Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Finns två olika recept i kuben som jag använde för att få min woh.
Den första är convert item. Kostar 25 DB dust/crystals/parts (minns ej hur många) samt ett gult item. Så vill du ha en wand t.ex går du till blacksmithen och craftar en vanlig level 70 gul wand. Denna kommer i kuben blir uppgraderad till en random legendary eller set wand som finns i spelet. Förbered dig på att få hålla på ett tag för att få en woh
Det andra receptet rerollar en legendary du redan har. Det kostar 50 forgotten souls 5 av varje legendary material (de du får i kuberna från bounties). Den rerollar hela itemet du stoppar in så det vore i princip som att spelet tar bort din wand och sedan ger dig en helt ny i utbyte med nya slumpade stats. Kan ta ett tag innan man får en ancient om man har otur och det är ju ganska dyrt med 50 souls för varje men jag hade tur och fick en okej på typ femte.
Och ja är rorg jag menar. Har alla delar till EB-farm build, vissa ancient tom men har inte den jävla ringen. Så otroligt less på att göra bounties nu men vill ändå göra alla akterna när jag väl gör så jag håller materialen på en jämn nivå. Är med i en sån community för bounty split farm men är ingen där som vill ha en i sin grupp om man inte är typ para 650 (lol) och tar ett tag att göra alla akter själv.
Aha då är jag med på noterna. Den första har jag använt mig av och nog fått 5-6 stycken Woh, ingen ancient dock

. Ska testa dena andra ikväll, aldrig testat! Men då måste jag farma bounties som även jag avskyr, riktigt jäkla drygt när man får "Kill all enemies in bla bla level 2m
Har hela EB-farm och oneshottar eliter i T10 solo

Men i grupp behöver jag ancient Woh, 10% elite dmg på orben (jag rollade 60ggr igår utan att ens se staten) och kanske mer än så. Fick 450 DB på en timme igår med sage setet.
Kan köra några bounties ikväll förutsatt att det är du som har samma användarnamn i klanen