Citat:
Ursprungligen postat av
JustHate
Fast jag tror du antingen blundar eller lever i en hla ngonstans? (mindre stad).
Jag ser dagligen flertalet blonda/svenska tjejer med svarta eller mulatt killar i sthlm och ven gjort i Malm och Gteborg. Sedan vet jag av egen erfarenhet d jag har mnga tjejkompisar frn alla samhllsklasser som jag ofta diskuterat detta med.
Det dom flesta sger r att dom grna skulle vilja eller HAR haft sex med en svart man enbart av nyfikenhet eller fantiserar om det. De som har haft det gillade det jvligt mycket. DOCK s r nstan samtliga verens om att de inte vill ha ngot frhllande med en svart kille med undantag fr ngra som har mulattkillar. fr de flesta r det en sexuell grej som de knappt delar med sina tjejkompisar eller hller helt hemligt.
Sedan kan man tycka vad man vill om blattar och svenska luder.
men jag tror tyvrr det r sanningen.
Det ser jag dagligen med. Men jag tror det r ett ftal "alfaafrikaner" och bara de absolut spnnigaste och sliskigaste menapojkarna som fr till det annat n med vld med svenska tjejer. Jttemnga svenska tjejer ur alla samhllsklasser har legat med en svart man, men det r vad jag tror inte vilken svart man som helst, utan med riktiga praktexemplar som sjlva lgrat dussintals svenska tjejer.
S en vanlig blatte eller neger har inte mycket att hmta hos svenska tjejer, bara de allra "starkaste" av dem.
Jag ser svenska tjejer med svarta elelr arabiska pojkvnner dagligen. Men i fallet med en svart pojkvn r det en kolsvart 2meters bjsse med skinande vita tnder som skerligen r hngd som en sna, inte en fet eller klen ful afrikan. Den absoluta majoriteten av dem r inte sdana praktexemplar.
Rr det sig om en arab har han skerligen 3kg frisyrgle istllet fr standarden p 1,5kg. Han r lngre, aggressivare och mer lttkrnkt, har dyrare mrkesklder, tjockare halskedja, luktar nnu mer parfym och r lite extra slemmig. standardaraben som "bara" r 75% av det dr har inget att hmta.