Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-28, 21:45
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
OK kadaver kanske var fel men, tänk dig fiskbilen med trasig kylanläggning 28 graders värme och tredje veckan.
Kan ju vara läge att tvaga skäggbiffen med lite tvål och vatten.
Det är ju en sak att dunka på med penetrering.
Om murvan ska bli slickad så är näsa och tunga mycket närmre odjuret och då kan stanken bli mer påtaglig sas.

Hahaha, mmmm så är det nog. Trodde jag var rätt medveten om min hygien, men kanske måste se mig om efter alternativa lösningar... Kanske läge för någon slags industrisanerare eller högtryckstvätt
Citera
2016-01-28, 21:45
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Sluta suga av honom!

Han förtjänar inte dig. En man älskar att slicka fitta. Punkt!
Citera
2016-01-28, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brandbilsproffs
Först och främst:

- Jag är inte det minsta ful
- Jag har inget motbjudande underliv - har hört från de flesta jag legat med att jag är perfekt där nere och smakar gott
- Jag älskar att suga av min kille och gör det ofta
- Vi har bra sex i övrigt

Mitt problem är att jag älskar att bli slickad, men att min kille aldrig tar initiativ till att göra det. Jag har nämnt flera gånger hur mycket jag uppskattar det, och även att jag tycker att han gör det väldigt bra (efter de typ två gånger det hänt....) Trots mina ansatser händer det a l d r i g.

De gånger jag försökt lirka lite och sagt att jag gärna kommer med andra tekniker än penetrerande sex har jag fått höra att jag skadar hans självförtroende, då han känner sig otillräcklig när jag nämner sånt.

Vet inte om det handlar om att han tycker att det är jobbigt för att det tar lång tid, om han har dåligt självförtroende eller om han kanske ändå tycker att jag är äcklig

Jag undrar i alla fall om någon har förslag på hur jag kan ta upp det med honom utan att skada hans självförtroende.

Tack på förhand

PS. Känns kul att det här är min enda tråd

Göm lördagsgodiset du vet vart så lär han nog bli desperat efter ett tag. Förvisso jobbigt om din kille är en gottegris som kanske vill köpa flera Hektogram godis menmen..
Citera
2016-01-28, 21:52
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Sluta suga av honom!

Han förtjänar inte dig. En man älskar att slicka fitta. Punkt!

Gulle kanske borde hota honom med att han måste börja i flashbacks riktiga-män-skola!
Citera
2016-01-28, 21:55
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibetanleguan
Göm lördagsgodiset du vet vart så lär han nog bli desperat efter ett tag. Förvisso jobbigt om din kille är en gottegris som kanske vill köpa flera Hektogram godis menmen..
..... han gillar bara nutella.....
Citera
2016-01-28, 22:04
Medlem
Jag tror att killen inte tycker det är något för honom helt enkelt. Vi gillar olika saker och alla gillar inte samma saker. Han har ju provat så det är inte en fobi han har. Det ger honom inget mervärde. Vad du möjligen ska göra är att säga till honom att göra det för din skull.

Själv blev jag helt vild efter första gången och älskar det. Lukten gör mig upphetsad. Ni med potensproblem, lukta er tjej mellan benen så reser den sig direkt. Men det är hur jag känner.

Visst kan du försöka locka honom men om han verkligen inte gillar det så är det som ett övergrepp. När du är våt kan du ju stoppa in ett finger på dig själv och sedan sätta under näsan på honom och även låta honom slicka på fingret. Gillar han lukt och smak så vill han dit det kommer ifrån.
Citera
2016-01-28, 22:10
Medlem
Citat:
Först och främst:

- Jag är inte det minsta ful
- Jag har inget motbjudande underliv - har hört från de flesta jag legat med att jag är perfekt där nere och smakar gott
- Jag älskar att suga av min kille och gör det ofta
- Vi har bra sex i övrigt

Mitt problem är att jag älskar att bli slickad, men att min kille aldrig tar initiativ till att göra det. Jag har nämnt flera gånger hur mycket jag uppskattar det, och även att jag tycker att han gör det väldigt bra (efter de typ två gånger det hänt....) Trots mina ansatser händer det a l d r i g.

