2016-01-25, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm
ÅÅÅ Vilken Jävla BULLSHIT!!! Dem flesta skeptiker här är ute efter att trycka ner oss inte bevisa någonting! JA Gang Stalkning EXISTERAR! Och den kommer bli värre i framtiden.

Denna tråd är Gang stalkning Polisen slösar inte miljoner på en små brottsling
(FB) Fakta kring polisens "buggning" av internet.

Frågan är igentligen varför INTE Gang stalkning skulle existera när alla länder börjar mer och mer övervakar sina medborgare och internet börjar bli mindre anonumt så varför kan inte GANG STALKNING EXISTERA?

Gang stalking och övervakning är olika saker.

Gang stalking förutsätter övervakning, men övervakning förutsätter inte gang stalking.

Att övervakning existerar kan alltså inte användas som bevis för att gang stalking existerar.
Senast redigerad av theKGS 2016-01-25 kl. 17:23.
Citera
2016-01-25, 17:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
ÅÅÅ Vilken Jävla BULLSHIT!!! Dem flesta skeptiker här är ute efter att trycka ner oss inte bevisa någonting! JA Gang Stalkning EXISTERAR! Och den kommer bli värre i framtiden.

Denna tråd är Gang stalkning Polisen slösar inte miljoner på en små brottsling
(FB) Fakta kring polisens "buggning" av internet.

Frågan är igentligen varför INTE Gang stalkning skulle existera när alla länder börjar mer och mer övervakar sina medborgare och internet börjar bli mindre anonumt så varför kan inte GANG STALKNING EXISTERA?

Fast läs de tidigsre GS trådarna så har du automatiskt bevis för att GS inte skulle existera.

Det finns en god anledning till varför jag är hård mot Tv4ove och det är för att personen i fråga har spridit så mycket lögner i de tidigsre GS trådarna (kolla upp Ovemoll och Olle mollvik här på flashback då det med 99% chans är samma användare) vilket talar för att vi skeptiker är livsviktiga för er då ni har tidigare anklagat vara varandra för att vara säpotroll och en rad andra saker medan vissa av oss skeptiker genuint försöker att ge de som påstår sig vara Tis en chans att få förklara sin situation och få lägga fram bevis för att de verkligen är utsatta och inte tillhör kategorin av de som är psykiskt instabila.
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-01-25 kl. 17:41.
Citera
2016-01-25, 17:26
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Jag har ju tidigare lagt upp tex brev till jurist/advokat i tråden där det står lite hur det började . Jag förstår att ingen går igenom tråden helt med allt trams som skrivs så jag lade upp kopior på min blogg.

Sedan så svarar jag inte på allt då jag genomskådat vissa tramsingar här som skriver lite vacker först och sedan vantolkar allt och sammankopplar allas berättelse och kallar det för någon diagnos.

Jag är inte intresserad utav att ens läsa hela deras inlägg ,så jag som har mycket erfarenheter i bagaget sedan nästan 20 år berättar mer om episoder jag varit utsatt för. Min grej i detta är att sätta stopp för dessa inte bränna ut mig på att svara in absurdum här.

Tyvärr ni stödjer människorätts brott genom att begrava det i tråden så är det och så uppfattar jag er . Men fb är tydligen så upplagt så jag kör mitt race och lägger ut sådant som jag minns och kanske samtidigt svarar på samma fråga jag gjort för femtielfte gången.

Såg att partiet som blev nämnt i början av mina bekymmer , företrädare därifrån jag sätt och lite annat , sjunker nu . Bra då det bara var ett självgott nöjt folk kvar i deras ledning som har noll och ingen fattningsförmåga hur man gör rätt. Men visst har man en massa sköna tusenlappar in på kontot varje månad för inget jobb ,varför rucka på det ? lydde ju bara order , gjorde som alla andra ....

Absolut och det förstår jag men när flera olika användare ber dig snällt att försöka o vara tydligare så brukar det vara en hint till att det behövs.

Jag har även gett dig konstruktiv kritik rörande hur du skriver där jag har varit tydlig med att jag genuint vill ge dig en chans men då det är kontinuerligt svårt att förstå vad du vill säga samtidigt som du inte svarar på simpla frågor så blir det svårt att ta dig seriöst.

Detta gäller Speciellt i denna tråd då målet med denna tråd är att försöka o komma fram till huruvida GS genuint sker och det kräver att man vänder ut och in på varje bevis som läggs fram för att försäkra att de är genuina och inte något som fallet sönder när det väl kommer till kritan.
Citera
2016-01-25, 17:47
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Absolut och det förstår jag men när flera olika användare ber dig snällt att försöka o vara tydligare så brukar det vara en hint till att det behövs.

Jag har även gett dig konstruktiv kritik rörande hur du skriver där jag har varit tydlig med att jag genuint vill ge dig en chans men då det är kontinuerligt svårt att förstå vad du vill säga samtidigt som du inte svarar på simpla frågor så blir det svårt att ta dig seriöst.

Detta gäller Speciellt i denna tråd då målet med denna tråd är att försöka o komma fram till huruvida GS genuint sker och det kräver att man vänder ut och in på varje bevis som läggs fram för att försäkra att de är genuina och inte något som fallet sönder när det väl kommer till kritan.

Som jag nu sagt femtielva gånger , så har jag beskrivit

1) metoder, tex visa att de varit inne i din lägenhet , hot, trakasserier med specialiteten att störa sömnen , karaktärsmord med en väldig massa mera.

2 ) Trolig anledningen A, kommissionen hade sagt straxt innan mitt började att mitt umgänge var ett spår som borde utredas mera , som jag först 2015 fick veta genom att hitta mitt namn på nätet. B, tre utsagor i utredningen (PU) som ett var rätt ( jag kollade i arkiven) ett annat motsade den rätta utsagan och det tredje kan tolkats som om jag möjligen varit på platsen vid MOP, vilket det felaktiga andra utsagan inte motsäger. Och tittar man i vanliga arkiven så ser det ut som om den första utsagan (Som är den rätta) sannolikt är felaktig.

3) Möjlig anledning, Mördaren/gruppen tror att jag sätt denne i anslutning av mordplatsen och vill tysta mig.

Punkt 2 och 3 , kunde jag inte listat ut utan en länk på nätet med mitt namn som jag som sagt hittade först 2015 så jag har det betydligt lättare nu med att bevisa detta då en tung anledning ligger i botten som alla utom ni här i tråden kan inse.

Karaktärsmord genom att dels kalla en rasist ( hade mån invandrare vänner tidigare) då man i telefon till en och samma ventilerat sin ilska ibland på fyllan över ett hot , att den djävla "byhålans" folk kan dra åt helvete. Nu så håller jag mig borta från dessa då jag vet mera hur de kan vara och har andra lösningar på deras problem som att förbättra livsvillkoren för dem först och sedan se om ett tag om de blir lugnare, vilket jag tror. Folk med svält/törst döden nära inpå kan bli tvingade att premiera vissa beteenden som de med vatten i kranar och mat aldrig (med detta kvar) skulle göra ....
Senast redigerad av Harfager 2016-01-25 kl. 18:11.
Citera
2016-01-25, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Gang stalking och övervakning är olika saker.

Gang stalking förutsätter övervakning, men övervakning förutsätter inte gang stalking.

Att övervakning existerar kan alltså inte användas som bevis för att gang stalking existerar.

Nej det är det inte Gang stalkning är bara ett annat ord för övervakning!
Citera
2016-01-25, 17:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej det är det inte Gang stalkning är bara ett annat ord för övervakning!

Då är du i fel forumdel: (FB) Övervakning och integritet

Det finns förstås ingen som helst anledning att öppna trådar om vanlig övervakning i konspirationsforumet...
Citera
2016-01-25, 18:23
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Det finns förstås ingen som helst anledning att öppna trådar om vanlig övervakning i konspirationsforumet...

Vanlig övervakning ? Detta är ju samma som jag varit med om bara det att mina har gått över gränsen mer och inte skyr några medel. Hans granne talade om att folk varit inne hos han då han var på semester, men i denna tråd så då man tom talar om att de meddelade mig igenom ett vred och vissa uttalanden att de varit inne så förstås det ej.

Jag önskar att jag kunde gått ut med mitt för 10 år sedan men hedern har sitt pris= vill inte dra in andra i detta som jag inte visste varför de höll på. Fick bara veta lite kort av LK att det varit en luring som jag fått känna på sedan dess och först nu 2015 vet att det var runt PU skiten gällde .

Riktig djävla övergrepp, ta bara verifierade fynd på två infektioner som först togs på allvar men sedan kallades neurologiskt och sedan tex blod från rektum som en läkare inte nämnde att det var viktigt att kolla upp utan började prata om annat. Har man fått någon kod på sig av denne LK med gang eller vad ? Har band på fler av läkarna som inte borde vara läkare om de hjälper till att tortera de som de får fråga om att göra så , för såna misstag kan inte en läkare göra där andra sänder brev på brev om man inte gått på undersökning. Guantanamo i all ära men det finns sådana läkare på vanliga VC i Sverige också.
Citera
2016-01-25, 18:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vanlig övervakning ? Detta är ju samma som jag varit med om bara det att mina har gått över gränsen mer och inte skyr några medel. Hans granne talade om att folk varit inne hos han då han var på semester, men i denna tråd så då man tom talar om att de meddelade mig igenom ett vred och vissa uttalanden att de varit inne så förstås det ej.

Jag önskar att jag kunde gått ut med mitt för 10 år sedan men hedern har sitt pris= vill inte dra in andra i detta som jag inte visste varför de höll på. Fick bara veta lite kort av LK att det varit en luring som jag fått känna på sedan dess och först nu 2015 vet att det var runt PU skiten gällde .

