2016-01-25, 18:25
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Hur får de till 10 cm omkrets?
Drar de åt måttbandet hårt eller lägger de det runt?

10 cm är litet.

Dom lade måttband runt om. Varför i helsike skulle dom dra åt hårt? Det skulle ge ett annat mått än vad man sökte.
Studien finns länkad med ett antal sidor längre bak i tråden. Med abstrakt, bakgrund, metod, teori, data och diskussion, rubbet.
Citera
2016-01-25, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Dom lade måttband runt om. Varför i helsike skulle dom dra åt hårt? Det skulle ge ett annat mått än vad man sökte.
Studien finns länkad med ett antal sidor längre bak i tråden. Med abstrakt, bakgrund, metod, teori, data och diskussion, rubbet.
Ok, jag är 13,5 runt typ vid mitten och marginellt grövre vid roten men som inte riktigt kommer till användning. Om medel ligger på 10 cm så är jag 35 % större än de flesta vilket jag knappast tror på.

Jag har aldrig varit med om att en tjej tappat hakat eller ens antytt något om att den skulle vara stor. Rätt sjukt att medel är 10 cm. Jag tror på en annan statistik och den är slumpgenererad med nån lognormal föredelningsmetod.

(FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)

Dessa två är mycket mer korrekta och något jag tror på. No way att 10 cm är medel. Sorry.
Citera
2016-01-25, 22:16
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ok, jag är 13,5 runt typ vid mitten och marginellt grövre vid roten men som inte riktigt kommer till användning. Om medel ligger på 10 cm så är jag 35 % större än de flesta vilket jag knappast tror på.

Jag har aldrig varit med om att en tjej tappat hakat eller ens antytt något om att den skulle vara stor. Rätt sjukt att medel är 10 cm. Jag tror på en annan statistik och den är slumpgenererad med nån lognormal föredelningsmetod.

Dessa två är mycket mer korrekta och något jag tror på. No way att 10 cm är medel. Sorry.

Den engelska studien drog medelmåttet på hela världens män, du kan inte jämföra det resultatet med slumpgenererade mått över svenska män och sedan anta att det ena trumfar det andra. Du tycks ha noll koll på hur man tolkar data.

Hur landar du ens i slutsatsen att tjejer av den anledningen skulle tappa hakan över din storlek? Hur sitter A ihop med B ihop här? 13.5cm omkrets är ganska smalt.
Citera
2016-01-25, 22:27
Bannlyst
Citat:
Den engelska studien drog medelmåttet på hela världens män, du kan inte jämföra det resultatet med slumpgenererade mått över svenska män och sedan anta att det ena trumfar det andra. Du tycks ha noll koll på hur man tolkar data.

Hur landar du ens i slutsatsen att tjejer av den anledningen skulle tappa hakan över din storlek? Hur sitter A ihop med B ihop här? 13.5cm omkrets är ganska smalt.
Du pratar i nattmössan. Hur ska 13,5 cm vara "ganska smalt" om 10 cm är medelomkrets? Vet du vad medelvärde är för något? Du tycker 10 cm är normalt men 13,5 ganska smalt. Är det någon som inte kan tolka statistik så är det väl du.

Den andra datan är mer korrekt och man har gjort en lognormalfördelning från ett statistiskt urval. Så nog stämmer den bättre än din statistik.
Citera
2016-01-25, 22:49
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Du pratar i nattmössan. Hur ska 13,5 cm vara "ganska smalt" om 10 cm är medelomkrets? Vet du vad medelvärde är för något? Du tycker 10 cm är normalt men 13,5 ganska smalt. Är det någon som inte kan tolka statistik så är det väl du.

Den andra datan är mer korrekt och man har gjort en lognormalfördelning från ett statistiskt urval. Så nog stämmer den bättre än din statistik.

Medelstorleken innebär medelstorlek. Inget mer. Det betyder inte att man är obligerad att tycka det är något speciellt med den storleken. Det innebär inte att man måste "tycka" den är okej bara för att den är vanlig.

Det enda jag har sagt om 10cm omkrets är den brittiska studien gav det om medelvärde. Resten är något du sitter och uppfinner.

Återigen. Den brittiska studien är inget du kan jämföra med påhittade värden. Du ägnar dig åt oärlig cherrypicking. För att jämföra två studier måste båda vara utförda på samma urval. Annars jämför du äpplen med päron, vilket inte är tillåtet om du vill försöka leverera något som knyter an till verkligheten.

