Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Absolut och det förstår jag men när flera olika användare ber dig snällt att försöka o vara tydligare så brukar det vara en hint till att det behövs.
Jag har även gett dig konstruktiv kritik rörande hur du skriver där jag har varit tydlig med att jag genuint vill ge dig en chans men då det är kontinuerligt svårt att förstå vad du vill säga samtidigt som du inte svarar på simpla frågor så blir det svårt att ta dig seriöst.
Detta gäller Speciellt i denna tråd då målet med denna tråd är att försöka o komma fram till huruvida GS genuint sker och det kräver att man vänder ut och in på varje bevis som läggs fram för att försäkra att de är genuina och inte något som fallet sönder när det väl kommer till kritan.
Som jag nu sagt femtielva gånger , så har jag beskrivit
1) metoder, tex visa att de varit inne i din lägenhet , hot, trakasserier med specialiteten att störa sömnen , karaktärsmord med en väldig massa mera.
2 ) Trolig anledningen A, kommissionen hade sagt straxt innan mitt började att mitt umgänge var ett spår som borde utredas mera , som jag först 2015 fick veta genom att hitta mitt namn på nätet. B, tre utsagor i utredningen (PU) som ett var rätt ( jag kollade i arkiven) ett annat motsade den rätta utsagan och det tredje kan tolkats som om jag möjligen varit på platsen vid MOP, vilket det felaktiga andra utsagan inte motsäger. Och tittar man i vanliga arkiven så ser det ut som om den första utsagan (Som är den rätta) sannolikt är felaktig.
3) Möjlig anledning, Mördaren/gruppen tror att jag sätt denne i anslutning av mordplatsen och vill tysta mig.
Punkt 2 och 3 , kunde jag inte listat ut utan en länk på nätet med mitt namn som jag som sagt hittade först 2015 så jag har det betydligt lättare nu med att bevisa detta då en tung anledning ligger i botten som alla utom ni här i tråden kan inse.
Karaktärsmord genom att dels kalla en rasist ( hade mån invandrare vänner tidigare) då man i telefon till en och samma ventilerat sin ilska ibland på fyllan över ett hot , att den djävla "byhålans" folk kan dra åt helvete. Nu så håller jag mig borta från dessa då jag vet mera hur de kan vara och har andra lösningar på deras problem som att förbättra livsvillkoren för dem först och sedan se om ett tag om de blir lugnare, vilket jag tror. Folk med svält/törst döden nära inpå kan bli tvingade att premiera vissa beteenden som de med vatten i kranar och mat aldrig (med detta kvar) skulle göra ....