Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-17, 10:21
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpventilen
Tjenare, är det så att det märks rejält om man ätit mat precis innan dropp? För jag sitter här nu och droppade 19:40 och de enda som har hänt hittills är att kroppsvärmen har ändrats men inget mer. Och de andra som är med peakade typ en timma efter dropp. Så vad tror ni?
Varför kollar du inte upp sådant här i förväg? Jag hoppas att kvällen slutade trevligt, hur som helst.
Citera
2016-01-20, 18:44
Medlem
Snetripp på Ecstasy...

Hej, tänkte inte skriva en tripprapport så jag lägger tråden här!

I helgen festade jag lite, drack alkohol och tog tjack. Blev sen längre in på natten erbjuden E, jag hade ingen som helst tidigare erfarenhet av det, frågade lite hur det fungerar och hur man blir av det och fick höra att man blir glad och euforisk. Jag var lite tveksam men tog emot det efter lite övertalning om att det skulle bli hur bra som helst, jättedumt av mig nu i efterhand såhär med facit i handen.

Tog tabletten, efter en ca 45 min skulle jag tro skulle jag resa mig upp för att ta en cigg och väggarna börjar gå som vågor. Går in på toaletten för att det snurrar så jävligt så att jag vill försöka spy för att se om känslan blir bättre. Det blir bara värre och jag börjar se massa cirklar i blått och rött som snurrar runt, min bästa vän kommer in och hans ögon är som svarta hål eller små glasögon...Tror jag får panikångest, min vän håller om mig och pratar lugnt och säger att jag ska ta emot känslan och släppa kontrollen men jag känner bara att nej jag vill inte, det går inte!

Minns bara fragment av allt sedan, tappar kontrollen över benen och kroppen och vill bara ligga ner, hör att jag sluddrar och det jag försöker säga bara kommer ut som något ohörbart för andra. Öppnar ögonen och allt jag ser och hör är förvrängt och det känns som att det är för mycket för att hantera! Snubben som gav detta tror jag blev lite skraj har bara något minne av att han sa "Det ska inte bli såhär".

Nu i efterhand 3-4 dagar efter känner jag mig seg, och framförallt trög, inte lika alert som vanlig och känner mig konstig på något sätt.....Går det över och isåfall när? Nån som fått samma?
Citera
2016-01-20, 18:47
Medlem
cdxz11s avatar
aldrig vart med om ngt liknande, finns ju viss chans för att det inte var mdma eller inte bara var mdma i de där tabsen, men i vilket fall som helst bör segheten och det andra bli bättre med tiden, om några dagar är det säkert bättre.
Citera
2016-01-20, 18:51
Medlem
JoeBidens avatar
Det går över. Ett tips är att du till nästa gång är säker på att du har riktiga grejer och då tar det utan kombi med andra droger. Gör det i en riktigt sjysst miljö också, typ en festival eller liknande. Då kan jag lova att du får en roligare upplevelse.
Citera
2016-01-20, 18:53
Medlem
Hydrobromides avatar
Blanda inte e med tjack och alkohol, been there done that. Kan bli en väldigt otrevlig upplevelse. Speciellt om du legat rätt hårt på tjacket/alkoholen.
Citera
2016-01-20, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
aldrig vart med om ngt liknande, finns ju viss chans för att det inte var mdma eller inte bara var mdma i de där tabsen, men i vilket fall som helst bör segheten och det andra bli bättre med tiden, om några dagar är det säkert bättre.

Det kan absolut varit så, kommer ihåg att tabletten var ljusrosa/beige och hade en fyrklöver på ena sidan och LV märke på andra sidan. Min vän fick inte samma reaktion, han varken såg eller hörde saker såsom jag gjorde. Nojar bara att jag ska ha pajat nånting permanent i hjärnan...
Citera
2016-01-20, 19:01
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Athena.
Det kan absolut varit så, kommer ihåg att tabletten var ljusrosa/beige och hade en fyrklöver på ena sidan och LV märke på andra sidan. Min vän fick inte samma reaktion, han varken såg eller hörde saker såsom jag gjorde. Nojar bara att jag ska ha pajat nånting permanent i hjärnan...

Du nojar bara.

Du fick dig bara ett redigt rus, förmodligen försträkt av alkoholen.
Att höra saker och även se saker kan hända på MDMA.

Personligen så har jag hört folk roppa på mig, viska osv och sett människor lite här och var, färger osv. Detta på rätt kraftiga doser dock.

Ett tips till nästa gång (om det blir en nästa gång): Känner du för att spy gå och spy direkt, det brukar ofta lugna ner kroppen och få en avslappnad och man kan enklare flyta med.
Att spy på MDMA är, hur konstigt det än låter, så jävla underbart för att det dåliga sköljs bort och nästan direkt så börjar dom bra känslorna krypa sig på!

Låter helt klart som att du fick lite panik när det började komma igång och att det sedan höll i sig och därav gav dig ett mycket jobbigt rus.
Senast redigerad av Popshuv1t 2016-01-20 kl. 19:03.
Citera
2016-01-20, 19:06
Moderator
Morfar-52s avatar
tråd "Snetripp på Ecstasy..." infogad
Citera
2016-01-21, 19:19
Medlem
Ska mdma lukta lite "godis" aktigt, någon som förstår vad jag menar?
Citera
2016-01-21, 21:58
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones

Japp, lite åt lakrits-hållet skulle jag säga. Ovanligt angenäm doft för att vara en kemisk produkt.
Citera
2016-01-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones
Vet inte hur det ska lukta, men det smakar lite åt saltlakritshållet tycker jag.
Citera
2016-01-21, 22:25
Medlem
Arkadiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Japp, lite åt lakrits-hållet skulle jag säga. Ovanligt angenäm doft för att vara en kemisk produkt.

Lakrisdoften kommer från Sassafrasoljan som används vid framställning av MDMA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in