2016-01-24, 21:06
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager

Helt klart så måste en stor utredning komma tillstånd då man kan misstänk alla

Du är ju för jävla skön som misstänker att alla människor är inblandade i en gigantiskt GS-operation där syftet är att stalka stackars Harfager. Miljarder med människor vars livsuppgift är att hålla på och älta ditt ointressanta liv och människoöde.
Citera
2016-01-24, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tv4ove
Dessa typiska kommentarer som ständigt komm

Att ni ska vara klara, tydliga och presentera era bevis?

Tror fan det! Är det för stora krav?
Citera
2016-01-24, 21:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Dessa typiska kommentarer som ständigt komm

Ni pratar om att ni varit stalkade i 20 år eller mer och allt ni kan komma upp med är osammanhängande svammel och anklagelser till vänster och höger helt utan logisk anledning för en frisk människa. Är det verkligen så konstigt att ni blir ifrågasatta??
Citera
2016-01-24, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ni pratar om att ni varit stalkade i 20 år eller mer och allt ni kan komma upp med är osammanhängande svammel och anklagelser till vänster och höger helt utan logisk anledning för en frisk människa. Är det verkligen så konstigt att ni blir ifrågasatta??

Är det någon begåvad person som kan ställa 1 max tre frågor till dessa båda herrar som är så avgränsade att de tvingas svara på själva frågan och inte fara iväg åt alla håll med halvameningar.

Jag tror jag håller på och bli tokig, tråden skulle handla om GS fanns, nu är trådens huvudämne

- vad menar du
- vad sa du
- vad är hemligt

Det bästa vore kanske att stänga tråden då det inte framkommit ett enda bevis för att GS existerar.
Det som står klart är att Ove och Harfager vill diskutera något men kan inte uttrycka vad de vill tala om.
Citera
2016-01-24, 22:10
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Du ser inte hela händelseförloppet , från grupp 1 till 4.

Det handlar troligen mer om att du inte kan skriva så att någon annan kan läsa vad du skriver för det du skrev till mig förstod jag absolut ingenting utav.

Snälla försök att skriva en text som innehåller någon sorts struktur så att jag kan förstå vad det är som du försöker att säga.
Citera
2016-01-24, 22:15
Medlem
Ondahamsterns avatar
Jag måste dock säga att när det i slutändan kommer till frågan huruvida Gang Stalkning förekommer eller inte så är Ove Mollvik...förlåt tv4ove (hur många konton har du nu som du har använt dig av?) och Harfager ypperliga bevis om man vill säga att det inte förekommer.

De svamlar och kommer med påståenden som är extremt lätta att motbevisa eller som de själva saknar uppbackning för.

Jag säger dock inte att det är garanterat att GS i någon form inte existerar men om man vill lägga fram bevis för att det inte skulle ske så är dessa två perfekta exemplar.
Citera
2016-01-24, 23:03
Medlem
madtops avatar
Citat:
Problemet är som sagt inte längre mitt men skulle någon hitta en bättre förklaring till vad jag bevisligen varit med om så skulle ingen vara tacksammare än jag.

Jag tror förklaringen finns i din signatur. Du kallar dig själv en "FRAGIL X typ" vilket väldigt väl förklarar dina upplevelser. Eller uttryckt på ett annat sätt: Hjärnspöken.
Citera
2016-01-24, 23:42
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Är det någon begåvad person som kan ställa 1 max tre frågor till dessa båda herrar som är så avgränsade att de tvingas svara på själva frågan och inte fara iväg åt alla håll med halvameningar.

Det har jag redan prövat. Jag tror olika delar av den konversationen ligger någonstans mellan forumsida 45 och 92.

Svaren jag fick var något i stil med "jag skall gå och sortera mina bevis och sedan återkommer jag med "full disclosure"".

Jag väntar dock fortfarande på att slippa behöva höra om (FB) Mordet på Olof Palme när vi försöker komma fram till om GS existerar och hur GS i så fall skulle kunna sammankopplas effektivt med de liv som de som nu påstår sig uppleva GS lever.
Citera
2016-01-25, 08:37
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Men snälla du, den här tråden ska i huvudsyfte inte handla om egna erfarenheter utan huruvida GS existerar eller inte.

Vill man diskutera varandras erfarenheter så får man starta en separat tråd även om de alltid har kollapsat tack vare att de som påstår sig vara utsatta kontinuerligt anklagar varandra för att vara en del av de onda.

Du behöver inte gå ut med ditt namn men det du behöver göra är att ha en struktur i det du skriver och faktiskt börja svara på de frågor som kommer.

Hur tror du annars att vi skall kunna tro på det du säger om vi inte kan förstå dig?

Som jag sagt så bekräftar jag att det begås dessa övergrepp. Om jag kommer tex kommer hem dagen efter att jag skojat med en bekant om ett vred som saknades i min lägenhet , och vredet sitter där , så är det en berättelse om vad som sker.

Jämför själv, tex du parkerar bilen , när du kommer tillbaka så har någon satt en parkeringsbot på din vindruta. Går det att återberätta på något annat sätt ?

