Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-29, 22:27
Medlem
Kan inte ni tjejer som attraheras av svarta killar & mulatter berätta vad det är ni attraheras av?
Är det för att de generellt är mer tränade? större kukar? charmigare?

Låt höra
Citera
2016-01-29, 22:47
Medlem
midvintermorkers avatar
Den svenska kvinnan tänker med hjärtat och ÄLSKAR att stå i centrum. Det finns ingenting som skriker så mycket centrum/manége som att hora omkring med något som anses förbjudet. Kvinnor i andra länder tänker på SITT folk och SIN kultur därför att de p.g.a. dåliga erfarenheter inte tar det för givet.. Den svenska kvinnan är i regel en komplett idiot.
Citera
2016-01-29, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Den svenska kvinnan tänker med hjärtat och ÄLSKAR att stå i centrum. Det finns ingenting som skriker så mycket centrum/manége som att hora omkring med något som anses förbjudet. Kvinnor i andra länder tänker på SITT folk och SIN kultur därför att de p.g.a. dåliga erfarenheter inte tar det för givet.. Den svenska kvinnan är i regel en komplett idiot.

Gå in på Tinder och använd en svartings bild. Lycka till säger jag då. Ni lever i en fantasi grabbar. Svartaa män är minst eftertraktade av alla.
Citera
2016-01-29, 23:21
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Gå in på Tinder och använd en svartings bild. Lycka till säger jag då. Ni lever i en fantasi grabbar. Svartaa män är minst eftertraktade av alla.

Min erfarenhet säger mig något annat. Jag har många svarta killkompisar som ligger runt med svenska tjejer hela tiden.
Citera
2016-01-29, 23:29
Medlem
prostinnans avatar
Jag (vit) attraheras inte specifikt av vare sig svarta eller vita på ett generellt plan. Jag attraheras av det sätt personen beter sig och om han är snygg. Färgen på huden är sekundär. Har attraherats av och legat med både svarta och vita. Går inte att generalisera. Jag har varken för avsikt att aktivt arbeta för eller mot "de vitas överlevnad". Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om detta.
Citera
2016-01-29, 23:40
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostinnan
Jag (vit) attraheras inte specifikt av vare sig svarta eller vita på ett generellt plan. Jag attraheras av det sätt personen beter sig och om han är snygg. Färgen på huden är sekundär. Har attraherats av och legat med både svarta och vita. Går inte att generalisera. Jag har varken för avsikt att aktivt arbeta för eller mot "de vitas överlevnad". Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om detta.

Du är ett levande bevis för min tes. Du bryr dig bara om dig själv och ägnar inte en tanke åt ditt land och ditt folk. Om du blev på smällen med en trevlig arab skulle du vara den lyckligaste i världen... tills dess att du inser att han skiter i den svenska horan. News flash: De som kommer hit tänker på sitt folk och sin kultur. När de är i majoritet är du den första de slänger till hundarna. Du är ett så löjligt enkelt byte Även den ignoranta idioten är en medlöpare!
Citera
2016-01-29, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Min erfarenhet säger mig något annat. Jag har många svarta killkompisar som ligger runt med svenska tjejer hela tiden.

Du menar våldtar runt svenska tjejer hela tiden?
Citera
2016-01-29, 23:55
Medlem
prostinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Du är ett levande bevis för min tes. Du bryr dig bara om dig själv och ägnar inte en tanke åt ditt land och ditt folk. Om du blev på smällen med en trevlig arab skulle du vara den lyckligaste i världen... tills dess att du inser att han skiter i den svenska horan. News flash: De som kommer hit tänker på sitt folk och sin kultur. När de är i majoritet är du den första de slänger till hundarna. Du är ett så löjligt enkelt byte Även den ignoranta idioten är en medlöpare!

Och du är säker på att jag inte är lyckligt gift med svart man sedan många år och har två fina blandrasbarn? Vita svenska män visar sig ha sådant sorgligt lågt självförtroende varje gång detta diskuteras.

OnT: För att sammanfatta min uppfattning. Jag attraheras på samma grunder av svarta män och vita män.
Citera
2016-01-30, 00:10
Medlem
Överviktiga sönderblonderade tjejer verkar dras till dessa enligt mina observationer. WT skulle vissa säga men jag avstår då jag tycker att detta ordet har missbrukats t.om. här på flashback.

Naiva idealistiska studenter verkar också hamna i fällan, förmodligen p.ga. att de blir exponerade för diverse folkslag som kommer hit och studerar gratis.
Senast redigerad av fredrikhammar 2016-01-30 kl. 00:17.
Citera
2016-01-30, 00:15
Medlem
M829A3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostinnan
Och du är säker på att jag inte är lyckligt gift med svart man sedan många år och har två fina blandrasbarn? Vita svenska män visar sig ha sådant sorgligt lågt självförtroende varje gång detta diskuteras.
På vilket sätt skulle anständiga svenska män få dåligt självförtroende över att du ingår i relationer med negrer?
Snarare så skulle det väl höja deras självförtroende då det får dem att se bättre ut i jämförelse med dig.
Citera
2016-01-30, 01:49
Medlem
Både jag och många av mina kompisar ligger med svenskor hela tiden. Att skaffa ett förhållande är lite svårare, men enbart sex så är vi nog mer eftertraktade än vita män.
Citera
2016-01-30, 02:56
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Kan inte ni tjejer som attraheras av svarta killar & mulatter berätta vad det är ni attraheras av?
Är det för att de generellt är mer tränade? större kukar? charmigare?

Låt höra

Ställ inte frågor du redan vet svaret på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in