22 september 13.50 Erika till Marianne
Hej! Det visade sig att polisen redan hade den adressen.
22 september 16.02 Marianne till Erika
Då var inte det något som kunde leda oss fram till var han finns.
22 september 16.06 Marianne till Hurtig
Hej! Är det klart om har (går) bra med förhör tisdag kl. 17?
22 september 16.48 Hurtig till Marianne
Nej, jag har inte fått kontakt med min klient efter det att jag pratade med dig. Jag fortsätter att söka honom och kontaktar dig så snart jag får tag i honom. Men jag kan dock på tisdag.
22 september 16.52 Marianne till Hurtig
Tack för besked. Vi utgår tillsvidare från att tisdag kl. 17 går bra. Tacksam för definitivt svar snarast möjligt.
22 september 16.54 Hurtig till Marianne
Jag lovar att återkomma så snart han hör av sig till mig.
23 september 08.19 Erika till Marianne
Hej! Ska Mats boka in en tolk till tisd 17.00?
23 september 17.46 Marianne till Hurtig
Hej! Har du fått kontakt med din huvudman?
27 september 09.01 Hurtig till Marianne
Hej, vill bara meddela att jag inte kunnat etablera kontakt med min klient.
27 september 09.11 Marianne till Hurtig
Hej! Tack för ditt besked. Jag återkommer till dig senare idag om vår planering.
30 september Erika till Marianne
Hej! Pratade nyss med Hurtig. A är utomlands. De kan komma på förhör 10 alt. 14 okt. Ringer dig under fm.
1 oktober 07.16 Hurtig till Marianne
Hej, Hörde ditt meddelande. Jag sitter i förhör till 12. Ringer dig efter förhöret.
1 okt 07.18 Marianne till Hurtig
Det går bra. Jag är anträffbar.
1 oktober 07.53 Marianne till Erika
Hej! Jag har sökt Hurtig och fick svar nu på morgonen att han ringer efter 12. Jag hör av mig senare i em.
5 oktober 19.27 Marianne till Hurtig
Hej! Skulle du och A kunna komma in på förhör imorgon vid förslagsvis kl. 16.30?
6 oktober 06.52 Marianne till Gehlin
Jag har skickat sms, men inte hört något. Jag vågar inte prova ringa förrän närmare 08.30.
6 oktober 06.55 Marianne till Gehlin
Jag ringer när jag vet något.
6 oktober 12.10 Erika till Marianne
Vad säger ABF? Enl nätet skall A delta i en demonstration på lördag i Stockholm för Folket i bild kulturfront. Jag söker dig alt Mats i nästa paus.
8 oktober 12.35 Marianne till Erika och Gehlin
Hej! Hurtig har inte hörts av än. Jag ger honom en timma till.
8 oktober 15.17 Erika till Marianne
Dumheter! Klart han ska komma hit. Märkligt att han inte längre finns tillgänglig på torsd.
8 oktober 13.34 Marianne till Hurtig
Hej! Jag sökte dig tidigare idag för att diskutera möjliga tidpunkter för förhören. Tacksam om du ringer.
8 oktober 15.04 Marianne till Erika och Gehlin
Hej! Nu ringde Hurtig. A är utomlands och slutför ett större arbete. Han erbjöd sig att medverka vid förhör per telefon. H undersöker om A kan inställa sig personligen på torsdag.
12 oktober 16.30 Marianne till Erika och Gehlin
Hej! Jag ringde Hurtig på förmiddagen. Han var då i hovrätten, men skulle ringa under dagen. Jag ringde nu. Han hade inte ringt A, men ska göra det och hör av sig lite senare. Jag återkommer då.
12 oktober 18.53 Marianne till Gehlin
Tyvärr har Hurtig inte fått kontakt med A. JAg nämnde att vi måste överväga häktnigsframställning och efterlysning om det inte går att komma framåt på annat sätt. Erika ringer Hurtig imorgon em.
10 november 13.33 Marianne till Erika
Hej! Hurtig har inte hörts av.
15 november 08.50 Marianne till Erika
Hej! Det är kanske bäst att jag enbart informerar om vår planering, medan du får bestämma tid nå (och) annat praktiskt.
16 november 13.35 Marianne till Hurtig
Hej! JAg har sökt dig upprepade gånger och lämnat meddelande på din telefonsvarare. Vi väntar på besked om var och när du vill ta det av materialet. Fram till dess att vi ger in häktningsframställan på torsdag morgon är vi liksom tidigare beredda att ta emot din huvudman för förhör.
11 januari 10.58 Marianne till Hurtig
Hej! Av utredningstekniska skäl är inte framställning om rättshjälp för förhör i England aktuellt.
http://samtycke.nu/doc/new/ass-hurtig-ny.pdf