Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-01-28, 19:46
Medlem
brandbilsproffss avatar
Först och främst:

- Jag är inte det minsta ful
- Jag har inget motbjudande underliv - har hört från de flesta jag legat med att jag är perfekt där nere och smakar gott
- Jag älskar att suga av min kille och gör det ofta
- Vi har bra sex i övrigt

Mitt problem är att jag älskar att bli slickad, men att min kille aldrig tar initiativ till att göra det. Jag har nämnt flera gånger hur mycket jag uppskattar det, och även att jag tycker att han gör det väldigt bra (efter de typ två gånger det hänt....) Trots mina ansatser händer det a l d r i g.

De gånger jag försökt lirka lite och sagt att jag gärna kommer med andra tekniker än penetrerande sex har jag fått höra att jag skadar hans självförtroende, då han känner sig otillräcklig när jag nämner sånt.

Vet inte om det handlar om att han tycker att det är jobbigt för att det tar lång tid, om han har dåligt självförtroende eller om han kanske ändå tycker att jag är äcklig

Jag undrar i alla fall om någon har förslag på hur jag kan ta upp det med honom utan att skada hans självförtroende.

Tack på förhand

PS. Känns kul att det här är min enda tråd
Citera
2016-01-28, 19:48
Medlem
BrandmanSams avatar
Han kanske inte tycker om det helt enkelt. Fråga om han vill testa 69:an!
Citera
2016-01-28, 19:53
Medlem
SweRulers avatar
Det verkar ju som ni har någon form av kommuninationsproblem, eller ivf han. Brukar han berätta för dig vad han gillar och hur han vill ha det ? Och det där med att "det skadar hans självförtroende"... Är han en dag över 25 ?
Citera
2016-01-28, 19:56
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrandmanSam
Han kanske inte tycker om det helt enkelt. Fråga om han vill testa 69:an!

Jo, så kan det kanske vara. När jag frågat honom har han svarat att han inte har någonting emot det, visserligen med en lite undvikande ton... Men jag kan ju försöka med 69:an, har dock svårare att njuta av att ta emot när jag är fokuserad på att ge, you know. Hade hoppats på att få lite ren njutning när jag ändå väldigt ofta går all in för hans skull, hehe. Tack för svar
Citera
2016-01-28, 20:01
Medlem
Sluta "lirka" och säg rätt ut att du älskar att bli slickad, sånt där smygande är bara jobbigt.

Om du nu luktar så kan jag lova dig att ingen du varit med hade svarat "ja" på den frågan.
Citera
2016-01-28, 20:10
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Sluta "lirka" och säg rätt ut att du älskar att bli slickad, sånt där smygande är bara jobbigt.

Om du nu luktar så kan jag lova dig att ingen du varit med hade svarat "ja" på den frågan.

Hahaha jag VET, och det är det som är så jobbigt!! Jag brukar i för sig säga till min kille om hans kuk luktar "sex", som jag brukar uttrycka det (även om det handlar om någonting annat, haha). Vill gärna utgå ifrån att han vågar vara ärlig mot mig tillbaka.

Har även försökt lukta/smaka själv, och jag tror inte att jag är helt bedövad i näsan Smakar bara lite lätt salt.
Citera
2016-01-28, 20:18
Medlem
SweRulers avatar
Okej, då förstår jag bättre. Jag själv har en oerhörd kommunikation med tjejen, vi berättar alltid hur vi vill ha det. När hon var yngre (nåväl, jag är närmre 50) så fick jag gå in på sexbutiker å köpa/välja dildos till henne. Nu fixar hon det själv på nätet... haha.. 😁

Nåväl, om det beror på bristande erfarenhet ifrån hans sida så är det väl mer förståeligt om han uttrycker sig sådära... men i mina ögon sett är det rätt egocentriskt. Hursom så borde ni definitivt ta och tala ut angående detta bekymmer, så det inte latent växer till ett större problem än vad det redan är.
Citera
2016-01-28, 20:21
Medlem
Varför ska tjejer göra det så jävla svårt? Hålla på att lirka och smyga med vad ni vill.
Säg att du vill att han slickar din fitta!
Citera
2016-01-28, 20:25
Medlem
Har du märkt av nåt som skulle kunna tala för att han inte är helt straight?
Citera
2016-01-28, 20:27
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweRuler
Okej, då förstår jag bättre. Jag själv har en oerhörd kommunikation med tjejen, vi berättar alltid hur vi vill ha det. När hon var yngre (nåväl, jag är närmre 50) så fick jag gå in på sexbutiker å köpa/välja dildos till henne. Nu fixar hon det själv på nätet... haha.. 😁

Nåväl, om det beror på bristande erfarenhet ifrån hans sida så är det väl mer förståeligt om han uttrycker sig sådära... men i mina ögon sett är det rätt egocentriskt. Hursom så borde ni definitivt ta och tala ut angående detta bekymmer, så det inte latent växer till ett större problem än vad det redan är.

Haha, jaså? Det kanske växer fram mer bekvämlighet hos oss också då, får jag hoppas

Ja, det får väl bli så... Och om han nu skulle bli lite stött får han väl komma över det, vilket jag gärna hjälper honom med Tack för bra råd!
Citera
2016-01-28, 20:29
Medlem
RiverStyxs avatar
Förklara för honom att han missar en av de mest underbara saker i världen - att slicka en kvinnas fitta tills hon kommer i ansiktet på dig. Mmmmmmm! Wonderful!

Klarar han inte det så är tyvärr svaret enbart ett: du måste byta ut din nuvarande pojke mot en man.
Citera
2016-01-28, 20:30
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MO0nsHinE
Varför ska tjejer göra det så jävla svårt? Hålla på att lirka och smyga med vad ni vill.
Säg att du vill att han slickar din fitta!

Hahaha, ja okej jag får väl göra det då!! Är rädd för att tvinga in honom i ett hörn bara. Rätt bra med flashbacktips ibland, ändå
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in