Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-28, 23:03
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kris00tian
Ta en bild på dig sj mellan benen och ladda, en bild säger mer än..

Det måste vara nåt annat han får blockering över. Har du 3-kilos kofitta? Har du inre lövbiffar som är svarta och hänger utanför de yttre som han då blir tvungen suga i sig likt en slak penis?

Är det något annat? fotografera dig själv i röven. Har du hår på rövhålet? En del tjejer har det. Långa svarta såna. Äckligt.

Är du tjock för övrigt?

Hjälper ingenting så får du väl testa motsatsen. Håll dig fräsch men låt hårväxten bekläda dig igen. Han kanske får tvärstopp i skallen eftersom du ser ut som ett barn mellan benen?

Hehe, skön beskrivning. Jag är 175cm lång med 60 i midjan, så är rätt smal. Har fina och rätt stora bröst och får alltid höra att jag har en perfekt rumpa och en drömkropp. Har aldrig varit med om att inte bli extremt uppskattad för den. Vad gäller mina intimare delar har jag som garanti att mina ex varit helt tokiga i att slicka mig, plus att jag själv sett att jag ser bra ut där nere. Jag är blond, så ingen risk för svarta hårstrån, har dessutom sånt under uppsikt. Inte för att jag är någon hårväxtfascist, men skulle ändå säga att jag är medveten.
Senast redigerad av brandbilsproffs 2016-01-28 kl. 23:07.
Citera
2016-01-29, 02:41
Medlem
Att det skulle skada hans självförtroende låter som en dålig ursäkt. Jag tror de flesta killar är minst lika slolta över sin förmåga att slicka som sin "normala" prestationsförmåga. Det är mer troligt att han inte tycker om det, antingen för att han tycker det är äckligt (inget personligt), eller kanske det hände något i ett tidigare förhålande som gör att han inte vill slicka längre. I vilket fall som helst vore mitt råd att prata om det, och inte försöka "tvinga" fram det.
Välj ett bra tillfälle - inte före, under eller efter sex, men typ när ni slötittat på TV. Säg som det är, att du jättegärna vill bli slickad (generellt, inte just nu) och fråga varför han inte verkar intresserad av det. Var rak på sak. Vill han inte svara direkt så försök med lite ledande frågor som spekulerar i varför han inte vill och om det finns något du kan göra.
Om han absolut inte vill prata om det, eller fortsätter skylla på att han är otillräcklig, bör du nog ta en lång funderare över er relation.
Citera
2016-01-29, 03:11
Medlem
1000001s avatar
Kort och gott; Duscha, raka dig och lägg dig på sängen med stjärten i luften.
Börjar han inte lappa efter det så betyder det problem.
Citera
2016-01-29, 03:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brandbilsproffs
..... han gillar bara nutella.....

Bättre det då kanske den smälter lite halvt om halvt av kroppstemperaturen....
Citera
2016-01-29, 03:31
Bannlyst
Bitchattityd så det stinker om det.

Därför ska jag köra med samma taktik så kanske du förstår. Förklara för honom, förbättrar han sig inte så kommer han inte göra det och då är det antingen dumpa eller acceptera.

Ser att du bara skrivit i denna tråden och en om borderline. Anar ugglor i mossen.
Citera
2016-01-29, 03:46
Medlem
konstigtjejs avatar
Mitt ex och jag var tillsammans i lite över 2 år. 2 år utan att han slickade mig någon gång öht. Jag ÄLSKAR det. Kan tillochmed tycka det är skönare än vanligt penetrerande sex ibland. Vi pratade mycket om sex, han och jag. Om att han inte ville slicka mig och jag försökte gång på gång få honom att göra det. Vi testade 69an en gång men han klarade verkligen inte av det. Vissa killar är såna bara, gillar det liksom inte. Bara att acceptera det och njuta av det ni faktiskt har istället för att grubbla på den sista detaljen ni saknar. Nu säger jag inte att din pojk ÄR sån. Jag säger att han KAN vara sån.

Det är förövrigt inget som helst konstigt med mitt underliv. Är med en annan nu sen 1 år tillbaka och han älskar att slicka mig.

Alla är olika vi helt enkelt, och tur är väl det!
Citera
2016-01-29, 15:10
Medlem
Det låter som att han helt enkelt inte tycker om att slicka. Då får man tyvärr börja fundera på om han är en lämplig partner.
Livet är tyvärr fullt av kompromisser.
Man kan inte heller räkna med att han ändrar sig. Vad man tänder på sexuellt är ganska grundmurat från start och kommer inte att förändras.
Citera
2016-01-29, 19:04
Medlem
Fagbosses avatar
Tycker ju personligen att även om han inte "gillar att slicka" så kan han väl fan ställa upp o göra det ändå om hans tjej älskar det? Låter jävligt girig i sängen
Citera
2016-01-29, 22:52
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brandbilsproffs
Gulle kanske borde hota honom med att han måste börja i flashbacks riktiga-män-skola!

Ha ha! Ja, eller så säger du till honom att du skaffar en annan som får fixa det!
PM!

I mitt senaste förhållande var situationen lite omvänd. Jag fick slicka henne, vilket jag tycker är underbart, kan hålla på i en timme om jag får, men hon lät mig inte alltid göra det!
Hon ville oftast att jag bara skulle "köra in den"

Så sjukt det kan vara ibland va?
Citera
2016-01-30, 07:58
Medlem
För min del är det tvärtom, gillar att slicka men min tjej tycker att det är lite obehagligt på något sätt. Hon tycker att det är skönt och så men hon gillar det inte. Hon kan inte förklara varför det är så.
Kanske samma sak med din kille..
Citera
2016-01-30, 08:12
Medlem
Hobbybondes avatar
Jag slickar ogärna, inte så att jag tycker det är motbjudande på något vis det är bara det att det inte är något jag går igång på. Blir bara en jobbig grej man "måste" göra. Nu är det turligt så att min fru inte är överdrivet förtjust i att bli slickad och övriga sexpartners är ju mera tillfälliga så där behöver man ju inte göra sig till av den sakens skull..

Jag har funderat på varför jag inte gillar att slicka, vi har ett betydligt mer avancerat och vågat sexliv än medelsvensson annars så det är ju inte prydhet som sätter stopp. Jag gillar ju annars mkt dominans i sänghalmen och det gör min fru med, jag tror att slickandet sätter en i en underlägesposition nästan och att det är det som undermedvetet sätter stopp för min lust till det. Min fru har antytt något liknande en gång om varför hon inte gillar att bli slickad, hon gillar att vara mkt undergiven i sängen.
Citera
2016-01-30, 08:26
Medlem
no-lifers avatar
Jag är verkligen helt oförstående till hur din kille är funtad!? Själv tycker jag att slicka en tjej är det mest underbara man kan göra under en sexakt. Jag älskar att smaka, lapa, nafsa, suga ja njuuta av en fitta som svarar på min hängivenhet. Ögonkontakt då och då med tjejen under tiden är extremt tändande. Mina slick-sessioner drar lätt iväg till en halvtimme eller en timme. Sorgligt vad du och din kille går miste om...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in