Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Men inte diskuterar med vartannat att ord att ni inte fattar.
Men om läsarna har svårt att förstå vad du vill förmedla så måste du börja tänka på att anpasa hur du skriver.
Speciellt då vi alla vill komma fram till sanningen men om vi inte kan kommunicera så är det omöjligt att kunna göra det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Det är ingen diskussion eller att sammankoppla den ene med den andra för att dra ner och in folk i andras berättelser. Det visar ju att ni bara reflexmässigt , kategoriskt tramsar för att störa tråden .
Fast problemet är att du ibland inte ens svarar på frågorna som du får, hur skall vi alla kunna komma fram till sanningen om frågor inte kan svaras på eller om man inte kan förstå varandra?
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Jag önskar ingen det här jag haft efter mig, hade jag haft mindre svensk heder så hade jag struntat i att andra kan bli på olika kanter indragna om jag ordar för tidigt och har sätt det nu som ganska OK att orda. Kommer att börja trycka anmäl på de som tramsar och uppmanar er som läser i tråden att göra det samma , dessa lirare tjänar uppenbarligen på att tysta denna tråd.
Fast du måste fortfarande acceptera att det är du som måste lägga fram bevis eller åtminstone någonting som stödjer att du är utsatt då det inte är vårat jobb som kritiker att gissa oss fram.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Återigen jag beskriver episoder från mina 20 års trakasserier, sömntortyr , hot med mera som andra utsatta kan känna igen sig i och som bekräftar att tortyren pågår i Sverige med denna STASI metod. Mer trams kommer bli anmält för människorättens skull så att flera kan läsa utan att traggla sig igenom era mobbingförsök här. (finns det ingen rektor som kan ta dessa i kragen ?)
Menar du att du inte kan summera 20 år på ett smidigt sätt där du sorterar ut de viktigaste detaljerna så att alla kan förstå dig och därmed förhoppningsvis kunna hjälpa dig och alla andra om ni är genuint utsatta för GS?
Jag rekommenderar för övrigt att du kollar hur de tidigare GS trådarna har kraschat då det snarare är användare som Ove mollvik aka Ovemoll som har förstört dem än vi kritiker.