Du ägnar dig också åt ganska fånig kognitiv dissonans, och vanföreställningar. Du behöver komma överens med att världen är vad den är oberoende av vad du tycker och vill. Sluta kämpa emot och släpp taget.
Citera
2016-01-26, 08:27
Medlem
Min lilla penis 13cm?
Om jag berättar elr visa bild på min penis så dra sig nästa alla tjejerna iväg.....
men om jag har sex utan att visa den så vill tjejerna ha sex igen efter...haft typ 30 olika tjejer å nästan alla har velat ha sex igen å tycker jag är bra i sängen...

Killar har ni med små upplevt samma?
Tjejer varför är liten penis så avtändande, men verka ju funka i sexet endå????
Citera
2016-01-26, 10:07
Bannlyst
Citat:
Medelstorleken innebär medelstorlek. Inget mer. Det betyder inte att man är obligerad att tycka det är något speciellt med den storleken. Det innebär inte att man måste "tycka" den är okej bara för att den är vanlig.

Det enda jag har sagt om 10cm omkrets är den brittiska studien gav det om medelvärde. Resten är något du sitter och uppfinner.

Återigen. Den brittiska studien är inget du kan jämföra med påhittade värden. Du ägnar dig åt oärlig cherrypicking. För att jämföra två studier måste båda vara utförda på samma urval. Annars jämför du äpplen med päron, vilket inte är tillåtet om du vill försöka leverera något som knyter an till verkligheten.

Du ägnar dig också åt ganska fånig kognitiv dissonans, och vanföreställningar. Du behöver komma överens med att världen är vad den är oberoende av vad du tycker och vill. Sluta kämpa emot och släpp taget.
Om 10 cm är medelvärde så borde man ju klassas som stor om man har 13,5 - 14. Mät upp 10 cm i omkrets så ser du att det är orimligt litet. Då ska hälften t.o.m ligga under 10 cm.

Urvalet måste vara större eller så har man haft otur och dragit alla genetiska nitlotter.
Citera
2016-01-26, 15:33
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Om 10 cm är medelvärde så borde man ju klassas som stor om man har 13,5 - 14. Mät upp 10 cm i omkrets så ser du att det är orimligt litet. Då ska hälften t.o.m ligga under 10 cm.

Urvalet måste vara större eller så har man haft otur och dragit alla genetiska nitlotter.

Fortfarande 10cm. Troligen därför dom asiatiska männen drog ner snittet. Jag kan inte hjälpa att du finner detta orimligt, vill du övertyga mig att något är fel här så får du bege dig ut och mäta på egen hand och bevisa motsatsen. Jag lyssnar bara på experimentdata, jag lyssnar aldrig på vad någon ensam person drömmer fram.
Citera
2016-02-04, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TommyGun369
Här kommer en liten kort statusrapport. Har nu tagit pillren enligt ovan i ca tre veckor av totalt tolv. Har gått hyfsat bra att hålla rutinen med en på morgonen och en på em till middagen. Pillren är hyfsat stora varför det behövs ngn typ av dricka eller stor mängd saliv för att få ner dem smidigt......
Gällande resultat så har jag lite svårt att säga något konkret i dagsläget. Det som jag upplever är att kuken känns betydligt mer fyllig och bastant i slakt tillstånd. Om detta beror på pillren eller något annat kan jag inte ännu säkert säga. I hårt tillstånd upplever jag ännu ingen märkbar skillnad.
Jag återkommer om några veckor.......

dog du eller vad hände?
Citera
2016-02-04, 03:52
Medlem
technoisbests avatar
Ska man trycka in linjalen när man mäter längd?

Går det bra att mäta omkretsen med ett vanligt gult måttband?
Citera
2016-02-04, 09:44
Medlem
Wobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av technoisbest
Ska man trycka in linjalen när man mäter längd?

Går det bra att mäta omkretsen med ett vanligt gult måttband?

Ja, statstik för penislängd brukar vara "bone pressed". Och ja även på fråga 2.
Citera
2016-02-04, 16:52
Medlem
http://imgur.com/vK2Yub7

http://imgur.com/uXmeDTo

http://imgur.com/9UUAvfC

Får höra att den är lagom o duger mer än den suger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto