Citat:
Ursprungligen postat av TommyGun369
Test av VigRX Plus "The World's Leading Male Enhancement Product" 3 månaders kur....
Nu skall jag en gång för alla testa en variant av penis- /prestationspiller kallad VigRX Plus som tydligen skall vara No.1 på marknaden. Detta är första gången jag gör något sådant här, men har från och till funderat på vad man skulle kunna göra då jag gärna, för min egen del, skulle vilja komma över 20 strecket i penetrationslängd samt 15 i omkrets. I dag har jag efter konstens alla regler mätt min längd till 17.5 samt ca 14 runt om (beror ngt på grad av upphetsning).
Beställde en dong till tjejen för en tid sedan som heter "White - Realistic Dong" från Passion of Sweden och denna doning har en helt klart skön storlek, något större, framförallt tjockare, än vanligt.... Kanske kan jag nå dit med denna kur, nog för att jag är skeptisk......... Men vad fan provar man inte så får man aldrig reda på om det funkar.....
Jag beställde 3 askar, 1 ask per månad, i fredags den 4/12 och fick paketet i dag den 7/12 via UPS. Beställde gjorde jag från
http://www.shytobuy.se/.... Priset var dryga 1700 kr...
Första tabletten tog jag i dag på kvällen och nästa blir i morgon vid frukost.. Två tabletter per dag skall sväljas hela.. Dricker vatten till då tabletterna är rejält stora....
Jag kommer försöka rapportera hur det går ungefär varannan vecka fram tills att kuren är slut i mitten av mars..... Hörs igen om två veckor....
Här kommer en liten kort statusrapport. Har nu tagit pillren enligt ovan i ca tre veckor av totalt tolv. Har gått hyfsat bra att hålla rutinen med en på morgonen och en på em till middagen. Pillren är hyfsat stora varför det behövs ngn typ av dricka eller stor mängd saliv för att få ner dem smidigt......
Gällande resultat så har jag lite svårt att säga något konkret i dagsläget. Det som jag upplever är att kuken känns betydligt mer fyllig och bastant i slakt tillstånd. Om detta beror på pillren eller något annat kan jag inte ännu säkert säga. I hårt tillstånd upplever jag ännu ingen märkbar skillnad.
Jag återkommer om några veckor.......