Riktig djävla övergrepp, ta bara verifierade fynd på två infektioner som först togs på allvar men sedan kallades neurologiskt och sedan tex blod från rektum som en läkare inte nämnde att det var viktigt att kolla upp utan började prata om annat. Har man fått någon kod på sig av denne LK med gang eller vad ? Har band på fler av läkarna som inte borde vara läkare om de hjälper till att tortera de som de får fråga om att göra så , för såna misstag kan inte en läkare göra där andra sänder brev på brev om man inte gått på undersökning. Guantanamo i all ära men det finns sådana läkare på vanliga VC i Sverige också.

Ja, nu var det ju inte jag som påstod att det var vanlig övervakning om du läser....
Citera
2016-01-25, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Okey vad är Gang Stalkning då enligt din mening?

Eller om jag frågar så här då om jag har en Tracker eller en keylogger installerad på min dator utan att jag har gjort det!

Skulle du ta det som bevis för Gang stalkning?
Senast redigerad av stefanstrm 2016-01-25 kl. 18:50.
Citera
2016-01-25, 18:45
Medlem
Harfagers avatar
Bitvis då man har skrivit mer och på flera ställen här ang detta och tillhörande , så har mitt modem slocknat och tagit "rast " och jag har fått byta . Just nu så kör jag på ett annat modem som än så länge funkar.

I veckan som var så skulle jag kolla en detalj i min dagbok och tänkte att det var enklast att slå på dator nr två som jag inte använt på drygt ett år som står bredvid den dator jag använder nu.

Den datorn pep till och startade inte , plockade isär den och dammsög lite och nu startar bara fläktarna i den men inget från hårddisken kommer igång.

Så viktigt att ta kopior på allt man har och sprida tex i USB minnen, flera stycken och använda flera molntjänster , för en dator som bara stått stilla i ett år och som nu inte funkar kan ju vara en slump men då Slumpen" används som metod ( där det är svårt att sia om det är sabotage eller inte som ofta återkommande punkteringar eller andra däckrelaterade problem) så är det bra att sprida sitt material på fler "korgar"
Citera
2016-01-25, 18:52
Medlem
Citat:
Som jag nu sagt femtielva gånger , så har jag beskrivit

1) metoder, tex visa att de varit inne i din lägenhet , hot, trakasserier med specialiteten att störa sömnen , karaktärsmord med en väldig massa mera.

2 ) Trolig anledningen A, kommissionen hade sagt straxt innan mitt började att mitt umgänge var ett spår som borde utredas mera , som jag först 2015 fick veta genom att hitta mitt namn på nätet. B, tre utsagor i utredningen (PU) som ett var rätt ( jag kollade i arkiven) ett annat motsade den rätta utsagan och det tredje kan tolkats som om jag möjligen varit på platsen vid MOP, vilket det felaktiga andra utsagan inte motsäger. Och tittar man i vanliga arkiven så ser det ut som om den första utsagan (Som är den rätta) sannolikt är felaktig.

3) Möjlig anledning, Mördaren/gruppen tror att jag sätt denne i anslutning av mordplatsen och vill tysta mig.

Punkt 2 och 3 , kunde jag inte listat ut utan en länk på nätet med mitt namn som jag som sagt hittade först 2015 så jag har det betydligt lättare nu med att bevisa detta då en tung anledning ligger i botten som alla utom ni här i tråden kan inse.

Karaktärsmord genom att dels kalla en rasist ( hade mån invandrare vänner tidigare) då man i telefon till en och samma ventilerat sin ilska ibland på fyllan över ett hot , att den djävla "byhålans" folk kan dra åt helvete. Nu så håller jag mig borta från dessa då jag vet mera hur de kan vara och har andra lösningar på deras problem som att förbättra livsvillkoren för dem först och sedan se om ett tag om de blir lugnare, vilket jag tror. Folk med svält/törst döden nära inpå kan bli tvingade att premiera vissa beteenden som de med vatten i kranar och mat aldrig (med detta kvar) skulle göra ....

Jag vet inte om du skrev detta som ett svar på den kritik du tvingats utså för att du uttrycker och skriver obegripligt. Om så är fallet så blev nog resultatet det motsatta.

Tro mig du kan inte skriva en enkel text så folk förstår vad du menar. Du kanske är en jättebra talare och kanske borde satsa på det.

Nu tycker du säkert att jag är taskig men låt två kompisar till dig som inte läst texten innan läsa den och låt dem återberätta vad de uppfattat att de läst.

Jag är ledsen men din förmåga att skriva ligger på samma nivå som sämre elever på mellanstadiet.
Då borde du hitta andra forum att uttrycka di på..
Citera
2016-01-25, 19:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Okey vad är Gang Stalkning då enligt din mening?

Eller om jag frågar så här då om jag har en Tracker eller en keylogger installerad på min dator utan att jag har gjort det!

Skulle du ta det som bevis för Gang stalkning?
Nej, det skulle jag se som att du högst troligtvis fått ett datavirus som miljontals andra människor, eller att någon vill övervaka dig - kanske en släkting/partner eller t.o.m. polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in