Och igår blev det alkohol, igen.Man borde ha lärt sig att man inte tål det, men tydeligen inte.
Blev krogen med alldeles för många öl, köpa folköl o sedan taxi hem o dricka till tidigt på morgonen. Och jag som skulle vara nykter detta året.
Nu sitter man istället här bakfull med en pizza i näven och en skapligt tom plånbok. Hur fan lyckas man? :/ Samtidigtl, känns som jag har dubbla identiteter. Ena sidan vill ta't lugnt o vara "vuxen", andra sidan är fortfarande tonåringen som vill röja och leva fan. Hur kan dessa komma överens? :S Eller ännu hellre, hur kan man slippa den där jävulen på axeln som är den där andra sidan?
Ena sidan vill vara nykter o fokusera på skolan osv. Andra sidan säger "fuck it" till det mesta och vill bara ut o leva fan. Men slutar aldrig bra. I förrgår blev det polisbil och ska mest vara glad att det inte hände något annat. Även vaknat upp mitt ute på motorvägen och dyl. Men ändå tänker man "nästa gång blir trevligare", fast det aldrig blir så. Bara bakfylleångest och tom plånbok. Blir alltid för full för o träffa folk att ha kvar kontakten med.