Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-28, 20:36
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Har du märkt av nåt som skulle kunna tala för att han inte är helt straight?

Nej, han sprutar över mig på ett sätt som jag aldrig varit med om innan. Ofta när han tar ut den för att komma på mig sprutar det över min mage, mina bröst, upp i mitt ansikte och i mitt hår med ett sjukt tryck. Han säger också att han aldrig varit med om det innan och börjar skratta när det händer för att det ser ut som på någon slags överdriven porrfilm.
Citera
2016-01-28, 20:38
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Förklara för honom att han missar en av de mest underbara saker i världen - att slicka en kvinnas fitta tills hon kommer i ansiktet på dig. Mmmmmmm! Wonderful!

Klarar han inte det så är tyvärr svaret enbart ett: du måste byta ut din nuvarande pojke mot en man.

Hahah, får jag använda dig som källa på det?

Jag får väl försöka pressa honom lite mer så att jag kan behålla honom ett tag till då
Citera
2016-01-28, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brandbilsproffs
Nej, han sprutar över mig på ett sätt som jag aldrig varit med om innan. Ofta när han tar ut den för att komma på mig sprutar det över min mage, mina bröst, upp i mitt ansikte och i mitt hår med ett sjukt tryck. Han säger också att han aldrig varit med om det innan och börjar skratta när det händer för att det ser ut som på någon slags överdriven porrfilm.

Okej. Knulla och ejakulera kan väl vem som helst göra. Men varför gillar han inte fitta? Ur ett rent egoperspektiv går man ju ner på sin tjej för att man tänder på fittor helt enkelt. Är man inte hetero däremot blir ju hela grejen meningslös.
Citera
2016-01-28, 20:52
Medlem
epost72s avatar
Du kanske bara har tveksam intimhygien bara.
Kan ju vara så att du luktar kadaver där nere och det kan ju påverka lusten en del.
Citera
2016-01-28, 21:01
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Okej. Knulla och ejakulera kan väl vem som helst göra. Men varför gillar han inte fitta? Ur ett rent egoperspektiv går man ju ner på sin tjej för att man tänder på fittor helt enkelt. Är man inte hetero däremot blir ju hela grejen meningslös.

Visserligen, men tänker att han kanske känner sig pressad att han måste vara lika bra på att slicka som han är på att ligga, och att han inte gör det av den anledningen.
Citera
2016-01-28, 21:11
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Du kanske bara har tveksam intimhygien bara.
Kan ju vara så att du luktar kadaver där nere och det kan ju påverka lusten en del.

Haha, jo det är ju sant. Vi ligger i för sig i snitt två gånger om dagen, och känns som att eventuell kadaverodör hade resulterat i ett lägre snitt.
Han verkar generellt sett väldigt kåt på mig, men kanske borde testa att stoppa mina blöta fingrar i hans mun för att se hur han reagerar Tack för tipset!
Citera
2016-01-28, 21:29
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Haha, jo det är ju sant. Vi ligger i för sig i snitt två gånger om dagen, och känns som att eventuell kadaverodör hade resulterat i ett lägre snitt.
Han verkar generellt sett väldigt kåt på mig, men kanske borde testa att stoppa mina blöta fingrar i hans mun för att se hur han reagerar Tack för tipset!

Sluta snacka om att bli slickad. Agera!
Håll musen renrakad. Sätt på dig högklackat. Kåta upp honom rejält. I detta läge skall du klara av att få honom precis dit du vill. Retas. Kittlas. Ögonbindel. Viska i hans öra. Olja. Massage. Släpp loss! Handbojor. Ta fram din dominanta sida.
Citera
2016-01-28, 21:31
Medlem
epost72s avatar
Citat:
OK kadaver kanske var fel men, tänk dig fiskbilen med trasig kylanläggning 28 graders värme och tredje veckan.
Kan ju vara läge att tvaga skäggbiffen med lite tvål och vatten.
Det är ju en sak att dunka på med penetrering.
Om murvan ska bli slickad så är näsa och tunga mycket närmre odjuret och då kan stanken bli mer påtaglig sas.
Citera
2016-01-28, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
OK kadaver kanske var fel men, tänk dig fiskbilen med trasig kylanläggning 28 graders värme och tredje veckan.
Kan ju vara läge att tvaga skäggbiffen med lite tvål och vatten.
Det är ju en sak att dunka på med penetrering.
Om murvan ska bli slickad så är näsa och tunga mycket närmre odjuret och då kan stanken bli mer påtaglig sas.

Men kan ni sluta. Hon vet väl för fan själv om det är en hygienfråga. Hon har väl inte fittan liggande på månen.
Citera
2016-01-28, 21:38
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Sluta snacka om att bli slickad. Agera!
Håll musen renrakad. Sätt på dig högklackat. Kåta upp honom rejält. I detta läge skall du klara av att få honom precis dit du vill. Retas. Kittlas. Ögonbindel. Viska i hans öra. Olja. Massage. Släpp loss! Handbojor. Ta fram din dominanta sida.

Väldigt bra idé, ska bryta isen åt honom genom att kåta upp honom tills han blir galen, och sen styra honom helt. Varför har jag inte tänkt på det?? Tror att vi har för mycket spontant sex, så har inte behövt tänka på det innan... ska testa asap! TACK <3
Citera
2016-01-28, 21:39
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Men kan ni sluta. Hon vet väl för fan själv om det är en hygienfråga. Hon har väl inte fittan liggande på månen.
Säg inte det.
Rätt få kvinnor är så pass viga att de kan lukta sig själva i geggvecket.
Citera
2016-01-28, 21:40
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:

hahahah tack <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in