Just då tog jag det bara som ett handfast bevis på att de jag hade runt mig hade ordnat detta och visste att jag sätt att vredet var borta . Kanske de trodde bekanten skulle komma förbi och se att inget vred saknades på "micron" och undra vad jag svamlat om ....

Det är det jag menade med märkpennor , stryk under brotten som här inbrott och en udda händelse. "Brödtexten" är ju bara berättelse tekniken som jag tyvärr forcerar då jag är trött på 20 års väntan snart.
Senast redigerad av Harfager 2016-01-25 kl. 08:39.
Citera
2016-01-25, 08:54
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Som jag sagt så bekräftar jag att det begås dessa övergrepp. Om jag kommer tex kommer hem dagen efter att jag skojat med en bekant om ett vred som saknades i min lägenhet , och vredet sitter där , så är det en berättelse om vad som sker.

Jämför själv, tex du parkerar bilen , när du kommer tillbaka så har någon satt en parkeringsbot på din vindruta. Går det att återberätta på något annat sätt ?

Ja, genom att berätta det likt du gjorde nu, sedan så måste man filtrera ens tankar när man återberättar då läsaren måste kunna förstå vad det är som du vill förmedla.

Detta är något som man lär sig i grundskolan och det slutar inte att gälla bara för att man inte längre sitter i skolbänken.

Citat:
Det är det jag menade med märkpennor , stryk under brotten som här inbrott och en udda händelse. "Brödtexten" är ju bara berättelse tekniken som jag tyvärr forcerar då jag är trött på 20 års väntan snart.

Men för i helvete, det är inte vårat jobb som läsare att sitta och leta koder i dina texter när det är du som ska bevisa att GS existerar.

Vi har bett dig vara tydlig med vad du menar för att vi vill att du skall kunna övertala oss att du verkligen är utsatt.

Förstår du inte att det är du som måste bevis att du är ett offer och att det inte görs genom att skriva långa texter där läsaren måste leta ledtrådar.

Om det är på detta sätt du skriver till jurister osv så har du bevisat för oss alla varför du är opålitlig.
Citera
2016-01-25, 09:02
Medlem
Citat:

Just då tog jag det bara som ett handfast bevis på att de jag hade runt mig hade ordnat detta och visste att jag sätt att vredet var borta . Kanske de trodde bekanten skulle komma förbi och se att inget vred saknades på "micron" och undra vad jag svamlat om ....

Ja herregud när man inte trodde det kunde bli värre, då anstränger sig Harfager ytterligare och kommer med ett inlägg som är längre bort från frågeställningen SAMT och håll i Er nu mer ostrukturerad och obegriplig än vanligt.

Harfager jag ber dig för fjärde gången prata med någon bekant och låt hen läsa dina texter innan du postar dem. Som det är nu kan du lika gärna strunta i att skriva för det tillför inget annat än förvånade läsare.
Citera
2016-01-25, 16:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Men inte diskuterar med vartannat att ord att ni inte fattar.

Men om läsarna har svårt att förstå vad du vill förmedla så måste du börja tänka på att anpasa hur du skriver.

Speciellt då vi alla vill komma fram till sanningen men om vi inte kan kommunicera så är det omöjligt att kunna göra det.

Citat:
Det är ingen diskussion eller att sammankoppla den ene med den andra för att dra ner och in folk i andras berättelser. Det visar ju att ni bara reflexmässigt , kategoriskt tramsar för att störa tråden .

Fast problemet är att du ibland inte ens svarar på frågorna som du får, hur skall vi alla kunna komma fram till sanningen om frågor inte kan svaras på eller om man inte kan förstå varandra?

Citat:
Jag önskar ingen det här jag haft efter mig, hade jag haft mindre svensk heder så hade jag struntat i att andra kan bli på olika kanter indragna om jag ordar för tidigt och har sätt det nu som ganska OK att orda. Kommer att börja trycka anmäl på de som tramsar och uppmanar er som läser i tråden att göra det samma , dessa lirare tjänar uppenbarligen på att tysta denna tråd.

Fast du måste fortfarande acceptera att det är du som måste lägga fram bevis eller åtminstone någonting som stödjer att du är utsatt då det inte är vårat jobb som kritiker att gissa oss fram.

Citat:
Återigen jag beskriver episoder från mina 20 års trakasserier, sömntortyr , hot med mera som andra utsatta kan känna igen sig i och som bekräftar att tortyren pågår i Sverige med denna STASI metod. Mer trams kommer bli anmält för människorättens skull så att flera kan läsa utan att traggla sig igenom era mobbingförsök här. (finns det ingen rektor som kan ta dessa i kragen ?)

Menar du att du inte kan summera 20 år på ett smidigt sätt där du sorterar ut de viktigaste detaljerna så att alla kan förstå dig och därmed förhoppningsvis kunna hjälpa dig och alla andra om ni är genuint utsatta för GS?

Jag rekommenderar för övrigt att du kollar hur de tidigare GS trådarna har kraschat då det snarare är användare som Ove mollvik aka Ovemoll som har förstört dem än vi kritiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in