2016-01-25, 16:27
Avslutad
Någon monk som kör http://www.diablofans.com/builds/69943-quin69-gr83-innas-gen-monk-solo?page=3

Vet inte om det är fel på mitt spel men jag får inte 100% dmg buff när jag har den maxad, är det en bugg?
Citera
2016-01-25, 16:34
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Sant ang. unity, men HF kan man ju få en trevlig passive som hjälper till (+ jag har maximalt otur med mina Compass rose delar )

Unity och HF är inte tillräckligt bra.
Du behöver inte mer passiva än dom fyra du kan ta direkt.
Citera
2016-01-25, 16:43
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Unity och HF är inte tillräckligt bra.
Du behöver inte mer passiva än dom fyra du kan ta direkt.

får fortsätta leta gröna då
Citera
2016-01-25, 18:05
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Sant ang. unity, men HF kan man ju få en trevlig passive som hjälper till (+ jag har maximalt otur med mina Compass rose delar )
Ja, samma här. Kör också den builden och det enda jag saknar är travelers pledge neck och ancient parthan defenders bracers men har maximal otur med båda. Compass rose ringen har jag (flera stycken t.om) men inte ens chd eller cc på någon av dem.
Citera
2016-01-25, 19:02
Medlem
Yeyeoke66s avatar
Hallå! Jag har precis börjat spela D3 på Xbox, har lirat Barbarian till lvl 70 och fått en massa legendaries och en del set-items, dock verkar det som att alla builds kräver I-K och raekor settet, hur farmar man dessa? Vart och vilken svårighetsgrad är lämpligast?
Citera
2016-01-25, 19:59
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeyeoke66
Hallå! Jag har precis börjat spela D3 på Xbox, har lirat Barbarian till lvl 70 och fått en massa legendaries och en del set-items, dock verkar det som att alla builds kräver I-K och raekor settet, hur farmar man dessa? Vart och vilken svårighetsgrad är lämpligast?

Allt (nästan, läs 99,99%) kan droppa var som helst och när som helst så länge du spelar över Torment1 nivå. Rifter/Grifter ger dock mer än ute i "vanliga" världen. Så det är bara att hitta en nivå som passar dig och börja nöta. Ju högre nivå du klarar att spela desto större är dropchansen.
Citera
2016-01-25, 21:13
Medlem
Yeyeoke66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Allt (nästan, läs 99,99%) kan droppa var som helst och när som helst så länge du spelar över Torment1 nivå. Rifter/Grifter ger dock mer än ute i "vanliga" världen. Så det är bara att hitta en nivå som passar dig och börja nöta. Ju högre nivå du klarar att spela desto större är dropchansen.

Okej, tack!
Citera
2016-01-26, 08:10
Medlem
någon här som kan checka min wizard, vet inte om det är jag som är dålig eller mitt gear.
jag klarar inte högre än gr64 solo. om jag går högre så dör jag hela tiden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/jonte2077-2627/hero/71663656
Senast redigerad av aez-- 2016-01-26 kl. 08:14.
Citera
2016-01-26, 08:13
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aez--
någon här som kan checka min char, vet inte om det är jag som är dålig eller mitt gear.

gr64 solo är ju inte direkt dåligt ? kan inte direkt wiz men det är som alltid, kan du inte högre så gör du för lite damage och har för lite toughness oftast samt dina lvl på gems är väl int sådär jättehöga är väl där problemet ligger.
Citera
2016-01-26, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
gr64 solo är ju inte direkt dåligt ? kan inte direkt wiz men det är som alltid, kan du inte högre så gör du för lite damage och har för lite toughness oftast samt dina lvl på gems är väl int sådär jättehöga är väl där problemet ligger.

ok nej gr64 kanske inte är så lågt men vill klara högre så jag kommer med på leaderboards. men jag har ju ganska lång tid på mig att göra det . får leta efter folk att lira grifts med så jag lättare kan lvla gems och para.
Citera
2016-01-26, 10:01
Medlem
Narwhaless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aez--
någon här som kan checka min wizard, vet inte om det är jag som är dålig eller mitt gear.

Börja med att byta Energy Armor till Icy Armor. Byt Bracers till "Ancient Parthan Defenders" sen ska du byta belt till "The Shame of Delsere". Försök rerolla Arcane orb damage och area damage på allt du kan också

GL
Citera
2016-01-26, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narwhales
Börja med att byta Energy Armor till Icy Armor. Byt Bracers till "Ancient Parthan Defenders" sen ska du byta belt till "The Shame of Delsere". Försök rerolla Arcane orb damage och area damage på allt du kan också

GL

okej tack för hjälpen nu ska jag bara få The Shame of Delsere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in