De gånger jag försökt lirka lite och sagt att jag gärna kommer med andra tekniker än penetrerande sex har jag fått höra att jag skadar hans självförtroende, då han känner sig otillräcklig när jag nämner sånt.

Vet inte om det handlar om att han tycker att det är jobbigt för att det tar lång tid, om han har dåligt självförtroende eller om han kanske ändå tycker att jag är äcklig

Jag undrar i alla fall om någon har förslag på hur jag kan ta upp det med honom utan att skada hans självförtroende.

Tack på förhand

PS. Känns kul att det här är min enda tråd

1. Renraka dig helt slät med hyvel
2. tvätta dig strax innan
3. se till att du inte har minsta tecken på flytningar mellan läpparna

-så ska du nog se till att det går bra. Han har ju ångest, stackarn, helt säkert efter en skabbig tidigare flickvän.¨

Lycka till.
Citera
2016-01-28, 22:20
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Jag tror att killen inte tycker det är något för honom helt enkelt. Vi gillar olika saker och alla gillar inte samma saker. Han har ju provat så det är inte en fobi han har. Det ger honom inget mervärde. Vad du möjligen ska göra är att säga till honom att göra det för din skull.

Själv blev jag helt vild efter första gången och älskar det. Lukten gör mig upphetsad. Ni med potensproblem, lukta er tjej mellan benen så reser den sig direkt. Men det är hur jag känner.

Visst kan du försöka locka honom men om han verkligen inte gillar det så är det som ett övergrepp. När du är våt kan du ju stoppa in ett finger på dig själv och sedan sätta under näsan på honom och även låta honom slicka på fingret. Gillar han lukt och smak så vill han dit det kommer ifrån.

Jo, jag funderade också på det - och är väl egentligen det som känns rätt att göra - att bara fråga om han kan göra det för min skull. Misstänker dock att jag kommer få dåligt samvete och svårt att njuta istället... Kan väl försöka öva på att bara ta emot, i för sig

Tack för seriöst svar
Citera
2016-01-28, 22:22
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kris00tian
1. Renraka dig helt slät med hyvel
2. tvätta dig strax innan
3. se till att du inte har minsta tecken på flytningar mellan läpparna

-så ska du nog se till att det går bra. Han har ju ångest, stackarn, helt säkert efter en skabbig tidigare flickvän.¨

Lycka till.

De stegen är redan standard för mig :/ Och jo, jag tror att hans tidigare tjej var rätt stel i alla fall.
Citera
2016-01-28, 22:28
Medlem
Citat:
De stegen är redan standard för mig :/ Och jo, jag tror att hans tidigare tjej var rätt stel i alla fall.

Förstår inte hur man inte kan vilja slicka en kvinna sålänge hon är fräsch därnere. Är något av det underbaraste som finns.
Citera
2016-01-28, 22:32
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotDanny
Förstår inte hur man inte kan vilja slicka en kvinna sålänge hon är fräsch därnere. Är något av det underbaraste som finns.

Önskar min kille tyckte det också tror att det egentligen handlar om att han är obekväm
Citera
2016-01-28, 22:41
Medlem
Citat:

Ta en bild på dig sj mellan benen och ladda, en bild säger mer än..

Det måste vara nåt annat han får blockering över. Har du 3-kilos kofitta? Har du inre lövbiffar som är svarta och hänger utanför de yttre som han då blir tvungen suga i sig likt en slak penis?

Är det något annat? fotografera dig själv i röven. Har du hår på rövhålet? En del tjejer har det. Långa svarta såna. Äckligt.

Är du tjock för övrigt?

Hjälper ingenting så får du väl testa motsatsen. Håll dig fräsch men låt hårväxten bekläda dig igen. Han kanske får tvärstopp i skallen eftersom du ser ut som ett barn mellan benen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in