika doser samt varfr vnta 3 veckor in i kuren?
Dbol behver du ju knappast fronta sdr..

Krt hrt lycka till!

Mvh,

-KarlAlfred
2016-01-30, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ett par frgor;

PB i bnk: 120 men nu tar du 125?
Varfr s mkt av och p med dbol i s mnga olika doser samt varfr vnta 3 veckor in i kuren?
Dbol behver du ju knappast fronta sdr..

Krt hrt lycka till!

Mvh,

-KarlAlfred

Haha, sedr ja, givetvis s menar jag att jag tar 120 nu, men att PB r 125, misstag av mig
Anledningen till att jag vntar med Dbolen r att jag inte har tillgng till den nnu, och fronten r dels fr att f den att kicka snabbare, samt att jag aldrig frontat orala frut och r intresserad p om det ger ngon nmnvrd effekt (vore ju jvligt roligt om bde testot och dbolen kickar samtidigt, men det tvivlar jag p )

Gymmandet r det enda som det r fokus p nu, s det r 110% som gller!
ta, trna, jobba och sova r bokstavligt talat min vardag, s fokuset r dr det skall vara

r det s mycket ON och OFF att kra 2 blasts med 12v mellanrum tycker du ?

Mvh
2016-01-30, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandrandepinnen666

Pinsamt

Jag kan inte annat n att hlla med, men tanke p du i princip citerade det jag sa i inlgg 1.
Det finns mnga grunder till att det ser ut som det gr, och jag har bara mig sjlv att skylla p. (Hade jag verkligen tagit detta serist tidigare, s hade jag sorterat bort skrpet frn mitt liv tidigare).
Jag skms ver att inte ha stadkommit ngot med tanke p kurhistoriken, MEN, fr att frsvara mig sjlv och den lilla hedern jag har i go s kan jag sga att det jag tar nu r som ren (ven om det inte r mycket att hnga i granen) samt att allt som kan f mig ur fokus, framkalla depressioner och diverse andra grunder till att livet kan ta en negativ vndning numera r utsorterat ur livet.

Mvh
2016-01-30, 00:40
Medlem
kaspens avatar
Citat:

Pinsamt

Mste du vara s jvla otrevlig? Alla r olika byggda och olika starka.
2016-01-30, 00:43
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:

Pinsamt

Stats r ointressant om man inte ska tvla i styrkelyft eller kukmteri. Alla kr inte basvningar heller.
2016-01-30, 11:35
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Pinsamt

Jaha, vem r du att dma TS i hans egna kurrapport d? Pinsamt r vad man kallar DITT beteende.
Har du inget vettigt att tillfra s kan du vagga tillbaka till sur-soffan lta f161 va ifred.

-KarlAlfred

Citat:
Ursprungligen postat av Castee
Haha, sedr ja, givetvis s menar jag att jag tar 120 nu, men att PB r 125, misstag av mig
Anledningen till att jag vntar med Dbolen r att jag inte har tillgng till den nnu, och fronten r dels fr att f den att kicka snabbare, samt att jag aldrig frontat orala frut och r intresserad p om det ger ngon nmnvrd effekt (vore ju jvligt roligt om bde testot och dbolen kickar samtidigt, men det tvivlar jag p )

Gymmandet r det enda som det r fokus p nu, s det r 110% som gller!
ta, trna, jobba och sova r bokstavligt talat min vardag, s fokuset r dr det skall vara

r det s mycket ON och OFF att kra 2 blasts med 12v mellanrum tycker du ?

Mvh

Ja det blir vl spnnande att se hur du uppfattar en sdan frontning p dbolen. Jag hade nog enbart varit orolig fr att stressa organen ondigt hrt. Dbol kickar ju snabbt som det r.

Men lycka till kr hrt d!

Mvh,

-KarlAlfred
2016-01-30, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Stats r ointressant om man inte ska tvla i styrkelyft eller kukmteri. Alla kr inte basvningar heller.

Fast inte fr ts tydligen.. Hur som haver r det riktigt dligt om du satsar p styrka eller inte
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in