• 1
  • 2
2016-01-30, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castee
Jag kan inte annat n att hlla med, men tanke p du i princip citerade det jag sa i inlgg 1.
Det finns mnga grunder till att det ser ut som det gr, och jag har bara mig sjlv att skylla p. (Hade jag verkligen tagit detta serist tidigare, s hade jag sorterat bort skrpet frn mitt liv tidigare).
Jag skms ver att inte ha stadkommit ngot med tanke p kurhistoriken, MEN, fr att frsvara mig sjlv och den lilla hedern jag har i go s kan jag sga att det jag tar nu r som ren (ven om det inte r mycket att hnga i granen) samt att allt som kan f mig ur fokus, framkalla depressioner och diverse andra grunder till att livet kan ta en negativ vndning numera r utsorterat ur livet.

Mvh

Kr hrt o lycka till
2016-01-30, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ja det blir vl spnnande att se hur du uppfattar en sdan frontning p dbolen. Jag hade nog enbart varit orolig fr att stressa organen ondigt hrt. Dbol kickar ju snabbt som det r.

Men lycka till kr hrt d!

Mvh,

-KarlAlfred

Jag tackar s mycket fr de vnliga orden och smhaltar ivg mot gymmet..

Mvh
2016-01-30, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandrandepinnen666
Kr hrt o lycka till

Will do!

Tack fr lyckonskningarna!

Mvh
2016-01-30, 16:36
Medlem
StoraJormas avatar
Lycka till och hoppas allt flyter p som planerat

Mvh/S-J
2016-02-01, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoraJorma
Lycka till och hoppas allt flyter p som planerat

Mvh/S-J

Tack s mycket!
Det ska jag SE TILL att det gr

Mvh
2016-02-01, 21:24
Medlem
Stick #2 som bestod av 1g test sattes i Sndags.
Planen var ursprungligen att stta 750 hr, vilket jag helt hade tvrglmt tills grammet redan lg djupt inne i den vnstra lrmuskeln.
Och att suga upp det tillbax kndes ju lite smdumt nr det nd ska in i kroppen frr eller senare.. skmt sido

Trningen gr sakta men skert framt.
Vila p Lrdagen, assistansvningar p Sndagen + ngra vldigt ltta set fr att optimera tekniken i bnken.
Dagens pass bjd p lgreppare i marken + relevanta assistansvningar fr det lyftet

Tampas nnu med en irriterande PiP i bda benen, dock bra mycket mindre n frsta sticket.
Frhoppningsvis s frsvinner det helt nr det bara stts 2ml, och nr jag kan hlla den dr j*vla nlj*veln lite stadigt..

Hursomhelst, humret r p topp, jobbet flyter p och likas gr trningen. Kosten r dr den ska vara och smnen har vart ver 10h/dygn under de senaste dagarna. Jag r mer n njd

Ha det fint alla dr ute!

Mvh
2016-02-03, 19:37
Medlem
Tisdag + Bnk = Sant
Grdagens pass bjd p ett par ltta 8or i bnken p 82.5kg, fljt av ngra 4or med 3s paus p 72.5kg.
Relevanta assistansvningar som Pushdowns, Crushers, Hantelpressar osv var ocks inkluderat i passet.

Taggad infr frsta benpasset sedan kurstart som str p agendan imorgon.
Idag r det dock vila och pfyllning av glykogen som gller!

Kurrapporten kommer nog att vara tmligen trist att flja till en brjan, d det kommer drja nrmare 6-8v innan jag r uppe i maxvikter.
Tnkte att det kunde vara vrt att nmna.

Hursomhelst s nskar jag alla en fortsttningsvis fin vecka, snart helg!

Mvh
2016-02-09, 07:11
Medlem
tj.s avatar
Lser p TS begran.
/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto