2016-01-29, 22:27
Medlem
Kan inte ni tjejer som attraheras av svarta killar & mulatter bertta vad det r ni attraheras av?
r det fr att de generellt r mer trnade? strre kukar? charmigare?

Lt hra
Citera
2016-01-29, 22:47
Medlem
midvintermorkers avatar
Den svenska kvinnan tnker med hjrtat och LSKAR att st i centrum. Det finns ingenting som skriker s mycket centrum/mange som att hora omkring med ngot som anses frbjudet. Kvinnor i andra lnder tnker p SITT folk och SIN kultur drfr att de p.g.a. dliga erfarenheter inte tar det fr givet.. Den svenska kvinnan r i regel en komplett idiot.
Citera
2016-01-29, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Den svenska kvinnan tnker med hjrtat och LSKAR att st i centrum. Det finns ingenting som skriker s mycket centrum/mange som att hora omkring med ngot som anses frbjudet. Kvinnor i andra lnder tnker p SITT folk och SIN kultur drfr att de p.g.a. dliga erfarenheter inte tar det fr givet.. Den svenska kvinnan r i regel en komplett idiot.

G in p Tinder och anvnd en svartings bild. Lycka till sger jag d. Ni lever i en fantasi grabbar. Svartaa mn r minst eftertraktade av alla.
Citera
2016-01-29, 23:21
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
G in p Tinder och anvnd en svartings bild. Lycka till sger jag d. Ni lever i en fantasi grabbar. Svartaa mn r minst eftertraktade av alla.

Min erfarenhet sger mig ngot annat. Jag har mnga svarta killkompisar som ligger runt med svenska tjejer hela tiden.
Citera
2016-01-29, 23:29
Medlem
prostinnans avatar
Jag (vit) attraheras inte specifikt av vare sig svarta eller vita p ett generellt plan. Jag attraheras av det stt personen beter sig och om han r snygg. Frgen p huden r sekundr. Har attraherats av och legat med bde svarta och vita. Gr inte att generalisera. Jag har varken fr avsikt att aktivt arbeta fr eller mot "de vitas verlevnad". Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om detta.
Citera
2016-01-29, 23:40
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostinnan
Jag (vit) attraheras inte specifikt av vare sig svarta eller vita p ett generellt plan. Jag attraheras av det stt personen beter sig och om han r snygg. Frgen p huden r sekundr. Har attraherats av och legat med bde svarta och vita. Gr inte att generalisera. Jag har varken fr avsikt att aktivt arbeta fr eller mot "de vitas verlevnad". Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om detta.

Du r ett levande bevis fr min tes. Du bryr dig bara om dig sjlv och gnar inte en tanke t ditt land och ditt folk. Om du blev p smllen med en trevlig arab skulle du vara den lyckligaste i vrlden... tills dess att du inser att han skiter i den svenska horan. News flash: De som kommer hit tnker p sitt folk och sin kultur. Nr de r i majoritet r du den frsta de slnger till hundarna. Du r ett s ljligt enkelt byte ven den ignoranta idioten r en medlpare!
Citera
2016-01-29, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Min erfarenhet sger mig ngot annat. Jag har mnga svarta killkompisar som ligger runt med svenska tjejer hela tiden.

Du menar vldtar runt svenska tjejer hela tiden?
Citera
2016-01-29, 23:55
Medlem
prostinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Du r ett levande bevis fr min tes. Du bryr dig bara om dig sjlv och gnar inte en tanke t ditt land och ditt folk. Om du blev p smllen med en trevlig arab skulle du vara den lyckligaste i vrlden... tills dess att du inser att han skiter i den svenska horan. News flash: De som kommer hit tnker p sitt folk och sin kultur. Nr de r i majoritet r du den frsta de slnger till hundarna. Du r ett s ljligt enkelt byte ven den ignoranta idioten r en medlpare!

Och du r sker p att jag inte r lyckligt gift med svart man sedan mnga r och har tv fina blandrasbarn? Vita svenska mn visar sig ha sdant sorgligt lgt sjlvfrtroende varje gng detta diskuteras.

OnT: Fr att sammanfatta min uppfattning. Jag attraheras p samma grunder av svarta mn och vita mn.
Citera
2016-01-30, 00:10
Medlem
verviktiga snderblonderade tjejer verkar dras till dessa enligt mina observationer. WT skulle vissa sga men jag avstr d jag tycker att detta ordet har missbrukats t.om. hr p flashback.

Naiva idealistiska studenter verkar ocks hamna i fllan, frmodligen p.ga. att de blir exponerade fr diverse folkslag som kommer hit och studerar gratis.
Senast redigerad av fredrikhammar 2016-01-30 kl. 00:17.
Citera
2016-01-30, 00:15
Medlem
M829A3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostinnan
Och du r sker p att jag inte r lyckligt gift med svart man sedan mnga r och har tv fina blandrasbarn? Vita svenska mn visar sig ha sdant sorgligt lgt sjlvfrtroende varje gng detta diskuteras.
P vilket stt skulle anstndiga svenska mn f dligt sjlvfrtroende ver att du ingr i relationer med negrer?
Snarare s skulle det vl hja deras sjlvfrtroende d det fr dem att se bttre ut i jmfrelse med dig.
Citera
2016-01-30, 01:49
Medlem
Bde jag och mnga av mina kompisar ligger med svenskor hela tiden. Att skaffa ett frhllande r lite svrare, men enbart sex s r vi nog mer eftertraktade n vita mn.
Citera
2016-01-30, 02:56
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Kan inte ni tjejer som attraheras av svarta killar & mulatter bertta vad det r ni attraheras av?
r det fr att de generellt r mer trnade? strre kukar? charmigare?

Lt hra

Stll inte frgor du redan vet svaret p.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in